Sari la conținut

Sawyer

Super Membru
  • Număr conținut

    720
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://bogdysawyer.wordpress.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi/Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007(A), 2005(B)
  • Motocicleta
    Honda CBR 600
  • Numar Moto
    69
  • Club
    ViB

Vizitatori Recenți Profil

1.045 citiri profil

Sawyer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Multam de raspuns. Momentan am gasit unul de 929 insa nu l-am vazut. Are idee cineva daca merge?
  2. Hello. Am nevoie de un mic ajutor. Levierul de frana de la F3 este identic cu cel de pe hornet(aceeasi vreme) f4 sau f4i? Sau chiar 929? Imi amintesc ca forma si materialul era acelasi la Hondele de prin anii 98-02. Am nevoie sa inlocuiesc levierul de frana la f3 si sant in cautare. De asemenea daca are cineva un pont unde pot gasi, fie noua(aftermarket) sau sh la un pret acceptabil primesc recomandari ca la dezmembrari gasesc cam greu avand in vedere ca sant cam primele piese care fie se rup fie se vand. Multumesc mult!
  3. Multam mult pentru explicatia elaborata. Dupa 1 mai am de gand sa merg la mecanicul recomandat de tine pe pm si am sa-l rog sa urmeze operatiunile recomandate de tine. Poate scap fara inlocuire releu si o fi doar un contact imperfect pe undeva. M-as baga eu la verificari insa nu am aparatul de masura(lasat acasa). Cat despre faza cu rezervorul, cand am alimentat-o era aproape gol si am trecut rezerva pe inchis(se alimenta din rezervor). Insa merita incercat oricum. Inca odata multam mult de sfaturi. Raman dator.
  4. Carburile au fost curatate si rascuratate. Problema se diminua insa tot ramanea. Cum imi pot da seama daca e sa fie din releu? Exista vreo metoda in afara de clasicul inlocuit cu altul pentru proba? Ai idee cam care este pretul unei astfel de piese? Vorbim de acea cutiuta fixata pe cadru, pe partea dreapta, undeva deasupra scaritei pasagerului nu? Multumesc.
  5. Ma poate sfatui si pe mine cineva unde pot gasi o asemenea garnitura? Este garnitura in care intra unul dintre cei 3 pini ai carenei laterale(spate) al unui CBR 600 F3. Momentan imi lipseste una. Daca are cineva una in plus anuntati-ma va rog...I'm paying . De asemenea as dori sa stiu cat costa un kit de ambreiaj pentru acelasi F3. La ralanti motorul merge si se accelereaza rotund insa in viteza 1(si numai in viteza 1) trage sacadat pana in 4000rpm si suna(usor) de parca ar merge in 3. Eu ma gandesc la discurile de ambreiaj. E posibil ca in sarcina sa suna mai aiurea si problema sa fie totusi de la motor(bujii, desi sant noi, sau carbs)? Urmeaza sa o vada un mecanic dar mi-ar folosi un sfat din experienta voastra. Thx!
  6. Salutari. Imi poate recomanda si mie cineva un mecanic in Bucuresti la care pot face o verificare rapida pentru inceput de sezon? Ma refer la curatare si sincronizare carb(daca descopera ca e cazul), inlocuit bujii(again, daca ecazul), etc. Chestii simple, nimic major. M-ar interesa cineva care sa ma programeze intr-o zi, si sa pot sta langa el cat face operatiunile, ca sa-mi mai arunc si eu un ochi asupra ce mai trebuie schimbat, eventual sa comand de la el. Multam!
  7. 1. Iti las tie placerea sa cauti prin propriile posturi. Vad ca esti talentat in a le gasi... 2. Era de anticipat...de aceea am si spus-o . Si ca sa vezi ca nu sant tocmai o persoana rea, iti urez spor in scopul tau nobil!
  8. Matur si foarte adanc nu am ce spune. A si apropo...o stii pe aia cu asa de multe minciuni incat incepi sa le pierzi numarul si te dai de gol? Vezi ca tocmai ai postat ceva mai sus care scoate in evidenta faptul ca postezi atatea pareri alambicate incat te contrazici....iarasi . Spor in a salva lumea de diabolicul Rossi....tu dark knight ce esti, tu! P.S....si incearca sa raspunzi la obiect postului de mai sus a lui cefrim...chiar sant curios! Eu unul imi cer scuze pentru off-topicurile de pe acest topic!
  9. Si cu asta te cam auto-excluzi din discutie. Pe langa faptul ca deja o dai in absurd insistand ca pe un topic dedicat fanilor Rossi toata lumea sa spuna ca defapt el este doar un mare fas, bastard norocos cu o reputatie supra-umflata. Unde mai adaugi faptul ca daca cineva spune ceva bine de Rossi te simti ofensat, ori daca se aduce un amarat de argument impotriva lui Lorenzo, Pedrosa sau Stoner, sari ca ars. Continui sa cred ca nu ai nici cea mai vaga urma de idee ce inseamna a respecta o parere personala, indiferent de cum TI SE PARE tie aceasta! Si totul pe langa faptul ca dai dovada de lipsa de bun simt, stricand un topic dedicat fanilor Rossi, asta atat timp cat ai la dispozitie un forum intreg pentru a-l critica in lung si in lat. Heck...fa un topic dedicat fanilor anti-Rossi, dar respecta-i putin pe cei care posteaza aici. Sau iti este frica de faptul ca pe alte topicuri deja incepi sa fii ignorat... In locul tau mi-as directiona eforturile si cunostintele legate de GP in a sustine unul sau alti piloti decat sa-l condamni pe unul. Fa ceva util si posteaza filmulete cu alti piloti facand depasiri misto, articole, interviuri(ia exemplu de la Gix) si alte chestii care i-ar incanta pe fanii MotoGP. Ceea ce faci tu, acum pe acest forum, este o pierdere completa de timp.
