yzefeeR Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Si eu trebe sa schimb placutele ... face un sunet aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 cum sa fie placutele daca are frana pe tambur? da a zis ca ii pe tambur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Frana de motor se face in momentul in care ai o anumita viteza si schimbi fie in treapta de viteza (imediat) inferioara fie in treapta a doua, sau chiar treapta intai, dar cu consecinte grave in cazul din urma daca se ruleaza la viteze mari (oricum multe masini nu prea permit lucrul acesta). Oricum, el nu cred ca poate face frana de motor intrucat are cutie de viteze automata. Frana de motor se face minim cu a 2-a, in prima treapta nu se face ca se blocheaza roata si te arunca in cap in cazul motoarelor iar la masini doar se blocheaza rotile Deci numai cu a2-a ! La CVT, frana de motor e aproape inexistenta, patineaza cureaua si nu tine bine Ca daca tot s-a postat atat aiurea, problema vine ori din saboti(frana pe tambur), ori din rulmentul rotii din spate, ori din grup. Ultimele 2 putin probabil deoarece zice ca prinde 90 (cica). Schimba sabotii si eventual oala de la tambur! Bafta! P.S.: Peugeot Squab are frana pe tambur in spate... Google it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 sa stiti ca exista frana de motor si la scuter cu CVT,eu simt asta in fiecare zi...daca din viteza mai mare (de fapt tre sa fie ambreiajul cuplat) cobor in viteza mai mica ,intr-o vale fiind,atunci ambreiajul,fiind cuplat,face transmisie invers prin curea catre variator si practic se tine la turatie unul pe altul,parca intra intr-o bucla.eu avand turometru observ asta ( se tine in 4500 rpm )si motorul are un zgomot specific,parca ar avea turatie mult mai joasa...scuterul coboara in viteza in situatia asta fara a fi nevoie de frana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Frana de motor se face in momentul in care ai o anumita viteza si schimbi fie in treapta de viteza (imediat) inferioara fie in treapta a doua, sau chiar treapta intai, dar cu consecinte grave in cazul din urma daca se ruleaza la viteze mari (oricum multe masini nu prea permit lucrul acesta). Oricum, el nu cred ca poate face frana de motor intrucat are cutie de viteze automata. deci , frana de motor la scuter e altfel , nu stiu exact cum sa explic , de exemplu : -daca cobori un deal si ai 70 la ora , poti sa scoti contactul si sa scoti cheia , si motorul e tot pornit , el atunci e in frana de motor scade treptat destul de rapid , chiar daca coboara , si in momentul in care ajunge la 25-30 km/h , se opreste motorul brusc si incepe sa urce in viteza cu motorul oprit pana e drum , aia e frana de motor la scuter . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Eu am reusit o frana de motor cam 50-55 la ora lasi acceleratia brusc dupa aia tragi iar acceleratia la blana si incepe franarea pana la 40km/h ora, dupa incepe sa mearga motoru normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.