Raul. Postat Octombrie 8, 2003 Share Postat Octombrie 8, 2003 Noul R1200GS , se aude ca va fii aprox 30kg mai usor decit 1150GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Octombrie 8, 2003 Share Postat Octombrie 8, 2003 Ce observ e ca are jante turnate si nu spitate si nu mai are acea triangulatie la furca fata ca la modele precedente. Fata pare putin mai agresiva din cauza modificarii putin a aripii superioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
actadi Postat Octombrie 11, 2003 Share Postat Octombrie 11, 2003 ehe.. D-asta o sa-mi iau si io cand ma fac mare! ca, am auzit eu ca F650 e pentru fetitze!? Mai oameni buni! ce alte enduro capabile se fabrica in UE (stitzi ca taxele ne omoara)altele decat KTM, Aprilia (si nu mai stiu io care sunt in UE)? de ex. Honda Transalp ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Octombrie 11, 2003 Share Postat Octombrie 11, 2003 *drooling* e super-marfa.. cand o lanseaza oare? poate o sa fie mai eftina ca r1150gs adv..... pana atunci, dream on... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator LeoVFR Postat Octombrie 11, 2003 Share Postat Octombrie 11, 2003 De ex. Triumph Tiger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Octombrie 13, 2003 Share Postat Octombrie 13, 2003 Cagiva mai face enduro: Canyon 500 - 900 sau mai vechea Elefant de 750 - 900. Muz parca are un enduro de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raduuuuuuuuuu Postat Octombrie 16, 2003 Share Postat Octombrie 16, 2003 Draga AcTaDi, spune-ne si noua ce motor ai tu daca zici ca f650 e pt. fetite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Octombrie 17, 2003 Share Postat Octombrie 17, 2003 Draga AcTaDi, spune-ne si noua ce motor ai tu daca zici ca f650 e pt. fetite ca tot venii vorba: nu te incomodeaza sau deranjeaza ca are furca prea inclinata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raduuuuuuuuuu Postat Octombrie 17, 2003 Share Postat Octombrie 17, 2003 nu ma deranjeaza, daca vrei poti sa te convingi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Octombrie 17, 2003 Share Postat Octombrie 17, 2003 nu ma deranjeaza, daca vrei poti sa te convingi.. ok, thanx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Octombrie 17, 2003 Share Postat Octombrie 17, 2003 nu prea arata bine cauciucurile pe gentile turnate dar esapamentul e foarte bine desenat. suzuki dl 1000 v-strom unde se face? salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Octombrie 18, 2003 Share Postat Octombrie 18, 2003 Sa poti sa ai cauciucuri tubeless la un enduro touring eu zic ca e un mare avantaj in caz de pana pe camp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Octombrie 18, 2003 Share Postat Octombrie 18, 2003 Sa poti sa ai cauciucuri tubeless la un enduro touring eu zic ca e un mare avantaj in caz de pana pe camp. intrebare de incepator:tubeless=fara camera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Octombrie 23, 2003 Share Postat Octombrie 23, 2003 exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paris Postat Octombrie 25, 2003 Share Postat Octombrie 25, 2003 BMW R1150 GS si ADV au cauciucuri fara camera chiar daca au jante cu spite. Despre pretul noului model, nu cred ca va fi mai ieftin ca R1150 GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Octombrie 30, 2003 Share Postat Octombrie 30, 2003 Nu numai R 1150GS are jante spitate si cauciucuri tubeless, ci chiar si R 100 GS era la fel, care s-a fabricat incepand din 1984 (daca nu ma insel) sa nu mai vorbim de R 1100 GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paris Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 Poze la : http://gazza.smugmug.com/gallery/21309/3/1987184 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 Bijuteria costa cam $22000cnd, deci cam cu 4000-5000 mai mult..PREAA SCUMP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Ianuarie 17, 2004 Share Postat Ianuarie 17, 2004 BMW-ul n-o sa renuntel la suspenisa fata Telelever cum se vede si in poza aceasta. Era si absurd cand este cea mai buna suspensie moto pe fata dupa parerea mea (pentru enduro mari si pentru motociclete grele in general). Franezi cu ea ca un boier, fara sa ai nasul pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator LeoVFR Postat Martie 6, 2004 Share Postat Martie 6, 2004 Intre timp am primit prospectul oficial al R 1200 GS, pot sa va spun ca salivez ca la balamuc, desi apartin fractiunii sport-touring si nu enduro-touring. Prezentarea oficiala va avea loc pe 13 martie. Exista varianta cu roti turnate, sau pt. 168 E in plus, varianta cu roti cu spitze, ambele folosind cauciucuri tubeless. Inaltimea seii se poate regla de la 840mm pana la 860 mm, dar se poate comanda incepand de la 820mm pana la 900mm ! Extras-urile sant ca la BMW, scumputze, ex. ABS 1050 E, etc. De-abia astept s-o vad in "carne si oase" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.