  10. Inainte sa acuzi ca-ti sunt distorsionate vorbele ia si uita-te in propriati "gradina"...si tu procedezi la fel. Eu nu te-am acuzat ca te lauzi. Am spus ca nu ma indoiesc de faptul ca esti documentat, dar trebuie sa mai si accepti ca unii au alte pareri. M-am referit la mine pentru ca al meu post l-ai citat...daca altii au pus la indoiala documentarea ta, eu nu bag mana in foc pentru ei!
  11. Corect. Degeaba ai talent cu carul(Pedrosa), determinare dusa pana la extrem(Biaggi), tactici si mecanici in spatele tau pentru ca daca nu stii sa le imbini pe toate in a gasi formula castigatoare(de mai multe ori chiar) si intre timp sa mentii si publicul cu sufletul la gura, totul este cam degeaba. Mesaj completat Problema domnului tom degetel este ca nu stie sub nicio forma sa respecte o parere. Nu zice nimeni sa aderi in acel sens dar macar iti mentii decenta si respectul fata de ea oricum ar fi, corecta sau gresita. Nu!...concluzia corecta este trasa de el, in urma multor curse vizualizate(nu ma indoiesc ca e bine documentat, dar poate totusi mai au si altii dreptate sau macar dreptul al o parere...) si daca nu esti de acord inseamna ca nu stii destule si, aparent, nu prea are liniste pana cand nu te converteste.
  12. Este destul de nemilos in scopul de a castiga. Lorenzo la 250 avea oftica si ciuda pe el cand era batut. Simoncelli are nervi puri. E fix atitudinea lui Biaggi...impinge, da din coate si cand e pe pista lasa respectul in vestiar. Iar asta pentru spectacol este aur.
  13. +1 Nu cred ca Rossi a suferit de lipsa de concurenta. Biaggi cel putin era nemilos in confruntarile cu Vale. Cine ar fi avut curaj in ziua de azi sa-i "give the finger" domnului Max? A incercat ceva in Sbk Melandri si imediat a fost luat la "palmutze"(literalmente) de catre Biaggi. In schimb vad ceva din atitudinea lui Max in Simoncelli si asta ma bucura. Gibernau avea in schimb prea mult bun simt...as fi curios cum ar arata un experiment genetic intre Biaggi, cu rautate si determinare, si Gibernau, cu talent si strategie.
  14. Ar fi o idee...bateria este insa inlocuita acum un an si trage foarte ok la pornire...am sa ma uit sa vad. Ar fi ceva sa scap asa usor ! Mesaj completat Am verificat releul de incarcare(cel de pe dreapta) si aparent nu are nimic topit sau rupt. Ma gandesc ca daca ar fi el de vina m-ar fi lasat bateria, asa cum ai patit si tu. Ori de un an de cand am pus bateria pe motor nu a dat semne de slabire. Am de gand sa si masor releul dar nu cred ca gasesc ceva...insa pentru orice eventualitate. Alte idei ce as mai putea verifica pe la instalatia electrica? Merci!
  15. Am si eu cateva intrebari pentru cei mai tehnici...asta inainte sa vizitez un "doctor". Motorul in cauza este un F3 '98. Pe liber motorul se tureaza foarte lin si fara probleme. Nu se ineaca si nu face figur. In viteza 1 insa pana pe la un 4000rpm mi se pare ca uneori trage in hopuri. De asemenea am mai observat de cateva ori ca de la un 2000rpm sare in 3000rpm instant acul, concomitent cu o mica balbaiala a motorului. In a 2-a nici vorba de aceste simptome...totu bine si frumos. Iar in a 3-a...nu prea are relevanta sa stai cub 4000rpm. Eu m-am gandit ca ar fi de vina discul de ambreiaj. M-am documentat putin pe aceasta zona a motorului si am vazut ca exista 3 discuri(http://www.hondapartshouse.net/pages/parts...nd/7/Honda.aspx)...componenta 8 si de doua ori componenta 7. Este vreunul din ele responsabil numai pentru a 1-a? Idee e ca daca exista o uzura avansata a unui singur disc iar celelalte is ok nu prea are rost sa shimb tot kitul, asa cum probabil imi va recomanda mecanicul. Any advice is welcomed! Multumesc! Mesaj completat Tin sa mentionez ca ce am scris mai sus e valabil doar cand tin gazul foarte usor deschis(cat sa accelereze foarte lenes)....daca ma infing cat de putin in el acceleratie e cursiva...poate fi ceva de la clapete sau carb? Carburatorul a fost curatat si sincronizat acum 2000 km maxim.
×
×
  • Creează nouă...