motoristu66 Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Sal alll, mi-am luat si yo yamaha xt600 din 94 31000km merge bine , dar am si yo niste intrebari 1:ce fel de ulei trebe sa bag sezonu asta de vara ? sau de iarna sa stiu? 2:ce fel de buije ii trebe ? Are o buije pe el italiana dar nu scrie seria ngk sau ceva de genu dar vreau sal pun la punct, cine vrea sa ma ajute cu niste sfaturi sa posteze , multumesc daca ma-ti intales!!! nu postati chesti ca sunt praf si din astea cum fak alti daca ma ajutati cu sfaturi bine daca nu tot bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Sal alll, mi-am luat si yo yamaha xt600 din 94 31000km merge bine , dar am si yo niste intrebari1:ce fel de ulei trebe sa bag sezonu asta de vara ? sau de iarna sa stiu? 2:ce fel de buije ii trebe ? Are o buije pe el italiana dar nu scrie seria ngk sau ceva de genu dar vreau sal pun la punct, cine vrea sa ma ajute cu niste sfaturi sa posteze , multumesc daca ma-ti intales!!! nu postati chesti ca sunt praf si din astea cum fak alti daca ma ajutati cu sfaturi bine daca nu tot bine Da-mi o adresa de mail sa-ti trimit Owners Manual si Service Manual (trimite-mi un email la ekkemu@yahoo.com sau daca vrei sa ma intrebi chestii pe mess, poti sa-mi scrii). Gasesti acolo in manualele alea tot ce vrea P**A ta. Ulei io in vara asta la al meu XT 600 o sa-i bag Putoline Offroad 4+ 10W40. Am avut inainte Repsol 10W40 pt ca din ala o avut la service-ul unde mi-am dus motoru la revizie chiar dupa ce l-am luat. Insa am tot citit si am ajuns la concluzia ca Putoline e foarte bun, si imi iese si mai ieftin, 40 EUR / 4 Litri, si e FULL sintetic. Ah, deci ca si tip, sa-ti iei full sintetic. Asigura si o racire mai buna, mai ales ca motoarele noastre is racite doar pe aer. Bujie mi-am luat cu iridiu, de tipul asta: NGK DPR8EIX-9 Cred ca tipul e DPR8, in rest inseamna ca-i cu iridiu. Pe louis are codul: 10035109 Sa ai noroc de mobra, o sa te indragostesti de ea in curand! Ah, am uitat. MUSAI sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei inainte sa te dai cu ea. Uleiul e cel mai important lucru la un motor. Asta sa fie ultimul lucru la care sa faci economie. Filtru de ulei il scoti si meri cu el in mana la magazin de piese auto mai maricel asa si tre sa gasesti. Bujie la fel, gasesti la magazinele de piese auto. Vezi ca filtrul de ulei trebuie sa vina cu o garnitura noua, sa o inlocuiesti pe cea veche! Eu mi-am luat Champion. In Cluj este AUTODIAS, nu stiu daca au in toata tara, insa mi-am gasit acolo la Yamaha WR pe stoc si bujie si filtru, spre surprinderea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bayron Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 EH salutari sa vrea sa te rog si eu sa ma ajuti si pe mine cu manualele de care faci referire , pe "parauan_ln@yahoo.com" pls... sub rezerva uei beri din partea mea cu prima okazie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 EH salutari sa vrea sa te rog si eu sa ma ajuti si pe mine cu manualele de care faci referire , pe "parauan_ln@yahoo.com" pls...sub rezerva uei beri din partea mea cu prima okazie ... This is an automatically generated Delivery Status Notification Delivery to the following recipient failed permanently: parauan_ln@yahoo.com Technical details of permanent failure: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Iunie 15, 2008 Autor Share Postat Iunie 15, 2008 SAl.uite aicia adresa mea streetmoto_yamaha@yahoo.com SAl.uite aicia