Sari la conținut
someone_else

Scorpa T-ride

Postări Recomandate

Se pare ca modelul T-Ride de la Scorpa a inceput in sfarsit sa fie disponibil (in Franta, cel putin). Poate ca pe enduristii mai duri nu-i intereseaza, dar pe mine, cel putin, tare ma tenteaza jucaria aceasta. Daca as avea bani, mi-as lua acum una. E usoara (cam 95 kg la gol - foarte putin pentru un motor cu e-starter), are motor de WRF calibrat pentru cuplu la turatii joase, sunet frumos... pare ideala pentru jucat prin padure. Nu are rezistenta la abuz a unui WRF, deci cross-ul si enduro-ul extrem nu ii sunt indicate, dar pentru orice de la trial pana la hard enduro merge.

 

P.S. Numarul pe noiembrie din Moto Verte are un review.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca modelul T-Ride de la Scorpa a inceput in sfarsit sa fie disponibil (in Franta, cel putin). Poate ca pe enduristii mai duri nu-i intereseaza, dar pe mine, cel putin, tare ma tenteaza jucaria aceasta. Daca as avea bani, mi-as lua acum una. E usoara (cam 95 kg la gol - foarte putin pentru un motor cu e-starter), are motor de WRF calibrat pentru cuplu la turatii joase, sunet frumos... pare ideala pentru jucat prin padure. Nu are rezistenta la abuz a unui WRF, deci cross-ul si enduro-ul extrem nu ii sunt indicate, dar pentru orice de la trial pana la hard enduro merge.

 

P.S. Numarul pe noiembrie din Moto Verte are un review

 

 

Chiar e indicat pe trasee hard enduro daca te pricepi putin si la trial ca Greg Eyries :lol: Vezi pe video ce stie pilotul si motorul :)

http://www.scorpa.fr/actualites.php?actu_id=22

Editat de cbrxx

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai e chiar scula de scula daca e si fiabila cam bate la poponeata multe la clasa ei (250) 95 KG si 30 HP la 250 4T e racheta plus ca are si E start. (are?)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
plus ca are si E start. (are?)

 

Are si e-start si kick start.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Vreau sa-i vad pe motociclistii ce-i duri sa mearga asa ,atunci cred ca le trebuie mai multa putere.

Cum e hard enduro daca aia nu-i.? :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto filmuletul de prezentare. Iti da impresia ca poti face orice cu ea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ma duc acum cu 2 prieteni din Bucuresti sa facem un drive-test la fabrica Scorpa din Franta unde am fost invitati de catre Greg Eyries

scriptic motocicleta pare atragatoare cu toate ca are un motor 4 timpi

imi veti argumenta ca este un motor Yamaha wrf care intradevar e cel mai bun din categoria sa ,dar are supape!!!

cand ma intorc va voi impartasi parerea mea :) :lol: :lol: :D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da, cu un asemenea motor se poate face hard enduro adevarat cu valente de trial. Eu am incercat si Honda CRF 230 si am fost foarte incântat, chiar puteam s-o ridic usor de unde ramâneam înfundat. Ambele au avantajul , pe lângă greutatea redusă (Honda vreo 105 kg) că sunt mici ca dimensiuni si cu centrul de greutate jos. Asta e f.important, pentru că si WR 250 sau YZ 400 F sunt usoare (102 sau 105 kg), dar sunt f. inalte si f.lungi, ceea ce face ca centrul de greutate sa fie sus si sa fie incomod de miscat cand ramai blocat. Practic cu astea mici te joci cam in stilul fimuletului de prezentare (daca esti asa meserias ca pilotul respectiv :) ) si le muti unde vrei tu, la scoti din noroi usor, etc. Asa ca merita. Singurele 2 retineri- totusi Sorpa are motor de competitie. cu intretinerea si bataia de cap de rigoare, iar pretul e destul de mare, desi mai mic ca Yamaha cu vreo 1000 euro. Honda e ceva mai ieftina (inclusiv la intretinere) pt.că are motoras stil vechi cu răcire pe aer si numai 20 cai. In concluzie: ambele sunt excelente de hard-enduro (cele mai bune pe care le-am vazut), dar Honda e pt.Hobyy iar Scorpa pt. competitie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai au si problemele tipice 4t urilor noi si foarte usoare,Toate piesele sunt transparente de subtiri(capace motor,butuci ,bascule etc) si se strica cam repede la cazaturi ,dar asta e nu poti sa le ai pe toate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ma duc acum cu 2 prieteni din Bucuresti sa facem un drive-test la fabrica Scorpa din Franta unde am fost invitati de catre Greg Eyries

