Sari la conținut

O Problema Cu Un Piaggio Nrg Mc2


boboiciov
 Share

Postări Recomandate

BUNA ZIUA IN PRIMUL RIND.

AM UN PIAGGIO NRG MC2 DIN 1999 , AM O PROBLEMA CU EL SE TUREAZA PINA LA 6000 RPM SI DUPA ACEEA SE PLAFONEAZA DUPA CARE IN CCA 3 SEC PLEACA MAI DEPARTE PINA IN 11000 RPM DAR TOATE ASTE SE INTIMPLA CIN ESTE IN GOL ( CU ROATA DIN SPATE RIDICATA SUS ) , CIND ESTE CINEVA PE EL NU VREA SA SE TUREZE MAI MULT DE 6000RPM NICICUM.

CE SE POATE FACE SI CARE ESTE BUBA????????? :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate ai zis tu pot fi o gramada de cauze...o data ar putea fi motoru..are compresie slaba si nu are putere sa ducascuterul...poate fi ceva din transmisie...si multe alte cauze.

Da si tu mai multe detalii...cand ai facut ultima data motoru, cand ai curatat ultima data fitru de aer, carburatoru. Problemele astea le face asa acuma dintr-o data. Sau dadea semne si mai demult. Spune si tu tot ce sti...scrie un roman aici, si asa poate imi dau seama si iti pot sugera anumite chestii care sa le incerci.

 

Mie mi-a facut o data problemele astea exact ca si la tine, dar era din cauza ca am schimbat cureaua si am pus una mai scurta, si care nu lasa sa functioneze bine transmisia(nu lasa sa deschida variatoru...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOTORUL A FOST FACUT INTOMNA , ARE O COMPRESIE PUTERNICA , CARBURATORUL A FOST CURATAT ACU 2 SAPTAMINI, IN TOAMNA AM SCHIMBAT SI CUREAUA DE TRANSMISIE (CUMPARATA DIN MAGAZIN DUPA CODUL MODELULUI) FILTRUL DE AER NU LAM CURATAT DEOARECE NU AM CE CURATA (ARE DOAR UN BURETE INAUNTRU IN REST E GOL), IN CARBURATOR ARE JIGLERUL DE 66 SAU 99 CA NU POT SA IMI DAU SEAMA , CARBURATORUL E DE 12 MIINE AM SA REVIN SI CU NISTE POZE DE LA CARBURATOR SI DE LA TRANSMISIE.

MERCI .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA filtru de aer buretele acela se curata...caci dupa un timp se imbacseste cu praf si mizerie...

jiglerul e de 66mm, ar fi prea de tot sa fie de 99...

 

Problemele pot fi variate..incepand de la transmisie(role, curea, ambreiaj), sau la motor...fitru de benzina l-ai curatat vreo data? Cu ce ulei l-ai rulat? Ca daca iai dat ulei de ala cu 5-10 ron(no name) si l-ai tinut mult in blana e clar ca e gata segmentii......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Curata filtrul de aer/inlocuieste-l si regleaza carburatorul corect si daca nu merge nici atunci, incepi sa verifici transmisia...si asa mai departe.

Reglajul la care ma refer consta in:

- inchiderea surubului de la aer si deschiderea lui de 2,5 ture

- reglarea surubului de la benzina cat sa stea la relanti

Editat de Alex_16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...