adresa mea streetmoto_yamaha@yahoo.com am uitat sa mai zic ceva, si spun acuma : xt are racire aer ulei are radiator ulei si nu poti sai bagi full sintetic trebe semi-sintetic!!! dar daca vrei sami trimiti alea sa vad raman dator!! numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 am uitat sa mai zic ceva, si spun acuma : xt are racire aer ulei are radiator ulei si nu poti sai bagi full sintetic trebe semi-sintetic!!! dar daca vrei sami trimiti alea sa vad raman dator!! numa bine N-am inteles ce ai vrut sa zici mai sus. XT-ul 600 nu are radiator, are racire doar pe aer, adica striatiile din blocul motor. De unde stii ca trebe semi-sintetic? Sa nu-mi zici din manual, ca aia in manual recomanda ce vand ei, adica Yamalube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 (editat) Sal alll, mi-am luat si yo yamaha xt600 din 94 31000km merge bine , dar am si yo niste intrebari1:ce fel de ulei trebe sa bag sezonu asta de vara ? sau de iarna sa stiu? 2:ce fel de buije ii trebe ? Are o buije pe el italiana dar nu scrie seria ngk sau ceva de genu dar vreau sal pun la punct, cine vrea sa ma ajute cu niste sfaturi sa posteze , multumesc daca ma-ti intales!!! nu postati chesti ca sunt praf si din astea cum fak alti daca ma ajutati cu sfaturi bine daca nu tot bine Ce-mi place mie de indivizii ca tine care una-doua cum isi iau si ei o mobra vin si cersesc. E bine totusi ca nu ne-ai intrebat si ce parere avem despre ea, dupa ce ai cumparat-o. Trilu-lilu crocodilu... ce bujie pun, da ulei de care...Da` manual nu aveti? Pune mana si cauta-ti manualul si citeste. Ai acolo tot. Daca dupa o luna de zile nu il gasesti atunci puteai sa vii cu mana intinsa. Daca ai fi avut un minim de cunostiinte ai fi stiut ca Yamaha XT are de-a face cu hard-enduro-ul cam cat am eu de-a face cu chopper-ele si lumea lor. Asta legat de subforumul in care ai postat. Cu o minima curiozitate ai fi gasit GARANTAT link catre manualul de reparatii (care, ca sa stii si tu, nu e acelasi cu cel de intretinere) chiar pe acest forum . Numai eu am pus de vreo 3 ori link-ul catre el. Mai pun inca o data : /index.php?...t&p=1022505 (vezi la Owners Manual) Nu e editie "gangsta" dar sper sa te descurci. De scris este scris corect dpdv gramatical si am speranta ca vei gasi un prieten care sa te ajute cu limba engleza. Consideri ca te-am ajutat cu destule sfaturi? Editat Iunie 16, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Iunie 17, 2008 Autor Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) Auzi , u stii cate motoare am avut yo??? nu nu stii macar taki , yo intreb sa vad daca cineva sar chinui sa scrie ceva sa vad asa , in fin am avut :yamaha Sr250(81), kawasaki gpx750(90), yamaha virago xv500xs(91),yamaha xt600(94), si un suzuki dr600 modificat(89) si pt cine ii curios poate sai monteze la xt radiator de racire pt ulei am fost si am intrebat la multe service si ol spus ca nu strica un radiator si am montat unu de gpx si nu vad sami faka figuri pompa de ulei!!!! Trebe semi-sintetic pt sezon de vara deoarece motoru lucra acuma a conditi extreme semi-sintetic ii mai gros , full-sintetic ii subtire din ala trebe pt iarna , daca vreti ziceti ce vreti ca pe mine ma intereseaza sa mearga motoru nu parerea lu altu de rau cas prost. Si miam gasit manual si acolo spunea , ca trebe semi sintetic vara si full sintetic iarna ca la enduro nu este sezon!! sper sa ne vedem unde pe drum sal all! Editat Iunie 17, 2008 de