scriptic motocicleta pare atragatoare cu toate ca are un motor 4 timpi

imi veti argumenta ca este un motor Yamaha wrf care intradevar e cel mai bun din categoria sa ,dar are supape!!!

cand ma intorc va voi impartasi parerea mea :D :kiss: :hug: :D

 

 

ceva vesti?????

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ma duc acum cu 2 prieteni din Bucuresti sa facem un drive-test la fabrica Scorpa din Franta unde am fost invitati de catre Greg Eyries

scriptic motocicleta pare atragatoare cu toate ca are un motor 4 timpi

imi veti argumenta ca este un motor Yamaha wrf care intradevar e cel mai bun din categoria sa ,dar are supape!!!

cand ma intorc va voi impartasi parerea mea :kiss: :hug: :D :D

:D Si eu de-abia astept impresiile ,sunt foarte interesat de acest model. :D zile Patrick

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

:kiss: Si eu de-abia astept impresiile ,sunt foarte interesat de acest model. :D zile Patrick

 

PAtrick e in Italia la hells gate. Vine saptamana viitoare si probabil o sa vada postul. Eu am vorbit cu niste baieti care au fost cu el si s-au dat cu t-ride-ul. Oamenii mi-au zis ca pentru unul obisnuit cu un enduro clasic (care nu a facut trial) motocicleta e destul de ciudata ca bicicleta, nepotrivita pentru turele de enduro pe care le facem noi - 50-80km/zi, teren variat.

Cred ca e o varianta doar pentru pro's

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
ma duc acum cu 2 prieteni din Bucuresti sa facem un drive-test la fabrica Scorpa din Franta unde am fost invitati de catre Greg Eyries

scriptic motocicleta pare atragatoare cu toate ca are un motor 4 timpi

imi veti argumenta ca este un motor Yamaha wrf care intradevar e cel mai bun din categoria sa ,dar are supape!!!

cand ma intorc va voi impartasi parerea mea :crack: :laugh: :laugh: :lol:

 

 

hello !

 

daca te-ai intors, ne spui si noua parerea ta despre t-ride ?

 

merci

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a impresionat, din filmari cel putin. Ramane sa-l si vad... sper ca saptamana viitoare. O sa revin cu detalii :crack:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

care e pretul?

 

daca aia e greutatea reala, pot sa zic ca e super! acum ramane de vazut cum se simte in traseu. din film nu-ti poti da seama. Si sincer... pe urcarile foarte tehnice si grele, cele cu plecari scurte nu stiu daca un 4t face fata.

 

Eu raman la parerea mea, overall, tot 2t e de baza pt hard-enduro.

 

pt fete, modelul asta pare ideal, E-lectric, usoara, 4t...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In general pot sa confirm cam tot ce s-a zis prin review-uri: e o motocicleta foarte usoara, manevrabila, si distractiva. Motorul de WRF + carb Dell'Orto setat pentru turatii joase o fac ideala pentru raspuns maxim la mers incet, unde se comporta cel mai bine. Nu e un motor nervos sau pentru oameni nervosi. Eu vad pentru ea doua tipuri de utilizare: incepatori sau persoane care vor sa aiba un motor usor de condus la iesiri lejere, si enduristi care o vor folosi pe trasee dificile cu valente trial.

