owene Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Pune te rog o poza cu K36-le daca tot ai agitat spiritele :-) Un carburator bun nu are voie sa curga, la mine de exemplu este test de baza sa bag o foaie de hartie sub carb, deschid robinetul, si 5 minute nu are voie sa picure nimic. Daca picura, am observat urmatoarele: - proprietarul se plangea deja de consum marit si nu stia de ce, de fapt intreba cum trebuie reglat carbul. Cat timp nivelul nu ramane constant, acesta fiind un reglaj mai degraba brut, restul reglajelor de carb sunt cam degeaba. - in functie de cat de repede dupa deschiderea robinetului picura, "mai merge o vreme" sau nu. Dar deja incepe sa inegreasca bujiile si ele incep sa moara ancrasate din ce in ce mai des dupa cum avanseaza uzura - cu metoda manuala si cu pasta de slefuire, chiar cu acul prins in biax nu am reusit sa slefuiesc pana la etansare. Nici alea noi nu sunt toate etanse. La comuniste sunt din alama, la japoneze sunt din teflon si multe cu con de cauciuc special, se pare ca tine mai mult si etanseaza bine. - in stare buna, fie ea supapa de nivel sau cui pontou, etanseaza bine atunci cand videzi pe la stutul de benzina cu gura, pui limba si se lipeste pe stut si cat timp o tii acolo, ramane lipita. La cele care nu-s etanse, limba se dezlipeste. Asta am observat eu cu carbul BVF. PS: uzura am detectat-o in 2 locuri - la punctul de contact al conului supapei de nivel cu umarul jiclorului de nivel: apare un sant in con, si cand se adanceste, chiar daca stand pe loc etanseaza, odata ce motorul vibreaza s-a dus etansarea. Nu am reusit sa o servisez. La fel, umarul interior al jiclorului se toceste. In cartea tehnica a carbului jicloarele si supapa sunt numite consumabile si se schimba la 20.000km, deci uzura lor e normala si prevazuta. - pe limba plutitoarelor se formeaza o adancitura de la cui si trebuie slefuita, altfel agata si supapa de nivel nu mai inchide nici daca e buna. Daca ne uitam, pe limba plutitoarelor cursa cuiului pontou este o linie scurta, nu un punct. Daca pe linia asta are un punct in care agata, pa. Asta se poate slefui usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Pune te rog o poza cu K36-le daca tot ai agitat spiritele :-) Un carburator bun nu are voie sa curga, la mine de exemplu este test de baza sa bag o foaie de hartie sub carb, deschid robinetul, si 5 minute nu are voie sa picure nimic. Daca picura, am observat urmatoarele: - proprietarul se plangea deja de consum marit si nu stia de ce, de fapt intreba cum trebuie reglat carbul. Cat timp nivelul nu ramane constant, acesta fiind un reglaj mai degraba brut, restul reglajelor de carb sunt cam degeaba. - in functie de cat de repede dupa deschiderea robinetului picura, "mai merge o vreme" sau nu. Dar deja incepe sa inegreasca bujiile si ele incep sa moara ancrasate din ce in ce mai des dupa cum avanseaza uzura - cu metoda manuala si cu pasta de slefuire, chiar cu acul prins in biax nu am reusit sa slefuiesc pana la etansare. Nici alea noi nu sunt toate etanse. La comuniste sunt din alama, la japoneze sunt din teflon si multe cu con de cauciuc special, se pare ca tine mai mult si etanseaza bine. - in stare buna, fie ea supapa de nivel sau cui pontou, etanseaza bine atunci cand videzi pe la stutul de benzina cu gura, pui limba si se lipeste pe stut si cat timp o tii acolo, ramane lipita. La cele care nu-s etanse, limba se dezlipeste. Asta am observat eu cu carbul BVF. PS: uzura am detectat-o in 2 locuri - la punctul de contact al conului supapei de nivel cu umarul jiclorului