motoristu66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) Auzi , u stii cate motoare am avut yo??? nu nu stii macar taki , yo intreb sa vad daca cineva sar chinui sa scrie ceva sa vad asa , in fin am avut :yamaha Sr250(81), kawasaki gpx750(90), yamaha virago xv500xs(91),yamaha xt600(94), si un suzuki dr600 modificat(89) si pt cine ii curios poate sai monteze la xt radiator de racire pt ulei am fost si am intrebat la multe service si ol spus ca nu strica un radiator si am montat unu de gpx si nu vad sami faka figuri pompa de ulei!!!! Trebe semi-sintetic pt sezon de vara deoarece motoru lucra acuma a conditi extreme semi-sintetic ii mai gros , full-sintetic ii subtire din ala trebe pt iarna , daca vreti ziceti ce vreti ca pe mine ma intereseaza sa mearga motoru nu parerea lu altu de rau cas prost. Si miam gasit manual si acolo spunea , ca trebe semi sintetic vara si full sintetic iarna ca la enduro nu este sezon!! sper sa ne vedem unde pe drum sal all! Are vreo relevanta cate si ce motociclete ai avut? Sunt unii care au si acum Dnepr sau Simson si ne baga pe amandoi in buzunar. Sa revenim... Esti sigur ca tu ai manual de XT 600 ? Da-i inainte pe semi si full sintetic la un monocilindru cu piston de 10 cm diametru si de conceptie 1988. E alegerea ta. Daca nu stiai, toate Xt-urile de 600 din 1990 pana in 2003 inclusiv copiaza in proportie de 90 % motorul de XT600Z fabricat in 1988. Vezi ca gasesti la Ciclop (ca vad ca esti tot din TM) Castrol 20W50 la 19 lei/litrul. Si nu, nu e sintetic. Editat Iunie 17, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Da-i inainte pe semi si full sintetic la un monocilindru cu piston de 10 cm diametru si de conceptie 1988. E alegerea ta. Ce vrei sa zici cu asta? Ca nu e ok full sint pt XT 600? Poti sa-mi zici de ce? Dupa ce am citit topicul "Tot ce trebuie sa stim despre uleiuri" am ajuns la concluzia ca full sint e mai bun si m-am hotarat sa bag din ala. Dar noah, poate argumentele tale imi vor schimba parerea Mersi Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) In toate manualele pentru XT600 si Tenere pe care le-am gasit nu scrie nicaieri ce tip de ulei trebuie pus - mineral, sintetic sau semi-sintetic. Pentru mine, cel mai important a fost urmatorul lucru : Imediat dupa ce am cumparat Tenere-le am cumparat ulei Procycle de la Louis, folosindu-ma de optiunea aceea - "Bike-Datenbank". Pentru Tenere uleiul indicat este mineral. Pentru XT-uri, toate pana in 2003, la fel, este recomandat numai mineral. Am mers pe mana lor, cu alte cuvinte. De asemenea, revelatie pentru mine a fost si primul site pe care il gasiti in semnatura mea. Asta este ceea ce omul spune despre uleiuri: http://www.dansmc.com/4stroke_oil.htm Merg si pe mana lui in cam tot ce am nelamuriri in legatura cu motocicletele, in general, si in legatura cu Tenere-le meu, in particular. Am intrebat 2 mecanici moto in legatura cu cele de mai sus. Ambii mi-au explicat, in linii mari acelasi lucru, atunci cand au motivat mineral : - XT este un monocilindru cu zona rosie la 7000 rot/min nu Yamaha R6 de la 16.000 rot/min (primele modele). Nu ai astfel nevoie de un ulei super fluid si super elastic (sintetic/semi) pentru a rezista la turatii monstruoase si pentru a se strecura la aceste turatii in toate canalele de ungere. - Cotele de toleranta ale unui monocilindru mult mai mari comparativ cu zecimile de milimetru ale unei uzine precum un supersport. Nu iti trebuie ulei sintetic/semi care este mult mai subtire