Jump to content

Recommended Posts

Husqvarna SM 610

Motorul in achizitionez de la un amic dar e de superrmoto!

vreau sa il schimb sa ma dau cu el la enduro.... vreau sa ma ajutati si sa imi spuneti daca as reusi sa il transform si care ar fi riscurile si nu stiu ce poate acest motor stiu doar ca anul fabricatiei este 2002 :crack: si se poate sa schimb doar rotile ?trebuie ceva improvizatii?? astept ajutorul vostru.. :crack:

este cumva prea greu la enduro? ce cupu are? cati cai? motorul e impecabil :rusinica:

m3rsy

Link to post
Share on other sites

Husqvarna SM 610

Motorul in achizitionez de la un amic dar e de superrmoto!

vreau sa il schimb sa ma dau cu el la enduro.... vreau sa ma ajutati si sa imi spuneti daca as reusi sa il transform si care ar fi riscurile si nu stiu ce poate acest motor stiu doar ca anul fabricatiei este 2002 :crack: si se poate sa schimb doar rotile ?trebuie ceva improvizatii?? astept ajutorul vostru.. :crack:

este cumva prea greu la enduro? ce cupu are? cati cai? motorul e impecabil :rusinica:

m3rsy

 

 

la o mare parte din intrebarile tale, te poate ajuta prietenul nostru al tuturor, google:

 

www.google.com si dai: 2002 Husqvarna SM 610

 

In primele 10 link-uri o sa gasesti o gramada de informatii. Daca ai rabdare sa cauti mai mult probabil ca o sa dai si te forumuri unde s-o mai discutat asta.

 

In privinta rotilor, eu am auzit de multi care au 2 seturi de roti, super moto si enduro, nu cred ca trebe improvizatii, numa sa ai rotile efectiv, ca alea de super moto de obicei is tubeless si fara spite si mai mici, alea de enduro mai mari si cu spite si cu camera.

 

 

Bafta, si pune niste poze si aici s-o vedem! Ca ne place sa vedem motoare :crack:

Link to post
Share on other sites

ekkemu...daca vrei poze de motoare, google for them.

alinstan, merge la enduro daca vrei neaparat si pui alte roti, insa cred ca sunt alte altegeri mai bune.

Link to post
Share on other sites

Sunt doua probleme pe care le ai cand incerci miscarea SM spre Enduro:

1 - suspensiile SM sunt mai dure decat cele de enduro, iar asta se va simtii destul de bine in teren

2 - motorul este destul de greu pentru enduro.

alinstan, merge la enduro daca vrei neaparat si pui alte roti, insa cred ca sunt alte altegeri mai bune.

Soso spune bine...

Edited by MacLeod
Link to post
Share on other sites

ideea sa il folosesti si de strada este ok,dar te vei plictisi repede sa tooot schimbi rotile de pe enduro pe supermoto..mai mult de atat din cauza pinioanelor diferite (spate-enduro50,supermoto 45) sigur nu se va potrivi lantul oricat l-ai intinde..e vorba totusi de 5 zale,iar sa te dai cu acelasi pinion pe strada amesteci in viteze de te plictisesti...asa ca sfatul meu este sa cumperi altceva.. daca vrei sa-l folosesti strict de enduro e in regula dar sa nu te astepti la fapte marete de arme..este un motor mai "urban" ca sa spun asa,sau o comparatie mai pertinenta genul masinilor de teren ptr oras...mari frumoase aspectoase dar in teren..pauza..

asa ca incearca la pret si performante ori un ktm lc4 ori un suzuki drz 400..

 

daca totusi vrei sa modifici sm-ul iti trebuie garantat roata pe 21" pe fata,nu stiu daca si spatele merge-de cele mai multe ori trebuie schimbat ca nu prea se gasesc cauciucuri cramponate pe balonul celui de SM,pinioane noi,lantul trebuie scurtat si incercat sa il usurezi cat mai mult..deci pregateste-te ptr o investitie

de cel putin 1000 de eu ...iar cu telescoapele daca nu sunt dual purpose si sunt doar de SM o sa ai mari probleme,cursa e relativ scurta iar suspensia super rigida..

bafta multa

 

eu m-am dat cu un sm din asta,din 2003 cred ca era,si nu mi s-a parut nimic deosebit la el,oricum dupa ce mergi ani de zile pe 525,nimic nu ti se mai pare puternic sau deosebit..

Link to post
Share on other sites

huski 610 este destul de grea pt. enduro (peste 140kg). Cu roti de enduro poti merge undeva intre soft si ceva hard enduro, da' nu prea hard. Desi motorul este puternic, tocmai de-aia nu l-as recomanda pentr hard. Cum zicea si Soso, exista variante mai bune.

Link to post
Share on other sites

:crack: Fratilor azi am luat motorul!

sunt super multumitt....merge tun pt mine e ok doar ca are mici buguri:( nu merge pornirea la buton si la pedala ma omoara :crack: invarte electromotorul dar nu porneste ce sa fie ?(cred ca merge in gol)

~ am un prieten care imi face rost {de un schimb de roti} dau ale mele de SM si primesc de enduro ....e rentabil pt mine schimbu? am inteles ca alea de SM sunt mai scumpe. . . . arcum la supermoto nu ma dau vreau doar enduro pt ca nu am permis si pe strada nu e asa palpitant ca si in teren :crack: SAU e vreunu din arad interesat de un schimb?

:rusinica: astept :crack:

Link to post
Share on other sites

vad ca nu ai ascultat de nimeni care ti-a raspuns...schimbul cu rotile este asa si asa in general cele de supermoto sunt mai scumpe,si oricum iti trebuie o adaptare la discul de frana de pe fata(la ktm cel putin asa e)....concluzie...pacat de carenele alea frumoase..

 

oricum sa-l stapanesti sanatos si sa te dai cu placere..

 

PS..daca esti chitit sa faci hard enduro cu el sunt curios cat de repede o sa-l vinzi... :rusinica: (sunt rautacios)..

multa bafta...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...