Sari la conținut

Motor 2T fara curent si rezervor de ulei separat.


Postări Recomandate

Sal'tare,

MOTOR : HONDA NSR 125 R (2T, rezervor separat de ulei).

 

Azi in drum spre serviciu, am ramas brusc fara curent.

De nici un fel, nici faruri, stopuri, pornire, nimic.

 

Am oprit, am incercat contactele (uneori o mufa nu facea contact cum trebuie) dar acum nu si-a mai revenit.

 

Am impins-o si a pornit asa.

Am mers asa pana la serviciu (3 km) , dar imi fac griji ca nu cumva pompa de ulei sa fie si ea scoasa din uz (presupun ca e alimentata electric).

Oricum am mai adaugat niste ulei direct in rezervor, just in case.

 

Any advice ?

 

P.S. Nu am manualul la mine si nu stiu unde sunt sigurantele. Acum downloadez un manual sa vad unde draku sunt. Daca stie cineva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-am cam lamurit din documentatie.

 

1. Am gasit sigurantza

2. Dupa cate pare motorul de la pompa nu e actionat electric. (pare oricum destul de logic asa)

3. Tot nu stiu insa de ce nu am curent. Crek tre sa merg la nenea doctorul cu motorul :-<

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

So... e posibil sa se fi busit releul regulator si din cauza asta nu ai curent. Releul s-a busit, undeva, la un moment dat, apoi bateria a inceput sa se goleasca, incet, incet, pe far, pana s-a golit de tot. Partea buna este ca motorul merge pentru ca aprinderea este pe un circuit total separat.

 

Problema cu releul regulator am avut-o si eu pe gilera (125cc, 2 timpi). In general se prajesc diodele din el (cateodata si tiristorii), oricum nu conteaza, ideea e ca se prajesc. Cum am facut eu - am scos tot ce era in releu cu bormasina/ciocan/surubelnitza si am folosit carcasa ramasa pe post de carcasa si suport fizic pentru implantarea noilor piese. Schema o gasesti pe forum, la un topic numit regulator motocicleta mi se pare - printre primele posturi este un link catre schema - asta-i schema, PDF-ul

 

/index.php?...e=post&id=83316

 

Schema este buna, cu exceptia unor diode care sunt montate invers. Schema este pentru alternatoare cu magnet permanent trifazate (se elimina doua diode si un tiristor si e gata schema pentru monofazate).

 

Asadar iei schema, mergi la un magazin de piese electronice - e vis-a-vis de apaca un magazin deschis de la 8 la 21, inclusiv sambata si duminica. Iei piesele, apoi mergi la un centru de reparatii televizoare, la un electronist ca sa ti le puna in carcasa veche a releului si gata, l-ai rezolvat.

 

 

Pompa de ulei nu are nici o treaba cu electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...