pentru a intra in tot felul de locatii micrometrice. Daca pui sintetic la cotele XT-ului va inghiti instant o parte din el. - Binecunoascuta sete de ulei a XT-ului P.S. - Am uitat sa mentionez. La maxim 3000 de km (desi cartea spune 6000) uleiul vechi e jos. Pentru 50 Ron (2 litri de ulei = 40 iar un filtru = 10 Ron) nu se merita mai mult. Editat Iunie 17, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Am intrebat 2 mecanici moto in legatura cu cele de mai sus. Ambii mi-au explicat, in linii mari acelasi lucru, atunci cand au motivat mineral : - XT este un monocilindru cu zona rosie la 7000 rot/min nu Yamaha R6 de la 16.000 rot/min (primele modele). Nu ai astfel nevoie de un ulei super fluid si super elastic (sintetic/semi) pentru a rezista la turatii monstruoase si pentru a se strecura la aceste turatii in toate canalele de ungere. - Cotele de toleranta ale unui monocilindru mult mai mari comparativ cu zecimile de milimetru ale unei uzine precum un supersport. Nu iti trebuie ulei sintetic/semi care este mult mai subtire pentru a intra in tot felul de locatii micrometrice. Daca pui sintetic la cotele XT-ului va inghiti instant o parte din el. - Binecunoascuta sete de ulei a XT-ului P.S. - Am uitat sa mentionez. La maxim 3000 de km (desi cartea spune 6000) uleiul vechi e jos. Pentru 50 Ron (2 litri de ulei = 40 iar un filtru = 10 Ron) nu se merita mai mult. Ok, am inteles. Deci argumentele de mai sus sustin faptul ca nu e nevoie sa pui sintetic si ca e ok si mineral, doar sa-l schimbi suficient de des. Insa tot din lista de mai sus, deduc ca totusi, uleiul sintetic ofera o mai buna ungere, iar din ce am citit in acel tutorial de care mentionam am inteles ca ajuta si la racire la motoarele cu racire pe aer (era o explicatie chimica in legatura cu forma si marimea moleculelor, acuma nu stiu exact cat se simte). Deci daca imi permit sa bag full sintetic si sa-l si schimb des, atunci e mai bine sa fac asta decat sa bag mineral, nu? Eu am decis ca o sa incerc, cel putin anul asta Putoline Offroad 4+ 10W40 in XT, care e full sint si e 37 ron / litru, deci nu e chiar asa scump (45, 50 cum sunt in unele locuri repsol, mobil, motorex, etc). Si fac asta tocmai din acel motiv: banii de ulei sunt nesemnificativi pe langa cei pe care tre sa-i dai pt o reparatie la motor. O zi buna, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Iulie 1, 2008 Autor Share Postat Iulie 1, 2008 Am mai intrebat cativa posesori de XT si miau spus ca daca il folosesti off-road la 30 de ore de functionare trebe schimbat uleiu altfel se fute pompa de ulei cu timpu si daca ii off-road trebe semi-sintetic si ar trebui full sintetic daca ii numa pt sosea , dar ce-a ce cred yo ulei full sintetic ii mai bun iarna decat vara, iar mineral ar trebui vara deoarece afara ii caldura si ii trebe cat mai gros ca atuncia atinge cote extreme!!! miam montat un senzor de caldura la moto xt rezista pana la 300* trage linistit cand simti ca trage greu atuncia o trecut peste 300* am vb cu cineva care mai adus senzor de caldura la moto si el are tot xt , si de curozitate am aruncat niste bani pe geam si am cumparat ulei mineral,semi-sintetic si full-sintetic numa sa vad la care ulei atunge cote extreme!! si dupa 300 de km fakut numa pe camp cu fiecare schimb de ulei am observat ca la full sintetic atunge cea mai mare caldura aproape 280* si la mineral undeva la 220* si semi-sintetic ceva la 250* depinde cum ii dai in gura ''mers numa pe drum