 

Legat de urcari, mie mi se pare foarte buna pentru asa ceva. Mi s-a intamplat de cateva ori sa cad pe la jumatea unei urcari; m-am suit inapoi pe motor, bagat viteza intai, si am continuat de unde am ramas. Merge foarte bine la turatii joase, deci poti sa repornesti fara frica ca o sa-ti moara motorul inainte sa apuce sa prinda. (Cel putin daca nu esti prea greu... e totusi un motor de 250).

 

Cateva concluzii:

- se simte undeva intre enduro si trial

- nu e motor dual-sport; evacuarea se incalzeste tare si nu e deloc confortabil la mers in sa mai multe de 15-30'

- placuta de inmatriculare si semnalele spate se monteaza pe un brat de plastic care e doar formal; dupa RAR se va da jos sau rupe

- daca esti mai inalt de 1,70-1,75 iti trebuie inaltatoare de ghidon; e foarte jos

- cablul de acceleratie e foarte scurt, si daca nu e rutat bine iti va face probleme; trebuie schimbat sau rutat cu grija

- stander-ul e prea sensibil, si daca nu proptesti cu grija motocicleta, se poate retracta singur (si motocicleta va cadea)

- ca si intretinere e cam ca si la WRF

- 7000€

 

 

P.S. Eu sunt foarte multumit de motorul meu. Pentru mine e perfect.

Editat de someone_else

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mie nu imi place,o iei doar ptr coclauri?daca ai nevoie de ceva si tra sa faci 50 de km pe DN,te arunca TIR-urile de pe strada,,NU ESTE GENUL MEU si in + nu-mi place designul.

am 175 cm

Editat de rider_thetiger

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@rider , mai bine te abtii de la comentarii :crack: asta e parerea mea. :-)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
@rider , mai bine te abtii de la comentarii :crack: asta e parerea mea. :-)

 

lasa-l mah ca omu cauta altceva - o motocicleta de enduro care sa mearga bine pe langa tiruri. E o nisa de piata.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ma intreb de ce nu au pus un motor de 250 in 2t(cel de pe yz), era si mai usor cu vreo 3-4kg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@rider thetiger...ai un warn pentru postul de mai sus. te rog pe viitor sa te abtii de la asemenea dezvaluiri despre preferintele tale.

ca fapt divers, nici mie nu mi place, dar as vrea una si totusi am 185.ciudat, nu?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
ma intreb de ce nu au pus un motor de 250 in 2t(cel de pe yz), era si mai usor cu vreo 3-4kg

 

Din cate am inteles eu, ideea cu TRide-ul a fost de a creea o motocicleta versatila si mai ales 'fun'. S-a combinat greutatea mica si manevrabilitatea unui trial cu polivalenta unui enduro pentru a obtine o motocicleta care sa fie cat mai versatila si placut de pilotat intr-o iesire la padure. Motorul de WRF i-a asigurat un raspuns liniar care se traduce in usurinta de pilotat. Un 2T ar fi fost mai puternic si mai nervos, ceea ce nu e deloc scopul acestei motociclete. Motorul acesta are suficienta putere pentru persoanele nu prea grele, si imi imaginez ca daca se va vinde bine, vor scoate si o varianta 450 pentru cei mai grei.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

... frumos :crack: , usoara, versatila, 4t.. mai putine probleme ca la 2t,

 

 

imi place combinatia intre enduro & trial ,au reusit! :laugh:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
In general pot sa confirm cam tot ce s-a zis prin review-uri: e o motocicleta foarte usoara, manevrabila, si distractiva.

- 7000€

 

 

multumesc pentru informatii

 

tu de unde ai cumparat-o ? or mai avea pe stoc ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

'Pe stoc' nu o sa gasesti decat in Franta. Mie mi-a fost adusa de acolo.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×