CrashTestPilot Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Care ma ajuta si pe mine cu niste sfaturi? cand trec motorul pe rezerva se infunda imediat! in rest este ok tin sa precizez ca pleaca din ce in ce mai greu trebuie sa bag shocu mereu cand vreau sa o pornesc doar sa plece....(poate sa fie si de la buji?) sau doar mizeria e problema?se intampla prea des si deja inebunesc! ce trebuie sa fac sa imi curat rezervorul? care ma ajuta si pe mine cu niste sfaturi (cum trebuie sa procedez sa il curat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Tre sa fii mai explicit la prob.de pornire,rece-cald,robinet pe Deschis sau Rezerva !!! 1.Am inteles ca robinetul in poz.Rezerva se infunda,asta e simplu dai jos rezervorul(il golesti inainte cu un furtun),nu demontezi robinetul il lasi inchis,bagi o bucata de lant(de ala de caine)inauntru un litru de motorina,sau vreo solutie de curatat(decanol,etc)pui busonul si il agiti pe toate partile sa-l frece lantul inauntru bine mai ales prin colturi,dupa aia in clatesti tot cu motorina si la urma cu benzina. Demontezi robinetul si il cureti bine si cam asta e. 2.Vezi cum porneste dupa aia,bine ar fi sa pui un filtru de benzina intre robinet si carburatoare daca poti si daca nu afecteaza alimentarea cand vei treca pe rezerva(nu are cadere). 3.Daca persista prob.la pornire atunci carburatoarele posibil am mizerie sau sant dereglate,dar intai elimina probl rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Decembrie 11, 2007 Autor Share Postat Decembrie 11, 2007 deci daca raman fara benzina in rezervor si trec pe rezerva imediat se infunda si nu mai merge sa turez deloc merge numai din soc. Rezervorul meu este din plastic si sus este metalic ....se vede in el nu stiu daca pot sa folosesc metode de astea neortodoxe..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 (editat) deci daca raman fara benzina in rezervor si trec pe rezerva imediat se infunda si nu mai merge sa turez deloc merge numai din soc. Rezervorul meu este din plastic si sus este metalic ....se vede in el nu stiu daca pot sa folosesc metode de astea neortodoxe..... ombre, stai chill ca metoda cu lantu e foarte utila atata timp cat nu agiti ca nebunu!bai usor lantu in el, si agiti stanga dreapta...intorci rezervoru, si iar agiti...asta sa se frece lantu de pereti in caz ca ai mizerie, dar daca zici ca ai rezervor din plastic, merge doar cu o clateala buna...desfa si caneaua si curat-o bine, cum a zis si Alex spor la treaba, si baga-i si un filtru de benzina pe hartie ca la toate care s-a pus asa ceva n-au mai avut belele... de preferabil sa desfaci si carburile sa cureti daca e mizerie, sa suflii jiglerele, iar daca sunt mai multe carburi, sa te duci apoi sa le reglezi pe ceas ca o sa mearga anapoda reglate ochiometric PS: defapt la carubi, daca merge mobra, eu zic asa...pt orice event, desfa paharelele de dedesupt si scurge mizeria daca e...supa ce pui filtru si cureti rezervoru si caneaua nu tre sa mai faca figuri spor la treaba, si asteptam vesti bune Editat Decembrie 11, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 daca speli cu lant e indicat sa desfaci intai robinetul deasupra robinetului este sorbul si peste sorb este o sita pe care s-ar putea sa o strici in mom cand atinge lantul. daca are si plutitor pt indicat nivelul la bord ar trebui desfacut si acela inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 daca speli cu lant e indicat sa desfaci intai robinetul deasupra robinetului este sorbul si peste sorb este o sita pe care s-ar putea sa o strici in mom cand atinge lantul. daca are si plutitor pt indicat nivelul la bord ar trebui desfacut si acela inainte. Corect !!am omis sa-i spun ,dar tre sa astupe gaura cu ceva !! ca altfel se face tot de motorina !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Nu prea ai de ce sa ii bagi lant inauntru,fiind din plastic nu rugineste,clateste-l bine numai si sufla-i robinetul ala. Daca zici ca e metalic numai deasupra sunt slabe sanse sa rugineasca acolo (rugina apare de obicei la fund unde se lasa toata apa din benzina) insa poti verifica bine mersi cu degetul daca are rugina,dupa ce demontezi busonul ala de la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.