accidentat!!!! si credema ca stii ce latru ala care tot o baga cu full-sintetic incearca si u si vezi vezi ca senzoru de caldura ii digital si ii 170euro!!!! numa bine :jump: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) Am mai intrebat cativa posesori de XT si miau spus ca daca il folosesti off-road la 30 de ore de functionare trebe schimbat uleiu altfel se fute pompa de ulei cu timpu si daca ii off-road trebe semi-sintetic si ar trebui full sintetic daca ii numa pt sosea , dar ce-a ce cred yo ulei full sintetic ii mai bun iarna decat vara, iar mineral ar trebui vara deoarece afara ii caldura si ii trebe cat mai gros ca atuncia atinge cote extreme!!! miam montat un senzor de caldura la moto xt rezista pana la 300* trage linistit cand simti ca trage greu atuncia o trecut peste 300* am vb cu cineva care mai adus senzor de caldura la moto si el are tot xt , si de curozitate am aruncat niste bani pe geam si am cumparat ulei mineral,semi-sintetic si full-sintetic numa sa vad la care ulei atunge cote extreme!! si dupa 300 de km fakut numa pe camp cu fiecare schimb de ulei am observat ca la full sintetic atunge cea mai mare caldura aproape 280* si la mineral undeva la 220* si semi-sintetic ceva la 250* depinde cum ii dai in gura ''mers numa pe drum accidentat!!!! si credema ca stii ce latru ala care tot o baga cu full-sintetic incearca si u si vezi vezi ca senzoru de caldura ii digital si ii 170euro!!!! numa bine Aceste cuvinte care ne doare... Intro saptaman : - Am cumparat un "senzor de caldura" in valoare de 170 de ieuro. Are o denumire marpha, nici yeu nu stiu ce ieste, dar asha am auzit la bajetzi ka y se spune. Nu mai stiu ce am specificat cand am dat komanda si nici kum a ajuns asa de repede. - Am cumparat in jur de 6 litru ulei. Sa fi cheltuit asha, un minim de 200 Roni? Un fleac la banii mei, orishicum! - M-am dat shi 1000 de km de off-road. Ce bun sunt ! Imi plac faptele mele facute de mine ! Am eu oar` foarte mult timp liber si foarte multz ban de aruncat ? Mi-a zis un-u` Popescu_ MihailRaul de pe forum ka mai bine mai puneam 80 de euro la h`aia 170 shi modificam axul cu came + chiulasa. (P.S. - Chiulasa o fi aia de se puna la senzor? Ast` intreb eu akum, in ganduril mel, pe mine, ma, m-). Si ca asta ar fi fost o investitie pentru un`ul ka mine kare kred inc` ka Iamaha XT 600 ieste hart-enduro. Colegii mei manelisti, ku kare am facut scoala intr-un ghetto langa Timisoara, mi-a spus ca nu shtie ce este argumente-le, pe ele, le, l-. Atunci io m-am suparat fiinka am colegi mai prosti ka mine si la papagalii aia de pe forum nu leam mai spus ce ulei-uri am luat shi nici despre senzorul magick nu le mai povestii. Tot Popescu ala de pe forum a zis ca ar vrea neaparat sa imi spuna despre "ala care tot o baga cu full-sintetic" ca etse un cunoscut d-al lui, care este, care, argumenteaza ideile, se dokumenteaza, stie sa se exprime...etc, etc si ca singura lui greseala a fost ca a vrut sa ajute un ghiolban. Eu nu mai inteleg nimik din ce vor sa zica doktzii astia ipocriti. PieS - Iarna nui ka vara. Asta shtiu ieu, fiink mineralu nu e ca sinthetiku. Bu/ha ! Editat Iulie 2, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat August 27, 2008 Autor Share Postat August 27, 2008 Aceste cuvinte care ne doare... Intro saptaman : - Am cumparat un "senzor de caldura" in valoare de 170 de ieuro. Are o denumire marpha, nici yeu nu stiu ce ieste, dar asha am auzit la bajetzi ka y se spune. Nu mai stiu ce am