Notka Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 (editat) Am un prieten ce si-a luat un KTM 250 EXC-F nou (are vreo 100km facuti cu el) si are urmatoarele intrebari: 1. Motorul i se incalzeste cam repede, incepe apa sa picure pe la furtune si pe la supapa radiatorului scoate aburi. E normal? Fiind incepator, nu merge prea repede cu ea dar nici nu o forjeaza prea tare, nu urca pante, etc. (inca). O foloseste normal, mai intra prin balti noroaie, etc.. Dealer-ul i-a spus ca trebuie sa-si puna ventilator. Asa trebuie? 2. Cand motorul se incalzeste nu mai poti acelera. Cand accelereaza moare. Trebuie sa stea sa se raceasca. E pur si simplu enervant. 3. Motorul nu ii sta bine pe cric. In loc sa stea un pic inclinat, sta drept, ca daca stranutzi langa el se rastoarna. E normal? Cand a luat-o i-a cerut dealer-ului sa-i coboare un pic saua. Acum se gandeste ca asta o fi motivul, s-a lasat motocicleta mai jos iar piciorul cricului e prea lung. 4. Daca sta normal pe sa, si e incaltat cu cizme enduro, schimba foarte greu vitezele. Practic nu ii intra piciorul intre scarita si parghia schimbatorului. Ca sa poata schimba viteza, trebuie sa stea cat mai in fata pe motocicleta (practic pe rezervor). E normal? E vreo smecherie cu schimbatul vitezelor? Or fi cizmele de vina (Alpinestars T8)? Are aprox 1,80m si 43 la picior. Editat Mai 23, 2008 de Notka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAT Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Am un prieten ce si-a luat un KTM 250 EXC-F nou (are vreo 100km facuti cu el) si are urmatoarele intrebari:1. Motorul i se incalzeste cam repede, incepe apa sa picure pe la furtune si pe la supapa radiatorului scoate aburi. E normal? Fiind incepator, nu merge prea repede cu ea dar nici nu o forjeaza prea tare, nu urca pante, etc. (inca). O foloseste normal, mai intra prin balti noroaie, etc.. Dealer-ul i-a spus ca trebuie sa-si puna ventilator. Asa trebuie? 2. Cand motorul se incalzeste nu mai poti acelera. Cand accelereaza moare. Trebuie sa stea sa se raceasca. E pur si simplu enervant. 3. Motorul nu ii sta bine pe cric. In loc sa stea un pic inclinat, sta drept, ca daca stranutzi langa el se rastoarna. E normal? Cand a luat-o i-a cerut dealer-ului sa-i coboare un pic saua. Acum se gandeste ca asta o fi motivul, s-a lasat motocicleta mai jos iar piciorul cricului e prea lung. 4. Daca sta normal pe sa, si e incaltat cu cizme enduro, schimba foarte greu vitezele. Practic nu ii intra piciorul intre scarita si parghia schimbatorului. Ca sa poata schimba viteza, trebuie sa stea cat mai in fata pe motocicleta (practic pe rezervor). E normal? E vreo smecherie cu schimbatul vitezelor? Or fi cizmele de vina (Alpinestars T8)? Are aprox 1,80m si 43 la picior. Cred ca trebuia sa postezi pe enduro, ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 (editat) Il scriu la enduro si pe asta poate il sterge vre-un moderator. Am mutat topicul aici: /index.php?...=216454&hl= Editat Mai 27, 2008 de Notka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.