de nivel: apare un sant in con, si cand se adanceste, chiar daca stand pe loc etanseaza, odata ce motorul vibreaza s-a dus etansarea. Nu am reusit sa o servisez. La fel, umarul interior al jiclorului se toceste. In cartea tehnica a carbului jicloarele si supapa sunt numite consumabile si se schimba la 20.000km, deci uzura lor e normala si prevazuta. - pe limba plutitoarelor se formeaza o adancitura de la cui si trebuie slefuita, altfel agata si supapa de nivel nu mai inchide nici daca e buna. Daca ne uitam, pe limba plutitoarelor cursa cuiului pontou este o linie scurta, nu un punct. Daca pe linia asta are un punct in care agata, pa. Asta se poate slefui usor. La mz rt 125 nici mie nu imi curge chiar daca as lasa mai mult de 10 min.Si Asa este ,cam inegreste bujiile si chiar imi consuma 10litri la 100.Mie imi curge tot pe la supraplin insa plutitorul chiar tine.Poze nu am chiar acum dar am sa pun si poze si am sa si filmez dupa ce dau drumul la robinet cam cat timp sta si apoi curge.Care carburator ar fi recomandat pt ij? .Mersi fain Editat Noiembrie 18, 2013 de emy15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Ala la care-i spui supraplin, nu este supraplin. este un tub care egalizeaza presiunea atmosferica in camera de nivel cu presiunea atmosferica. Nu are rol sa curga excesul de benzina, sa fim seriosi, benzina trebuie sa ajunga in motor, dozata optim, nicidecum pe jos. Nu poate insemna decat ca ai nivelul foarte foarte mare, regleaza-l. Cu consum de 10 la 100 nici nu m-as da deloc. Bujia neagra e doar un efect al amestecului prea bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Aha.Insa eu am un plutitor de plastic la cere cuiul putou(parca,nu stiu cum se cheama) este turnat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 inseamna ca nu e al lui. Te descurci tu cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Da.Trebuie sa scimb plutitorul,si cred ca se rezolva.Mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Septembrie 16, 2014 Autor Share Postat Septembrie 16, 2014 (editat) Cum scoate unul capu' cum il plezniti. Dupa aia va plangeti ca forumul asta asa si pe dincolo, ca fuge lumea. Uite asa imi reamintesc ca prin 2007 ViorelX din Brasov umbla cu IJ-ul sute de km, si in 2010 inca intreba de detonatii - nu l-am vazut niciodata, probabil ca detonatiile acelea si-au facut efectul pana la urma. La Dambu Morii nu a aparut, ceea ce inseamna ca mesajul nostru nu prinde la toti. 6 ani, ce trece vremea.... acum si scoala moto se face altfel. Si e mult mai scumpa. Nu stiu daca o sa mai apara prea multi noi motociclisti pe comuniste, la 900 lei scoala. Cu totul intamplator am mai intrat pe forumul asta dupa o lunga absenta. Stati linistiti, ca nu mi s-a stricat motocicleta de la prea multe detonatii. Am circulat cu ea pana in toamna din 2009, apoi am pus-o in garaj si acolo a ramas, de 5 ani neatinsa, fiindca intre timp mi-am gasit alte preocupari si n-am mai avut timp de ea. Dupa atatia ani am si uitat ca-mi curgea carburatorul si ca mi-am facut atatea probleme din cauza asta. Nu, n-am fost pana acum la nici o intalnire moto, nu-s amator de asemenea evenimente, n-am spirit de gasca si nici nu ma intereseaza petrecerile la gratare, mici si bere. Ma bucur insa ca la ora actuala inca mai prezinta interes motocicletele asa zis comuniste, inca se pare ca se mai gasesc piese si sper ca voi gasi si eu pt a mea daca voi avea nevoie, atunci cand voi avea din nou timp de ea. Mult succes! Editat Septembrie 16, 2014 de ViorelX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.