Sari la conținut

Suzuki Gsx-r 750 1991


alex66
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti!

Ma confrunt cu o problema destul de ciudata. Pur si simplu ma dispera, nu stiu ce sa mai fac.

Cand mentin viteza constanta incepe si intrerupe (mai ales pe la 3000-4000 de ture) pana se ineaca, iar daca o accelerez mai tare merge foarte bine.

Deci merge bine numai daca demarez puternic.

Am incercat bujii noi, deja am schimbat doua seturi. Filtru de aer l-am verificat, ba chiar l-am scos de tot si nici o schimbare. Carburatoarele le-am dat jos si le-am spalat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

Ma confrunt cu o problema destul de ciudata. Pur si simplu ma dispera, nu stiu ce sa mai fac.

Cand mentin viteza constanta incepe si intrerupe (mai ales pe la 3000-4000 de ture) pana se ineaca, iar daca o accelerez mai tare merge foarte bine.

Deci merge bine numai daca demarez puternic.

Am incercat bujii noi, deja am schimbat doua seturi. Filtru de aer l-am verificat, ba chiar l-am scos de tot si nici o schimbare. Carburatoarele le-am dat jos si le-am spalat.

 

 

...pare o problema de carburatie sau ar putea fi un contact 'rece' undeva in instalatia electrica...... cel mai bine mergi la cineva care are vacumetre si se pricepe la asta :)

 

aaa...........acumm mi-am amintit ca am avut o problema aseamanatoare la un zx6 si defectul era la releul de incarcare care incarca excesiv ........... asadar verifica tensiune pe baterie, si nivelul de electrolit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pare o problema de carburatie sau ar putea fi un contact 'rece' undeva in instalatia electrica...... cel mai bine mergi la cineva care are vacumetre si se pricepe la asta :)

 

aaa...........acumm mi-am amintit ca am avut o problema aseamanatoare la un zx6 si defectul era la releul de incarcare care incarca excesiv ........... asadar verifica tensiune pe baterie, si nivelul de electrolit

 

Merci mult!

O sa verific.

 

Am verificat tensiunea. Totul este in regula.

Dar am desfacut putin capacele la carburator si cuiele sunt cam uzate. Ma gandesc ca vine benzina multa, iar in sarcina merge bine pentru ca o arde.

Poate fi motivul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

relantiul sta constant? daca nu eu cred ca un carb e infundat iar daca sta cred ca ai nevoie de o sincronizare<ehilibrare intre ele>

ps . mai intinde si lanut ca in mers constant 3-4000 mai da si socury

 

lantul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

relantiul sta constant? daca nu eu cred ca un carb e infundat iar daca sta cred ca ai nevoie de o sincronizare<ehilibrare intre ele>

ps . mai intinde si lanut ca in mers constant 3-4000 mai da si socury

 

lantul

 

Carburatoarele le-am desfacut si le-am spalat. Nu este niciunul infundat. Intr-adevar relantiul oscileaza putin, dar in sarcina nu cred ca relantiul mai are vreo influenta. Lantul de asemenea l-am verificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...