cristicbr Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 salut. tot eu cu problema uleiului: am faqt in felul urmator: garn originala , silicon de la louis d'ala negru, curatat bine cu diluant..........mai exact tot ce se poate si trebuie facut. in mers nu am treaba nici de-un fel. cand vin de la ride cui motoru bine infierbantat o bag in garaj si dimineata hop pata de ulei de aprox 10 cm. slabe sanse sa mai am ce-i face asa-i? oricum blestemul asta il am de cand is motociclist( 8 ani) si la minsk tot asa pateam dar hai sa zic ca ii puneam garn de carton de bloc de desen da aici ca i-am pus pana si garnitura originala..................numa bine& un nou sezon bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 Daca la rece e ok si dupa ce se incalzeste curge,Ia vezi tu sa nu aiba vreo fisura pe undeva care la caldura se dilata si lasa uleiul sa curga. Verifica daca capacul este plan(ii scoti bucsile de centrare)si il pui pe un geam,tre sa fie drept sa nu joace. Atentie la felul in care strangi suruburile,se strang treptat si in cruce nu de jur-imprejur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 salut eu am rezolvat problema in felul urmator: am identificat locul pe unde curge, am curatat bine de tot cu toluen (sau cu ce cureti) si i-am tras un strat de silicon negru. Culmea ca a functionat neasteptat de bine. Nici macar pelicula nu mai face. Nu e prea eleganta solutia dar eu zic ca merita incercata. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 ia-ti o cheie dinamometrica de 4-24 nm, e 15 sau 20 de euro la louis si strange suruburile la 10 Nm in cruce. nu mai curge chiar daca e un pic stramb capacul. atentie! un pic, nu stramb intr-adevar. prima strangere fa-o la 5 Nm si a doua la 10. nu mai curge garantat daca nu ai vreo fisura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Martie 2, 2008 Autor Share Postat Martie 2, 2008 salut eu am rezolvat problema in felul urmator: am identificat locul pe unde curge, am curatat bine de tot cu toluen (sau cu ce cureti) si i-am tras un strat de silicon negru. Culmea ca a functionat neasteptat de bine. Nici macar pelicula nu mai face. Nu e prea eleganta solutia dar eu zic ca merita incercata. Numai bine! stai un pic ca nu inteleg ai desfacut capacu si i-ai pus silicon pe garnitura, si ai inchis inapoi sau ai fisura in capac sau bloc si ai astupat cu silicon de nu-ti mai curge? interesanta ideea sa stii ca s-ar putea sa dea roade numai ca mie imi curge exact pe jos parca se prelinge de pe cel mai de jos punct al capacului acolo zici tu sa pun silicon sa cuprida capacul de blocul motor?noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 pai eu am avut problema la capacul de ambreiaj. Dupa ce am schimbat garnitura+pus putin silicon+inchis la loc, tot mi-a curs pe la unul din suruburi care are filetul slabit. Deci am curatat locul si am pus silicon pe exterior unde se imbina capacul cu blocul motor si gata. Deci da, eu zic acolo jos sa cuprinda capacul de blocul motor. Nu vor fi probleme la urmatoarea desfacere a capacului deoarece siliconul nu se intareste plastic, ci isi pastreaza elsticitatea. Bafta! numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.