alex66 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Salut baieti! Ma confrunt cu o problema destul de ciudata. Pur si simplu ma dispera, nu stiu ce sa mai fac. Cand mentin viteza constanta incepe si intrerupe (mai ales pe la 3000-4000 de ture) pana se ineaca, iar daca o accelerez mai tare merge foarte bine. Deci merge bine numai daca demarez puternic. Am incercat bujii noi, deja am schimbat doua seturi. Filtru de aer l-am verificat, ba chiar l-am scos de tot si nici o schimbare. Carburatoarele le-am dat jos si le-am spalat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Salut baieti!Ma confrunt cu o problema destul de ciudata. Pur si simplu ma dispera, nu stiu ce sa mai fac. Cand mentin viteza constanta incepe si intrerupe (mai ales pe la 3000-4000 de ture) pana se ineaca, iar daca o accelerez mai tare merge foarte bine. Deci merge bine numai daca demarez puternic. Am incercat bujii noi, deja am schimbat doua seturi. Filtru de aer l-am verificat, ba chiar l-am scos de tot si nici o schimbare. Carburatoarele le-am dat jos si le-am spalat. ...pare o problema de carburatie sau ar putea fi un contact 'rece' undeva in instalatia electrica...... cel mai bine mergi la cineva care are vacumetre si se pricepe la asta aaa...........acumm mi-am amintit ca am avut o problema aseamanatoare la un zx6 si defectul era la releul de incarcare care incarca excesiv ........... asadar verifica tensiune pe baterie, si nivelul de electrolit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex66 Postat Aprilie 30, 2008 Autor Share Postat Aprilie 30, 2008 ...pare o problema de carburatie sau ar putea fi un contact 'rece' undeva in instalatia electrica...... cel mai bine mergi la cineva care are vacumetre si se pricepe la asta aaa...........acumm mi-am amintit ca am avut o problema aseamanatoare la un zx6 si defectul era la releul de incarcare care incarca excesiv ........... asadar verifica tensiune pe baterie, si nivelul de electrolit Merci mult! O sa verific. Am verificat tensiunea. Totul este in regula. Dar am desfacut putin capacele la carburator si cuiele sunt cam uzate. Ma gandesc ca vine benzina multa, iar in sarcina merge bine pentru ca o arde. Poate fi motivul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 relantiul sta constant? daca nu eu cred ca un carb e infundat iar daca sta cred ca ai nevoie de o sincronizare<ehilibrare intre ele> ps . mai intinde si lanut ca in mers constant 3-4000 mai da si socury lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex66 Postat Mai 5, 2008 Autor Share Postat Mai 5, 2008 relantiul sta constant? daca nu eu cred ca un carb e infundat iar daca sta cred ca ai nevoie de o sincronizare<ehilibrare intre ele>ps . mai intinde si lanut ca in mers constant 3-4000 mai da si socury lantul Carburatoarele le-am desfacut si le-am spalat. Nu este niciunul infundat. Intr-adevar relantiul oscileaza putin, dar in sarcina nu cred ca relantiul mai are vreo influenta. Lantul de asemenea l-am verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.