Phoenix_Harley Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 Am si eu o problema destul de urgenta. Un amic al meu are o Honda Rebel 250 cc. Trebuie schimbat uleiul neaparat dar nimeni nu are habar cat ulei se pune. Puteti sa ma ajutati? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 Nu am idee dar daca nu ai cum sa afli incearca babeste. Scurge uleiul vechi si pune-l intr-o sticla. Apoi ia uleiul nou si pune aceeasi cantitate cu cel scurs. Vezi ca trebuie sa ai joja de ulei. Verifica si cu aia. Nu uita sa pui in filtru de ulei vreo doua sute de grame inainte de montaj. Bafta! PS La mine scrie pe busonul de la ulei cantitatea: 3,8 L. Nu am Honda Rebel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 Salut! A avut Rebel un prieten de-al meu,Cristi,suna-l pe el,poate stie:0723.711.960 sau 322.15.51 sau 0740.047.564.Faza cu masuratul cantitatii de ulei vechi nu e chiar OK, daca-i "minca" ulei? Uita-te si pe net,pe Google, la Honda Rebel,vezi in fisa tehnica, poate zic aia.Sau intreaba pe forumul astora cu Rebel. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 in mod normal nu ar trebui sa intre mai mult de 1,4l......dar,depinde si daca pui filtru nou......da drumul la uleiul vechi,monteaza filtrul nou,apoi pune 1 litru de ulei si uita-te pa joja sau ochiul transparent de control,pe urma mai completezi pana la jumatate,da o cheie la motor,lasa-l sa mearga 2-3 minute,il opresti si dupa 2-3 minute te uiti iar la joja-ochi. nu uita sa tii motocicleta dreapta,cand controlezi nivelul. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 26, 2005 Autor Share Postat Mai 26, 2005 Am aflat! Am gasit pe net o carte tehnica. Cica se pune 1,5 l...daca asa zic ei...ii cred... Se pare insa ca acea Honda Rebel are mai multe probleme. Proprietarul zice ca este de la ulei...ca cica este prost...ARAL ...ca inainte a avut OMV Sintetic si nu a avut probleme, dar cand i-a schimbat uleiul ultima oara i-a fost lene sa mearga la un OMV si a cumparat ARAL. Dupa ce a mers o perioada cu ea a facut un drum in afara localitatii impreuna cu un prieten. Atunci a inceput sa ii patineze ambreajul. Motocicleta era destul de turata dar nu mai mergea mai mult de 70 km/h. Pana la urma a accelerat-o in "blana" si a ajuns la 100...cica era super turata...Cand s-a intors a inceput sa ii merga si mai rau si sa se incinga tare...nu mai mergea mai mult de 40... Pana la urma i-a sa oprit...a asteptat putin dupa care a reusit sa ajunga cu ea acasa. M-a sunat si mi-a spus care este problema. Bine inteles de ulei nu a spus nimic...mi-a spus doar ca ii patineaza rau ambreajul...I-am spus sa il mai slabeasca. Dupa aceasta operatiune a inceput sa ajunga iar la 70-75, in prealabil mai punandu-i si niste ulei pe care il cumparase de la un Service de pe drum. Acum chiar daca a strans ambreiajul tot patineaza de "belea". Proprietarul la sunat pe un tip din tara si i-a povestit ce s-a intamplat...ala a lansat teoria cu uleiul...Asta i-a spus sa ii de-a jos capacul de la ambreiaj, sa ii de-a si discurile jos (ambreajul este multidisc in baie de ulei) si sa spele cu benzina tot ceea ce se gaseste acolo. Problema este ca acel capac sup care se gaseste ambreajul, distributia...etc. nu pot nici macar sa il scot. Cu toate ca am scos toate suruburile el tot nu iese. Cred ca este pus si ceva lipici pe garnitura. Are un singur loc unde se poate bate cu ciocanul am incercat lucrul asa cu un ciocan de cauciuc si cu o bucatica de teava...nu iese nici in ruptul capului... Voi ce parere aveti? Credeti ca este din cauza uleiului sau chiar sa dus ambreajul? Oricum motocicleta nu are mai mult de 20 000 km. Va multumesc anticipat! Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 26, 2005 Share Postat Mai 26, 2005 daca ai gasit cartea pe net,vezi ce fel de ulei trebuie bagat,sa fie cel mentionat de producator,adica vascozitatea....10w40 sau ce o fi.....daca nu e compatibil,poate sa patineze ambreiajul......eu am patit-o. altceva nu are nimic ambreiajul,nu-l mai desface. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 27, 2005 Autor Share Postat Mai 27, 2005 OK...am inteles...nu il mai desfac...o sa mai interesez ce fel de ulei trebuie. Multumesc! Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 27, 2005 Share Postat Mai 27, 2005 Chestia asta cu patinatul ambreiajului ma duce la o alta problema: a pus cumva aditiv in ulei sau uleiul era aditivat? Motoarele folosesc acelasi ulei si la motor si la cutia de viteze. Daca e pus aditiv in ulei pentru ca motorul sa mearga mai bine este posibil ca acel aditiv sa faca ambreiajul sa alunece. Ceva de tip Dura-Lube sau Slick50. Verifica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.