Remyx Postat Mai 23, 2005 Share Postat Mai 23, 2005 Sal'tare, MOTOR : HONDA NSR 125 R (2T, rezervor separat de ulei). Azi in drum spre serviciu, am ramas brusc fara curent. De nici un fel, nici faruri, stopuri, pornire, nimic. Am oprit, am incercat contactele (uneori o mufa nu facea contact cum trebuie) dar acum nu si-a mai revenit. Am impins-o si a pornit asa. Am mers asa pana la serviciu (3 km) , dar imi fac griji ca nu cumva pompa de ulei sa fie si ea scoasa din uz (presupun ca e alimentata electric). Oricum am mai adaugat niste ulei direct in rezervor, just in case. Any advice ? P.S. Nu am manualul la mine si nu stiu unde sunt sigurantele. Acum downloadez un manual sa vad unde draku sunt. Daca stie cineva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Mai 23, 2005 Autor Share Postat Mai 23, 2005 Hai ca m-am cam lamurit din documentatie. 1. Am gasit sigurantza 2. Dupa cate pare motorul de la pompa nu e actionat electric. (pare oricum destul de logic asa) 3. Tot nu stiu insa de ce nu am curent. Crek tre sa merg la nenea doctorul cu motorul :-< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Mai 23, 2005 Share Postat Mai 23, 2005 So... e posibil sa se fi busit releul regulator si din cauza asta nu ai curent. Releul s-a busit, undeva, la un moment dat, apoi bateria a inceput sa se goleasca, incet, incet, pe far, pana s-a golit de tot. Partea buna este ca motorul merge pentru ca aprinderea este pe un circuit total separat. Problema cu releul regulator am avut-o si eu pe gilera (125cc, 2 timpi). In general se prajesc diodele din el (cateodata si tiristorii), oricum nu conteaza, ideea e ca se prajesc. Cum am facut eu - am scos tot ce era in releu cu bormasina/ciocan/surubelnitza si am folosit carcasa ramasa pe post de carcasa si suport fizic pentru implantarea noilor piese. Schema o gasesti pe forum, la un topic numit regulator motocicleta mi se pare - printre primele posturi este un link catre schema - asta-i schema, PDF-ul /index.php?...e=post&id=83316 Schema este buna, cu exceptia unor diode care sunt montate invers. Schema este pentru alternatoare cu magnet permanent trifazate (se elimina doua diode si un tiristor si e gata schema pentru monofazate). Asadar iei schema, mergi la un magazin de piese electronice - e vis-a-vis de apaca un magazin deschis de la 8 la 21, inclusiv sambata si duminica. Iei piesele, apoi mergi la un centru de reparatii televizoare, la un electronist ca sa ti le puna in carcasa veche a releului si gata, l-ai rezolvat. Pompa de ulei nu are nici o treaba cu electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.