Sari la conținut

Ktm 250 Exc-f


Notka
 Share

Postări Recomandate

Am un prieten ce si-a luat un KTM 250 EXC-F nou (are vreo 100km facuti cu el) si are urmatoarele intrebari:

1. Motorul i se incalzeste cam repede, incepe apa sa picure pe la furtune si pe la supapa radiatorului scoate aburi. E normal? Fiind incepator, nu merge prea repede cu ea dar nici nu o forjeaza prea tare, nu urca pante, etc. (inca). O foloseste normal, mai intra prin balti noroaie, etc.. Dealer-ul i-a spus ca trebuie sa-si puna ventilator. Asa trebuie?

2. Cand motorul se incalzeste nu mai poti acelera. Cand accelereaza moare. Trebuie sa stea sa se raceasca. E pur si simplu enervant.

3. Motorul nu ii sta bine pe cric. In loc sa stea un pic inclinat, sta drept, ca daca stranutzi langa el se rastoarna. E normal? Cand a luat-o i-a cerut dealer-ului sa-i coboare un pic saua. Acum se gandeste ca asta o fi motivul, s-a lasat motocicleta mai jos iar piciorul cricului e prea lung.

4. Daca sta normal pe sa, si e incaltat cu cizme enduro, schimba foarte greu vitezele. Practic nu ii intra piciorul intre scarita si parghia schimbatorului. Ca sa poata schimba viteza, trebuie sa stea cat mai in fata pe motocicleta (practic pe rezervor). E normal? E vreo smecherie cu schimbatul vitezelor? Or fi cizmele de vina (Alpinestars T8)? Are aprox 1,80m si 43 la picior.

Editat de Notka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten ce si-a luat un KTM 250 EXC-F nou (are vreo 100km facuti cu el) si are urmatoarele intrebari:

1. Motorul i se incalzeste cam repede, incepe apa sa picure pe la furtune si pe la supapa radiatorului scoate aburi. E normal? Fiind incepator, nu merge prea repede cu ea dar nici nu o forjeaza prea tare, nu urca pante, etc. (inca). O foloseste normal, mai intra prin balti noroaie, etc.. Dealer-ul i-a spus ca trebuie sa-si puna ventilator. Asa trebuie?

2. Cand motorul se incalzeste nu mai poti acelera. Cand accelereaza moare. Trebuie sa stea sa se raceasca. E pur si simplu enervant.

3. Motorul nu ii sta bine pe cric. In loc sa stea un pic inclinat, sta drept, ca daca stranutzi langa el se rastoarna. E normal? Cand a luat-o i-a cerut dealer-ului sa-i coboare un pic saua. Acum se gandeste ca asta o fi motivul, s-a lasat motocicleta mai jos iar piciorul cricului e prea lung.

4. Daca sta normal pe sa, si e incaltat cu cizme enduro, schimba foarte greu vitezele. Practic nu ii intra piciorul intre scarita si parghia schimbatorului. Ca sa poata schimba viteza, trebuie sa stea cat mai in fata pe motocicleta (practic pe rezervor). E normal? E vreo smecherie cu schimbatul vitezelor? Or fi cizmele de vina (Alpinestars T8)? Are aprox 1,80m si 43 la picior.

 

Cred ca trebuia sa postezi pe enduro, ceva... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...