Slick Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Salut ! Am probleme mari cu racirea, se incinge motorul foarte rau si imi arunca afara lichidul de racire daca sta la relanti sau daca merg incet. Aproape ca nu pot sa circul in oras. Daca ma dau la ea se raceste. Cred ca nu etanseaza bine capacul de la radiator si nu tine circuitul in presiune (garnitura e cam imbatranita). Mai am o nelamurire in privinta unui furtun de la vasul de expansiune care habar nu am unde trebuie sa vina, asa ca l-am lasat atarnat de ghidon (PE FURTUNUL ASTA IMI ARUNCA LICHIDUL AFARA). La acest model de motocicleta vasul de expansiune vine montat in carena de jos si la el vin 2 furtune. Cel care vine in partea de jos a vasului de expansiune se mufeaza intr-un stut de sus de la radiator iar celalalt furtun care vine in partea de sus a vasului de expansiune habar nu am unde ar trebui sa intre. Presupun ca ar trebui sa vina tot undeva pe sus pe la radiator ca sa inchida circuitul si sa reintroduca lichidul in motor. Am luat motocicleta demontata de la cineva si d-aia nu stiu cum venea inainte de a fi demontata ! Mai am o nelamurire cu zornaitul motorului la relanti (cca 1500 rpm) dar am inteles ca acest zornait e specific la GPZ datorita lantului de distributie. VA ROG SA MA AJUTATI IN PRIVINTA FURTUNULUI DACA STITI UNDE TREBUIE SA VINA ! MULTUMESC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Salut ! Am probleme mari cu racirea, se incinge motorul foarte rau si imi arunca afara lichidul de racire daca sta la relanti sau daca merg incet. Aproape ca nu pot sa circul in oras. Daca ma dau la ea se raceste. Cred ca nu etanseaza bine capacul de la radiator si nu tine circuitul in presiune (garnitura e cam imbatranita). Mai am o nelamurire in privinta unui furtun de la vasul de expansiune care habar nu am unde trebuie sa vina, asa ca l-am lasat atarnat de ghidon (PE FURTUNUL ASTA IMI ARUNCA LICHIDUL AFARA). La acest model de motocicleta vasul de expansiune vine montat in carena de jos si la el vin 2 furtune. Cel care vine in partea de jos a vasului de expansiune se mufeaza intr-un stut de sus de la radiator iar celalalt furtun care vine in partea de sus a vasului de expansiune habar nu am unde ar trebui sa intre. Presupun ca ar trebui sa vina tot undeva pe sus pe la radiator ca sa inchida circuitul si sa reintroduca lichidul in motor. Am luat motocicleta demontata de la cineva si d-aia nu stiu cum venea inainte de a fi demontata ! Mai am o nelamurire cu zornaitul motorului la relanti (cca 1500 rpm) dar am inteles ca acest zornait e specific la GPZ datorita lantului de distributie. VA ROG SA MA AJUTATI IN PRIVINTA FURTUNULUI DACA STITI UNDE TREBUIE SA VINA ! MULTUMESC ! Acel furtun trebuie lasat cu un capat liber,afara,incit lichidul de racire sa se scurga liber jos...deci trebuie plasat undeva sub motor incit sa nu se scurga lichid pe piese sau componente ale motocicletei.Cauza incalzirii excesive poate fi pompa de apa defecta,garnitura de chiuloasa ciupita,vreun simering...sau multe alte cauze total diferite decit cea intuita de tine.Asa ca mergi cu ea la un meserias care sa-ti verifice intreaga instalatie de racire! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slick Postat Martie 18, 2008 Autor Share Postat Martie 18, 2008 Multumesc pentru raspuns. Chiar eram curios unde trebuie sa vina furtunul acela. Cred ca am rezolvat si problema racirii. Se pare ca garnitura de la capacul radiatorului era de vina. Am inlocuit-o si nu mai arunca lichid afara. Oricum din cate am mai citit pe net se pare ca racirea e o problema la motoarele astea. Ele oricum sunt facute sa lucreze la temperaturi ridicate. Pentru orice eventualitate am sa-i pun si o comanda manuala pentru ventilator, sa-l pot porni eu oricand e nevoie . Pompa de apa e noua, garnitura de chiuloasa e de tabla (cam greu de ciupit), si prin alte parti nu am observat scurgeri. Sper sa fie OK acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.