Jump to content

pistolaru

EX+
  • Content Count

    1,154
  • Joined

  • Last visited

About pistolaru

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Carnet moto din
    2001
  1. Buey madcox, ST3 are 102 CP, 93 NM, prinde 240 KM/H (nu stiu ce balbai acolo de 200) si da fum LEJER la orice GSX750F. @free fly: da, ST3-ul face fara sa transpire lucrurile alea pe care le-ai scris, iar 6000 e un pret super bun daca motorul are doar 5000 KM. Poti da omului o bere ca l-a rodat pentru tine
  2. La 10k are de asteptat omu. Daca se asteapta sa-si recupereze investitia in upgrade-uri se inseala...
  3. traim in RO ar trebui sa sti cum se "tuneaza" motarele
  4. Jumatate din oferta aftermarket Termignoni (tot ce e certificat pentru street-use) este cu db-killer. Cu o toba goala nu iei niciodata omologarile de emisii si zgomot si Termignoni nu e firma de apartament. Pe afara lumea ia in serios lucrurile astea. Cam asa arata:
  5. DB-killer e un fel de dop care se baga in toba si se fixeaza cu surubele. Vine montat pe tobele aftermarket omologate pentru strada, si se da jos pentru utilizarea pe circuit. Majoritatea merga fara el peste tot. Evacuarile serioase (full race) nu au prostii dintr-astea
  6. O sesiune foto de revista nu se face cu asemenea echipament, mai ales in conditii atat de dificile. Esti entuziast sau profesionist, de curiozitate?
  7. Ideea e ca aia pun o toba finala pe motoreta, si pe urma baga alte harti de injectie care probabil conteaza mai mult decat toba. Daca gasesti scris de producator: pui toba fara sa modifici NIMIC altceva si castigi 3% putere atunci sa ma anunti si pe mine. Din experienta proprie iti spun ca o evacuare full plus un filtru race iti fac motorul varza de nu poti merge pe el daca nu schimbi centrala sau nu pui PC.
  8. Inca nu am inteles daca vre unu din voi a observat topicul sticky cu aceeasi tema unde intrebarile puse sunt deja raspunse. Whatever... nu ma privesc "alegerile" voastre, e dreptul vostru sa postati unde vreti.
  9. Motocicleta: Ducati Monster 1000 ShowBike Ce nu pricepi?
  10. Ba voi sunteti hopa??? E alt topic vechi de 1000 de ani, 3 randuri mai sus.
  11. sunt si eu curios pe cine ai dat castigator in antepenultima cursa
  12. Cred ca e un indice de an. ZX6R F = produs intre '95 si 97, si se mai prescurteaza ZX6F.
  13. 1. Spune si tu despre ce motocicleta e vorba. 2. Iesi un pic pe sosea si fa 10-15 km, dupa care scoate bujiile si vezi ce culoare au (cel mai bine pune o poza). Daca sunt albicioase e clar merge sarac. Dupa parerea mea asta e cel mai probabil, rateurile sunt simptomul clasic pentru asa ceva. 3. Du motocicleta intr-un loc intunecos, infige bujiile in fise, sprijina-le pe cadru ca sa-si ia masa, si da la automat. Fiecare bujie trebuie sa aiba scantei regulate si stralucitoare, intre electrozi (verifici pe rand, nu e nevoie simultan). Daca da, bujiile si aprinderea sunt OK. 4. Daca are scanteie OK si bujiile se dovedesc albe (amestec sarac), as paria pe surubul de amestec. Explica si rateurile la relanti, si scaderea turatiei la relanti, si pornirea grea fara soc. Ori trebuie deschis un sfert sau o jumatate de tura, ori a prins mizerie si trebuie curatat. Altele: Daca ar fi toba infundata ar da sa moara, nu ar da rateuri. O supapa uzata duce la lipsa compresiei, pierdere de putere, pornire proasta, zgomot in chiulasa, dar nu rateuri. De demontat motorul nici nu te gandi pana nu epuizezi restul cauzelor posibile. Aprinderea poate fi intr-adevar DC-CDI (direct current capacitive discharge ignition) unde bobinele de inductie sunt alimetate prin descarcarea unui condensator. Totusi e putin probabil sa ai probleme acolo, dar se verifica asa cum am zis. Oricum recomandarea mea e sa mergi la service daca motocicleta e in garantie. Sfaturile fara a vedea motorul nu valoreaza prea mult, si marja de eroare e foarte mare. Noi putem sa facem aici tot felul de teorii si tu de fapt sa ai capacul de la filtrul de aer un pic desfacut si sa traga aer fals, sau cine stie ce alta chichita, pot fi o gramada de explicatii pentru rateurile alea.
  14. pistolaru

    Salut

    Booon. 21 de ani deci ai teoretic voie sa mergi pe orice motor. 70 Kg si 1,90 - inseamna ca poti stapani orice motor, si nu o sa arati ca piedone pe scooter pt. ca GSXF-ul e marisor. Sustii ca esti echilibrat, deci un touring de 80 de cai e o alegere cat se poate de rezonabila. Daca tot ce doresti e sa te plimbi, adica nu ai de alergat zilnic prin oras la ore de varf, un touring e o alegere foarte buna. E stabil, foarte confortabil, si nu e isteric ca un SS. Deci pe baza celor pe care le-ai spus, ti se potriveste perfect. Cam impersonal rationamentul, dar daca te aranjeaza, e OK. Nu stiu ce vrei sa zici
×
×
  • Create New...