cristicbr Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) dati mi un raspuns in leg cu schimbarea tobei originale cu una mai goala( care suna mai tare) . de consumat stiu k consuma mai mult dar ce altceva se mai intampla. se deregleaza carb sau cv ,scade puterea ,creste , trage mai gru..............pls care stiti dati un rasp aici sa stiu si eu c sa fac este vb despre un cbr toba originala cu una un racing mavring...... Editat Decembrie 8, 2007 de cristicbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 O sa traga mai bine pentru ca o sa evacueze mai usor si o sa traga mai mult aer proaspat - deci o sa poata sa arda mai multa benzina. Pe de alta parte, e posibil sa mearga mai sarac, sa se incalzeasca mai repede si sa dea rateuri. Daca e pe injectie si are senzor de oxigen, o sa stie sa-si ajusteze singura debitul de benzina. Daca e pe injectie si NU are senzor de oxigen, trebuie schimbata/remapata centrala sau pus power-commander. Daca e pe carburi se regleaza: - intai plaja de turatie inalta (>7000rpm) din cuiele jicloarelor principale - apoi plaja de turatie medie (<7000rpm) din nivelul de benzina - la sfarsit relantiul din suruburile de amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 9, 2007 Autor Share Postat Decembrie 9, 2007 ms faint pt raspuns man. gata am dato jos prefer sa merg cu aia originala fara zgomot decat sa apara alte probl. mai stiu eu unde....oricum la prima si ultima iesire cu toba aia park nu tragea ca inainte si am zis k poate mi se pare mie de la zgomot dar.....se pare k nu.ms& asfalt uscat si neinghetat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.