Sari la conținut

paris

INACTIV
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Calgary, Canada

paris's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am mers pe varianta cu cutie normala, Honda importa varianta cu cutie automata doar in State, nu si in Canada. Este adevarat, au fost gindite pentru lucruri diferite si NC exceleaza la drumuri relativ scurte fara incarcare prea mare si naveta. Daca ar fi avut ceva mai multi cai, roti cu spite (19" pe fata) si poate o suspensie mai buna, ar fi fost un excelent succesor pentru Africa Twin.
  2. @ovi_ice: Motorul de la NC700 avea ceva vibratii, dar in limitele acceptabile. N-am mers cu Versys ca sa pot compara, dar V-Stromul vibreaza putin mai mult. Din nou, cred ca amindoua sint perfect acceptabile. Ambele motorare aveau doar citeva sute de KM, asa ca sint sigur ca vibratiile ar fi mult diminuate dupa rodaj. Am fost foarte atent la cuplu in timpul testului si din nou, NC700 are cuplul ceva mai jos si mai linear, dar nu trage ca un tractor asa cum ma asteptam de la un motor cu cursa lunga si alezaj mic. Vitezele se pot schimba pe la 2500rpm la NC si pe la 3000 la Strom. Am pus curbele de cuplu mai jos. Pentru Romania (si in limitele motociclismului intreg la minte) cred ca NC ar fi o motocicleta ideala. Acasa sint sate si orase tot la 20-30km si oricum trebuie sa incetinesti, pretul benzinei este destul de mare din cite stiu. In plus pentru incepatori este o motocicleta foarte docila. Noroc cu alegerea!
  3. Si eu ca si voi, am fost curios sa vad cum merge si spre norocul meu am reusit sa ma dau cu una acum vreo luna. Inainte de asta am mers si un V-Strom modelul nou. Hondita merge si suna frumos, schimba bine, si impinge bine in oras. Motorul este foarte asemanator cu un motor intr-un singur cilindru, cu cuplu jos si turatii limitate. De exemplu la 100km/h putea sa mearga intr-a treia, a patra sau a cincea fara probleme. Intr-a sasea nu ii placea decit peste 110km/h sau 3500 rpm. Este un motor care se preteaza foarte bine la mersul in oras, asa cum de fapt a intentionat Honda, la drum lung cu pasager si bagaje, s-ar putea fie diferit. Datorita centrului de greutate foarte jos e foarte manevrabila si nu isi arata greutatea. Stromul are un centru de greutate mai sus, motorul mai vioi si suna exact la fel. Injectia mi s-a parut mult mai rafinata la Honda, la Suzuki era dificil sa o tii la sarcina constanta - ori voia sa accelerezi, ori sa inchizi gazul. Daca vreti sa mai stiti ceva, intrebati.
  4. Sincer nu as schimba 1150 GS-ul pentru 1200 desi 30kg mai putin ar fi grozav. Motivul principal este ca poti sa uiti de "surubarit" la ea in sa spunem in cazul in care ai o problema (pe coclauri?). In Germania sau in America de nord poate e in regula pentru ca asistenta tehnica functioneaza 24 de ore si sint obligati sa vina sa te ridice. Instalatia electrica nu este nici ea clasica, are doar citeva fire de curent iar comenzile se tranmit prin CAN (Controlled Area Network). Pina si atasarea unui intercom va trebui facuta de catre service-ul BMW pe bani grosi. Intrebare mea: este motocicleta cu care ati merge oriunde, sa zicem Africa sau America de Sud?
  5. Poze la : http://gazza.smugmug.com/gallery/21309/3/1987184
  6. Tare mi-ar place sa am citiva prieteni sa hoinarim impreuna, ca sa nu mai vorbim de berile de dupa. Din pacate, nu le putem avea pe toate.....
  7. Eu am luat motorul pe la inceputul lui mai si am mers cam 7000 km pina pe la inceputul lui noiembrie. As zice cam asta ar fi sezonul pe aici, cam aceeasi durata ca la Brasov. Nu am ajuns inca in tundra, am preferat sa merg spre vest la Pacific vara asta, trecind Muntii Sticosi. A fost excelent iar la anul ma bate gindul sa ajung in Grand Canyon.
  8. Frate Dan, n-am zis pentru ca sint din Romania, doar traiesc in Canada
  9. Pretul de lista la V-Strom in Canada este de 11900 CAD iar la R1150 GS 17600 CAD. Se mai poate negocia putin (citeva sute) in cazul V-Strom dar BMW nici nu discuta. Ambele preturi sint fara TVA si alte taxe cum ar fi pregatirea motocicletei pentru vinzare (vreo 300 CAD).
  10. R1150GS e cam cu 50% mai scumpa decit V-STROM (al naibii de scumpa). O sa am de platit la GS inca vreo cinci ani, dar face distractia.
  11. BMW R1150 GS si ADV au cauciucuri fara camera chiar daca au jante cu spite. Despre pretul noului model, nu cred ca va fi mai ieftin ca R1150 GS.
×
×
  • Creează nouă...