lucianbeleuzu Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Salutare tuturor Am si eu o problema, trebuie sa reglez carburatorul la Gilera DNA 50, pana acum am incercat "n" variante insa nu am avut rezultate satisfacatoare. Momentan rulez cu ea avand surubul de amestec infiletat la maxim si inapoi cam 1.5-2 ture, iar celalalt surub care e in afara e pus astfel incat sa mearga ok. Ideea e ca printre variantele care le-am aplicat dadusem si peste una care aplicata... imi pornea scuterul din prima la pedala sau automat, dar nu tragea ok. Acum cu varianta pe care v-am zis-o mai sus, trage ok, relantiul e undeva pe la 2400 - 2500 rpm, dar nu porneste din prima pedala ca la cealalta varianta, uneori porneste la prima pedala daca e cald motorul alteori nu... Deasemenea tin sa va precizez, din proprie cunostinta, ca daca motorul nu are un mers rotund, nici nu incarca bateria in parametrii normali. Zic asta pentru ca e testata! Ziceti-mi si mie exact cum se regleaza carburatorul ei, ca la "carte" ca sa zic asa. Stiu! Mai exista topicuri pe tema asta, insa vreau sa stiu daca le asta e vreun regim aparte sau ce naiba de nu-i gasesc punctul bun in reglaj, spuneti-mi va rog exact cum sa procedez, ca-mi ies fire de par alb si imbatranesc langa ea tot incercand... Nu-mi spuneti sa ma duc in service va rog, ca sunt prea incapatanat, e un scuter cu motor in 2 timpi, trebuie sa-i dau si eu de cap cumva candva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 e mai complicat de reglat .. stiu de la un mecanic ca atunci cand regla un moped spunea sa fie 3 bătăi pe secundă. Stiu ca sunt 2 suruburi la carburator, unu pt aer altu pt combustibil. Se regleaza din amandoua, am incercat si eu dar mai mult am dereglat. Oricum stiu ca la ultimul surub cel intern, care am impresia ca e pentru combustibil l-a starns la maxim,adica a inchis alimentarea cu benzină si a numarat..erau trei ture jumatate... apoi a dat inapoi iar cam trei ture si regla dupa ureche. Ce sa-i faci..meseria trebuie furată... Totul e sa stai sa reglezi tu si sa vezi si consumul. Cand ti se pare ok,lasi asa. Poate altii stiu sa te sfatuiasca mai bine, eu atat am reusit sa iti spun. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucianbeleuzu Postat Iunie 8, 2008 Autor Share Postat Iunie 8, 2008 defapt surubul ala e cu cursa acceleratiei... si da intr-un fel "combustibil" cum ii zic toti stiam de cele 2 - 2.5 - 3 ture si dupa aia din ureche... dar cu celalalalt care e cu aerul cu amestecul cum e? din cate am citit pe undeva unpic de benzina si ceva mai mult aer... ok, asta in ture cat ar fi? e o dilema totala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.