atillas Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 am definitivat traseele de cursa ptr editia a 3-a... rezultatele finale...4 accidentati(printre care si eu cu alta intindere de ligamente)..si cea mai grava situatie a fost explozia unui motor..pilot a reusit sa se salveze in ultima secunda de la un accident care putea sa-l coste viata..pur si simplu a explodat rezervorul plin cu 10 litri de benzina..din motor nu a ramas mai nimic.. poze cu evenimentul punem luni..oricum ne-a costat f scump marcajul .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 * ati reusit sa marcati tot? ...ca ma gandeam daca aveti inca de facut track-uri pentru circuit sa va trimit niste aparate (gps). ...pare tare rau ptr. pagube Cum se explica explozia aia? ceva in benzina, sau ce-a putut sa fie? uuuuff! Cazaturile sunt inevitabile, am vazut, dar de ce nu sunt suficiente protectiile...? Oricum, vad ca v-ati dat pe traseu f. abrupt, deci daca asta va fi si ptr. concurs, o sa trebuiasca destule echipe de prim-ajutor in zona. bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 i-a dat motoru rateu ...a luat foc benzina din carburator...si bum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Imi pare rau sa aud ca ati avut accidentul acela cu motorul. Eventual cand ai/aveti timp sa mai postati alte detalii, poze, sa invatam si noi. Eu unul n-am mai auzit de asa ceva... si pare grav. Salut si numai bine, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 23, 2008 Autor Share Postat Martie 23, 2008 va anunt oficial ca traseul de profi concureaza cu cele de la romaniacs de la egal la egal..aici se va vedea cu adevarat cine stie si cine nu..primele poze sunt din traseul de hobby.. poze cu motorul in flacari si 2-3 din traseul de profi.. nu stiu de ce nu imi permite sa pun mai multe poze..e a 3-a oara cand incerc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 nashpa... rau... ce fel de motor era? al cui? zici ca la profi o sa fie rau rau? atunci ma duc la hobby tk! p.s. avea casco la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 nashpa... rau... ce fel de motor era? al cui? zici ca la profi o sa fie rau rau? atunci ma duc la hobby tk! p.s. avea casco la motor? uite cine se vaita de traseu rau??nu o sa fie asa de rau dar o sa fie destul de expus..este multa linie de creasta.. pe tip nu il cunosti..avea un xt de 600 de o galagie de ani..nici inmatriculat nu cred ca era ..asa ca paguba totala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 uite cine se vaita de traseu rau??nu o sa fie asa de rau dar o sa fie destul de expus..este multa linie de creasta.. pe tip nu il cunosti..avea un xt de 600 de o galagie de ani..nici inmatriculat nu cred ca era ..asa ca paguba totala... XT 600? Credeti ca o fost ceva defect la motor sau ceva slab la rezervor care a cauzat asta? Fiind un posesor de XT 600 m-ar interesa daca pot face ceva sa evit o astfel de intamplare. Rezervorul era metalic sau de plastic ? L-a lovit sau cum a explodat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 avea casco la motor? Presupun ca se face casco la touring/adventure dar la hard enduro cred ca nimeni nu face sau daca face este extrem de scump si nu renteaza. E doar parerea mea, poate cineva sa faca lumina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 * la un motor neimatriculat nu cred ca face nimeni casco, ...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 * la un motor neimatriculat nu cred ca face nimeni casco, ...parerea mea Asta-i clar, insa aproape orice se poate inmatricula ... de ex 200exc'ul meu este inmatriculat dar de ce i-as face casco? Am vreun avantaj? Cum dovedesc la asigurator ca "evenimentul" s-a petrecut pe drumurile publice? (cand e clar ca eu l-am facut praf pe coclauri) Plus ca prima de asigurare este foarte mare, efectiv nu renteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 nu e chiar asa. sunt mutle motoare noi care sunt luate in leasing. deci... au si CASCO. se poate rezolva ca ai avut incident pe drum public, nu e asa de complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 Presupun ca se face casco la touring/adventure dar la hard enduro cred ca nimeni nu face sau daca face este extrem de scump si nu renteaza. E doar parerea mea, poate cineva sa faca lumina? renteaza mai mult decat crezi ,iti iei o gramada de piese pe casco..PM ptr amanunte..murdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 (editat) nu e chiar asa. sunt mutle motoare noi care sunt luate in leasing. deci... au si CASCO. se poate rezolva ca ai avut incident pe drum public, nu e asa de complicat. * da, asta-i conditie la contractele de leasing, nu poti lua moto nou fara casco asa Deci avantaj cine are leasing, ca-si scoate ceva bani de piese, ...stie atillas ce spune P.S. ma gandesc la o faza tipica la posesori de auto care au casco si care de multe ori reclama la asigurator accidente "in parcare" (asa am gasit-o! busita in parcare), cum ar fi sa te duci la aia cu un EXC cu scarite rupte sau spitze indoite sau planetare terminate si sa le spui: asa am gasit-o in parcare Editat Martie 25, 2008 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 daca te dai ADEVARAT ca noi(si aici nu vreau sa jignesc pe nimeni,dar la noi o iesire sanatoasa fara 10-20 de posete si lumanari nu se poate),mereu trebuie sa schimbi ceva rupt sau indoit etc.. casco e sfant.. fiind un forum public nu imi permit sa va scriu niste manarii,dar poate va pove..la noi la cursa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 (editat) Avand in vedere ca din ianuarie 2008 orice asigurare casco se face obligatoriu cu fransiza de 100 euro, merita in continuare asigurarea casco a motorului hard enduro? Editat Martie 26, 2008 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 27, 2008 Autor Share Postat Martie 27, 2008 Avand in vedere ca din ianuarie 2008 orice asigurare casco se face obligatoriu cu fransiza de 100 euro, merita in continuare asigurarea casco a motorului hard enduro? merita,ca atunci cand te duci ..strangi si de la restul ce au ei stricat prin beci sau camara...stii cate roti,sei,manere,semicadre,plastice,rezervoare,ceasuri bord,etc...sunt noi noute aduse pe casco.??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 auzi mr. stef, crezi ca pot face ceva la asig daca nu am permis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Baieti, spre binele vostru si al tuturora, vorbiti si voi astea la o bere. O zis si attilas mai sus ca lucruri de astea nu se scriu aici. Ride free! Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiuenduro Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 XT 600? Credeti ca o fost ceva defect la motor sau ceva slab la rezervor care a cauzat asta? Fiind un posesor de XT 600 m-ar interesa daca pot face ceva sa evit o astfel de intamplare. Rezervorul era metalic sau de plastic ? L-a lovit sau cum a explodat? xt-ul respectiv nu avea filtru de aer..dupa ce l-a culcat sa umplut filtru de benzina si a luat foc --- Mesaj completat în 27 Mar 2008 13:42 ------------- nashpa... rau... ce fel de motor era? al cui? zici ca la profi o sa fie rau rau? atunci ma duc la hobby tk! p.s. avea casco la motor? Nu tata te inscrii la profii..nu intri la hobi ca nu te inscriem noi unde vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.