Sawyer Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 Problema sta in felul urmator: Un prieten are un CBR 600F3 din '97 luat de nu foarte mult timp. L-a dus in service si i-a schimbat bujiile si uleiul, bujiile pentru ca i se parea ca motorul nu merge rotund. Chiar si dupa inlocuire a acuzat cateva probleme la pornirea la rece. Am fost weekendul trecut sa consult motorul si asta e cam ce am observat dupa 2 zile de testare la rece, cu temperatura de 9-10 grade afara. Cu socul tras la maxim motorul porneste si sta pe la 1500-2000rpm, in timp ce suna putin "nerotund" sa-i spun asa. Timp de 4-5 min cu socul tras full urca gradat in turatia maxima de 3700-4000rpm la care o duce socul. Inchid socul si motorul coboara pe la 1200rpm si in continuare suna "nerotund"(de notat ca relatiul e fixat pe la 1900-2000rpm...deh asa vrea proprietarul). Dupa inca 2-3min de stat la aceasta turatie incepe sa urce la relanti spre 2000rpm. In aceste 2-3 min urca la 2000...suna rotund, apoi scade la 1200-1300 cu un sunet "nerotund" si variaza tot asa. Dupa cam 10 min de la pornirea initiala se stabilizeaza la 2000rpm si suna rotund. Raspunde bine la acceleratie fara intarziere care sa indice defecte la bujii. De notat de asemenea ca in tot procesul de inclazire in cele 10 min se aude de vreo 5-6 ori maxim, o pocnitura usoara in toba ca si cum ar arunca putina benzina nearsa(repet...pocniturile sunt foarte "silentioase" sa le spun asa, le auzi doar daca esti foarte atent la sunetul tobei). De aceea eu spun ca e o sincronizare proasta avand in vedere ca am mers cu ea si mi se pare ca are momente in care parca trage puuuuuutin cam greu. Insa e foarte vag sesizabil acest lucru. Alte probleme ce ar putea fi? De notat ca am verificat bujiile si sunt cele recomandate de producator si de functionat functioneaza bine. Daca a mai trecut cineva prin astfel de probleme sa-mi spuna si mie cum a solutionat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Aprilie 7, 2008 Autor Share Postat Aprilie 7, 2008 a fost reglat si amestecul? in ce momente trage cam greu? pana in 3000 r/m Nu as putea spune ca trage greu...in schimb se duce la relanti greu! 10 min mi se pare mult. Eu am tot un F3 si in 3 min max e gata de plecare. Dar da...peste 3000rpm suna si reactioneaza optim. Pana atunci parca sunetul motorului e putin nerotund. Asta se intampla doar la prima pornire pe zi. Dupa ce ai rulat-o putin, o lasi o ora si o pornesti din nou, nu mai e nevoie de soc...desi si atunci dureaza 1-2 min pana cand urca la relanti. Am mai auzit versiunea de probleme de compresie dar la faza asta nu ma pricep. Tu spui ca ar putea fi vorba de reglarea amestecului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Problema sta in felul urmator: ... Asa cum mentiona si mao-san, din ce povestesti cel mai probabil sunt probleme la amestecul carburant si nu la aprindere. Daca poti auzi mici rateuri pe evacuare inseamna ca este prea sarac. Fa si tu rost de manualul de service sau intra pe categoria dedicata "CBR600" si afla valoarea setarilor standard, nivelul benzinei in camera de nivel, pozitia suruburilor "pilot"...etc. Adu totul la valorile recomandate de fabrica si abia apoi te poti eventual juca putin cu reglaje fine. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Probleme de carburatoare, trebuie date jos, curatate, eventual schimbate jiglerele(adica un chit de reparatie de carburatoare de la lois sau din alta parte), reglat nivelul, puse pe vacumetre, de verificat flansele la carburatoare, montat inapoi si cam asta ar rezolva problema ta. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Aprilie 12, 2008 Autor Share Postat Aprilie 12, 2008 Asdar sincronizare carburatie sau reglare amestec? Cum se face reglarea amestecului? Si inca o intrebare...daca o placuta de ambreiaj ar fi uzata s-ar simti doar la plecare sau si in mers in momentul in care tragi brusc de acceleratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Aprilie 13, 2008 Autor Share Postat Aprilie 13, 2008 Costa mult o reglare a amestecului? Sau e cam tot la acelasi pret ca si sincronizarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_cata_cata Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 naspa chestia iozik k e de la fisa bujiei verifica daca da scanteye calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Aprilie 14, 2008 Autor Share Postat Aprilie 14, 2008 naspa chestia iozik k e de la fisa bujiei verifica daca da scanteye calumea Man....fisele nu au nimic...bujiile nu au nimic. Is fresh inlocuite si verificate! Eu fac comparatie cu a mea...trage ceva mai greu la turatii joase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.