cristizz Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 da krisztian, ai dreptate, dar ca sa poata fi inscrise si unul si altul trebuie sa figureze ca motocicleta cu doua locuri.de ce? nu stie nimeni si nu are rost sa ne batem capul. Cred ca o explicatie plauzibila a scaritelor si deci a celor 2 locuri din talon ar putea fi tipologia de impozitare franceza care tine cont de asa numita putere fiscala. Adica au facut-o doar teoretic de 2 locuri pentru a plati impozit mai mic. Un exemplu similar este cel al unor autoturisme decapotabile care au bancheta spate dar este practic inutilizabila - tot datorita puterii fiscale si a taxelor mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G MAN Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 adica ktm de 400 din 2000 e nasol? sunt diferente asa mari? 2001-2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 adica ktm de 400 din 2000 e nasol? sunt diferente asa mari? 2001-2008 Ei e nasol KTM-ul400 din 2000. Ionut a vrut sa spuna ca iti trebuie si tehnica nu numai motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G MAN Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 asa credeam si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 am crezut ca sunt seriosi baietii astia de la sibiu! dar se pare ca....... sa cumperi motor de 7000 si ceva de euro si sa nu fie instare sa-ti aduca la el o aripa daca se strica altceva ce era de facut ? il aruncam ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 am crezut ca sunt seriosi baietii astia de la sibiu!dar se pare ca....... sa cumperi motor de 7000 si ceva de euro si sa nu fie instare sa-ti aduca la el o aripa daca se strica altceva ce era de facut ? il aruncam ? Eu stiu de ei de mai mult timp si lumea zice ca sunt seriosi. Acu', poate mai dau si ei rateuri. Pe de alta parte, asta e riscul cu motocicletele exotice - stai intr-un singur dealer sau trebuie sa te descurci cu adus de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 am crezut ca sunt seriosi baietii astia de la sibiu!dar se pare ca....... sa cumperi motor de 7000 si ceva de euro si sa nu fie instare sa-ti aduca la el o aripa daca se strica altceva ce era de facut ? il aruncam ? Dupa cum ai vorbit cu colegul meu la telefon inainte de sarbatori si ai spus ca "nu te grabesti" nu inteleg dc nu ne-ai sunat macar sa-ti exprimi nemultumirea ca nu am putut sa-ti aducem piesa de sarbatori.... Imi cer scuze inca o data ca nu lucreaza nimeni in perioada asta ! Sper ca pe viitor comunicarea intre noi sa fie mai directa si noi sa te putem convinge ca suntem seriosi ! Numai bine iti doresc in noul an si sa te bucuri de motocicleta ta ! Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 ok,nu ma grabesc ca am improvizat o aripa dar... sper sa o rezolvam ! merci si un an bun !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitac Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) am testat Scorpa weekendul acesta la Buzau pe un noroi de toata frumusetea...pot spune ca este mult mai manevrabila si usoara in comparatie cu motocicleta mea Ktm 250 exc-f. o recomand cu toata increderea si sper ca in curand sa pot merge si eu pe una multumesc inca o data Tibi ....ca mi-ai imprumutat-o ! Editat Aprilie 27, 2009 de pitac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitac Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 calare pe scorpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 New for 2009: EURO 3 Homologation; Increased engine inertia for a better behaviour in low revs; New brake disks BRAKING "Wave" offering a more powerful and progressive braking; New reinforced radiator entirely mounted on silent block for a better absorption of the engine vibrations; New lighter upper and lower triple clamp re-dimensioned in aluminium alloy 7075; New aluminium steering axle; New adjustable handlebar stem; Secondary transmission O-ring chain, insuring a better stability over time and better resistance to extreme conditions; New shock absorber settings developed in collaboration with SACHS: more hardness at the end of travel for a better drop shot on big shocks; New stickers kit, with racier graphics and more dynamic colours. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Mai 26, 2018 Share Postat Mai 26, 2018 stie cineva o scorpa de vinzare? ma gindeam pt nevasta, ca este foarte usoara si nu este prea agresiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.