yogi Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 legislatia actuala este perfectibila. sa luam aminte la legislatiile rutiere ale altor state (Italia, Franta, Germania), unde motociclistii (si, in general, calatorii pe 2 roti) nu sunt priviti ca infractori (potentiali), consumatori de droguri sau preacurvari. eu, personal, am gasit 2 puncte slabe ale actualei legislatii rutiere, care, odata rezolvate din punct de vedere legislativ, ne-ar face viata mai usoara. intrucit nu putem transmite Parlamentului o "lege ferenda", propun sa imbinam utilul cu placutul: sa facem una dintre cele mai mari intilniri din tara (in Bucuresti, eventual intr'un week'end, cind circulatia e mai "normala" - eventual dupa Summit) si sa ne putem transmite public "pasurile". in concluzie, pledez pentru un mars in vederea schimbarii legislatiei!! stabiliti o data, pe undeva prin vara, si promitem sa venim multi, multi in Bucuresti.. propun urmatoarele schimbari ale legislatiei: 1. obligativitatea aprinderii farurilor (pentru auto, evident) pe orice fel de drum si la orice ora din zi sau noapte. 2. schimbarea legislatiei care prevede ca "nu inseamna stationare lasarea unui pasager". unde e oprirea sau stationarea interzisa, asa sa ramina. pentru ca noi (mai ales daca stim drumurile si semnele de circulatie de pe ele) trebuie sa previzionam mult mai mult decit alti participanti la trafic. ori daca tu esti pe banda 1, stii ca e stationarea interzisa, si intri pe banda 2 pentru a ocoli un mocofan lenes, iar pe banda 2 tocmai taxiul frineaza brusc (eventual fara a semnaliza) ca sa lase o demoazela pe trotuar, il iei in plin. si, conform actualei legislatii, esti vinovat. 3. cine mai are idei, sa completeze. asfalt uscat si cald.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 /index.php?showtopic=184070 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate