cristacke Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 va rog spuneti-mi ce are ca inebunesc. ii pun bujie noua merge o zi sau 2 si apoi nu mai porneste. da sa porneasca dar nu vrea.....daca ii pun alta bujie noua iar merge la fel si nu mai vrea sa porneasca... e vorba de o aprilia AF1 125 cmc ( motor in 2 timpi). Poate sa fie ceva defect care imi strica bujia? sa fie fisa? nu mai inteleg nimik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 in primul rand asigurate ca pui bujia corecta ... daca se potriveste la filet nu inseamna ca este bujia potrivita ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Martie 8, 2008 Autor Share Postat Martie 8, 2008 prima data am luat o bujie m-am dus cu cea care o aveam, s-a dus si aia, apoi am fost la reprezentanta si am luat bujie dupa catalog, le-am zis modelu si anu si mi-au dat dupa catalog, deci nu are cum sa nu fie cea corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 (editat) starea bujiei iti spune multe despre cum merge motorul....cand moare, dupa ce o scoti, e uda? si nu e gluma...poate se ineaca... arunca un ochi aci: http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1368 da mai multe detalii...cum adica strica bujia?loveste in ea? Editat Martie 8, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 s-ar putea sa nu-i faci amestecul corect ulei benzina sau vezi ce ulei ai sa fie pentru motoarele in 2T...in cel mai rau caz daca ai baie de ulei separat si daca ai vre-o pompa care face singura amestecul sa nu fie aia bulita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 cel mai probabil este carburatia. vezi ca nu fie , asa cum s-a zis mai sus, bujia uda sau sa intre prea mult ulei si sa se ancraseze. inainte de asta fii sigur ca folosesti benzina potrivita, uleiul potrivit si bujia care trebuie. parerea mea e sa o duci la un mecanic sau la cineva care se pricepe sa iti verifice carburatia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Martie 9, 2008 Autor Share Postat Martie 9, 2008 starea bujiei iti spune multe despre cum merge motorul....cand moare, dupa ce o scoti, e uda? si nu e gluma...poate se ineaca... arunca un ochi aci: http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1368 da mai multe detalii...cum adica strica bujia?loveste in ea? nu prea stiu bine princiupiul de functionare al bujiei, dar knd moare scot bujia si este uda, are ulei pe ea. Nu stiu cum o strica doar ca nu mai da scanteie, dak pun alta noua merge perfect dar asta un timp o zi sau doua. @ gaxel: benzina folosesc numai cu plumb, ulei am pus BIKE 2T, ulei de amestec, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 (editat) asa...am rezolvat un mister...o luam ca prgramatorii... daca scoti bujia uda, cum ti-am zis, se ineaca....inecatul poate fi din doua motive...carburatie sau aprindere... curata bujia aia bine, vezi ca e topic despre bujii si aici in care se spune cum se curata (si dac ao arzi cu bricheta si o stergi cu o carpa ar trebui sa mearga) leag-o la fisha, fa masa cu ea si cadrul si da la buton...trebuie sa vezi scanteie in acel moment...ai sa constati ca nu e defecta bujia, ca nu ti-o strica, ci doar se umezeste de amestec si nu mai da scanteie, fapt pt care moare motorul, adica, se ineaca asta nu poate fi decat cauza unei scantei lipsa la un moment dat, sau dereglarii carburatorului....carburatorul are un cui care inchide treptat in functie de cum tragi de acceleratie...fa experimentul urmator...scoate filtrul de aer, uita-te in carburator, si trage de acceleratie(cat e motoru oprit)...o sa vezi cuiul ala...se poate ca la un moment dat sa loveasca undeva si sa nu mai inchida cum trebuie cand lasi acceleratia la 0, el ramanand deschis si bagand combustibil... spor la lucru si anunta-ne daca ai scanteie la bujiile vechi...daca ai, sunt inca bune, le poti folosi iar dupa ce le cureti, asa ca nu mai da banii pe bujii \bafta PS: mai e si varianta shocului stricat, ca asa am patit eu la mobra...era varza si in timp ce mergeam cu motoru cald, se punea singur, ii taia aerul la motor, si se ineca Editat Martie 9, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Martie 9, 2008 Autor Share Postat Martie 9, 2008 am curatzat bujiile, le-am ars umpic la aragaz, am dat la automat fara bujie ca sa sara benzina din piston. a pornit a stat cam 20 de secunde si s-a oprit. Bujia era uda. ai dreptate nu imi stica nimik la bujie. o sa ma uit si la cuiiu ponton dar faza e k sa opreste si dak e turata nu doar cand sta la 0. --- Mesaj completat în 09 Mar 2008 14:30 -------------sper macar sa o pornesc sa pot ajunge cu ea la un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.