Sari la conținut

Problem (?!) Cu Un Gs500e


mojojojo
 Share

Postări Recomandate

salut frati si surori,

 

iacata ce am patit eu asta vara: am un gs500e, cu fro' 40000km la bord. pe marile calduri din bucuresti, dupa ce am cam frecat-o pe la stopuri si in trafic s-a intamplat urmatorul fenomen: cand ii dadeam gaz-blana, pe la 3500-4000rpm incepea sa tzacane rau de ziceai ca vor cilindrii sa iasa din motor. peste 4000 tacea. dupa ce s-a mai racit, nu a mai facut. fenomenul s-a repetat dupa fro' luna - la fel, incinsa tacanea la 3500-4000. vreau sa va zic ca motoru' merge perfect, am mai mers de atunci 3000 de km fara probleme. dar sunt stresat de ce s-a intamplat atunci. are cineva idee despre fenomen? ca ma gandesc sa-l desfac bucati, da' macar sa stiu la ce sa ma astept... sau daca are rost. (poate sa-l duc la un servis, pana mea)

 

va multumesc anticipat,

mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi posibil sa fi fost detonatii daca tacanea doar in sarcina la 3500 -4000 rpm.

cauze mai des intalnite amestecul sarac in regimul mai inainte amintit , benzina cu cifra octanica inferioara , depuneri de calamina ,curba avans necorespunzatoare a aprinderii (asta mai putin probabil doar daca nu au fost aduse modificari sist aprindere)

 

sau daca tacanitul aparea la turatiile de mai sus indiferent de sarcina e posibil sa fie sunet al lantului distributie (intinzator patine etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi posibil sa fi fost detonatii daca tacanea doar in sarcina la 3500 -4000 rpm.

cauze mai des intalnite amestecul sarac in regimul mai inainte amintit , benzina cu cifra octanica inferioara , depuneri de calamina ,curba avans necorespunzatoare a aprinderii (asta mai putin probabil doar daca nu au fost aduse modificari sist aprindere)

 

sau daca tacanitul aparea la turatiile de mai sus indiferent de sarcina e posibil sa fie sunet al lantului distributie (intinzator patine etc)

ideea e ca treaba s-a intamplat cand motorul era foarte incins. Iar sunetul aducea mult cu ceva gen fier lovit pe fier... Dupa cum a facut am fost convins atunci ca s-a facut motoru' muci. Da' merge perfect acum... M-am gandit si eu la detonatii in galerie, da' parca a facut mai urat... Merci mult pentru reply

Editat de mojojojo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

detonatiile nu sunt in galerie ci in interiorul cilindrului fenomenul fiind bataie metalica a motorului datorata de arderea spontana a combustibilului

opa, am mai invatat ceva nou. Seamana perfect cu ce s-a intaamplat. Care crezi ca ar fi remediul?

 

Multuesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

remediul ar fi sa se verifice daca toate sunt in parametri (carburatie, compresie, cifra termica bujii , curba avans aprindere) si daca e OK incearca sa nu-l mai prajesti in asa hal sau daca nu poti altfel pune-i un ulei racing , benzina cu cifra octanica cat mai mare si poate rezista la mai multa pedeapsa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...