Si eu ca si voi, am fost curios sa vad cum merge si spre norocul meu am reusit sa ma dau cu una acum vreo luna. Inainte de asta am mers si un V-Strom modelul nou. Hondita merge si suna frumos, schimba bine, si impinge bine in oras. Motorul este foarte asemanator cu un motor intr-un singur cilindru, cu cuplu jos si turatii limitate. De exemplu la 100km/h putea sa mearga intr-a treia, a patra sau a cincea fara probleme. Intr-a sasea nu ii placea decit peste 110km/h sau 3500 rpm. Este un motor care se preteaza foarte bine la mersul in oras, asa cum de fapt a intentionat Honda, la drum lung cu pasager si bagaje, s-ar putea fie diferit. Datorita centrului de greutate foarte jos e foarte manevrabila si nu isi arata greutatea. Stromul are un centru de greutate mai sus, motorul mai vioi si suna exact la fel. Injectia mi s-a parut mult mai rafinata la Honda, la Suzuki era dificil sa o tii la sarcina constanta - ori voia sa accelerezi, ori sa inchizi gazul. Daca vreti sa mai stiti ceva, intrebati.