specificat cand am dat komanda si nici kum a ajuns asa de repede. - Am cumparat in jur de 6 litru ulei. Sa fi cheltuit asha, un minim de 200 Roni? Un fleac la banii mei, orishicum! - M-am dat shi 1000 de km de off-road. Ce bun sunt ! Imi plac faptele mele facute de mine ! Am eu oar` foarte mult timp liber si foarte multz ban de aruncat ? Mi-a zis un-u` Popescu_ MihailRaul de pe forum ka mai bine mai puneam 80 de euro la h`aia 170 shi modificam axul cu came + chiulasa. (P.S. - Chiulasa o fi aia de se puna la senzor? Ast` intreb eu akum, in ganduril mel, pe mine, ma, m-). Si ca asta ar fi fost o investitie pentru un`ul ka mine kare kred inc` ka Iamaha XT 600 ieste hart-enduro. Colegii mei manelisti, ku kare am facut scoala intr-un ghetto langa Timisoara, mi-a spus ca nu shtie ce este argumente-le, pe ele, le, l-. Atunci io m-am suparat fiinka am colegi mai prosti ka mine si la papagalii aia de pe forum nu leam mai spus ce ulei-uri am luat shi nici despre senzorul magick nu le mai povestii. Tot Popescu ala de pe forum a zis ca ar vrea neaparat sa imi spuna despre "ala care tot o baga cu full-sintetic" ca etse un cunoscut d-al lui, care este, care, argumenteaza ideile, se dokumenteaza, stie sa se exprime...etc, etc si ca singura lui greseala a fost ca a vrut sa ajute un ghiolban. Eu nu mai inteleg nimik din ce vor sa zica doktzii astia ipocriti. PieS - Iarna nui ka vara. Asta shtiu ieu, fiink mineralu nu e ca sinthetiku. Bu/ha ! scz daca team jignit sau am jignit vreun user de pe forum am manualu lui original sunt al 2 lea propietar al moto, si mam uitat in carte dupa ce am cumparat consumabile si am vazut ce ulei trebe pt xt semi sintetic si mi-am mai cumparat un suzuki dr600S din 89 si la ala ii trebe semi sintetic si apropo la xt meu iam montat radiator si in plus am comandat de la un deller de suzuki un termometru de caldura si la-mmontat in locul busonului unde bag uleiu in moto si zona rosie incepe de la 120 grade si max ii 160 si am dat 30 euro si pt xt am gasit la 47 euro dar este mai mic si se monteaza undeva pe la mij moto asa am intales ,pretene daca vrei ma bagi in seama daca nu NU nu vreau sa supar pe nimeni aicia ne ajutam uni pe alti ne schimbam pareriile si cu asta basta am 6000 de km cu xt si nu am completat ulei am bagat procycle sau cum se scrie in fine, si motoru merge bine inca sii AM BAGAT SEMI-SINTETIC si undeva lka 7000 km ma gandesc sal schimb am sa bag yamalube numa bine sall scz ca am suparat pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Decembrie 26, 2008 Autor Share Postat Decembrie 26, 2008 (editat) ..tin sa precizez: topicul a fost deschis[minjit] de un fost coleg de endureala[daca il putem numi asa],care la ora actuala nu mai are nici o legatura cu mine si cu ceilalti amici,pentru comportamentul si vocabularul sau,ce lasa de dorit. Acum il puteti intalni pe forum cu user-ul Streetfighter69 laudandu-si un dr si minjind in continuare forumul cu expresiile lui cunoscute de mahala si gramatica dansului de clasa a 2a demna de nota -5! Imi cer scuze adminilor pentru faptul ca l-am lasat sa-mi foloseasca user-ul pentru a se putea lua de altii pe diferite topicuri,fara sa aiba vreun simt de raspundere.Din toata aceasta poveste,m-am ales cu un WARN de toata frumusetea de care nu stiu daca mai scap.Sa-mi fie invatatura de minte,iar voi,ceilalti useri care mai deschideti acest topic.. ..mare grija sa nu patiti ca mine! .. bafta tuturor si sarbatori fericite ! Editat Decembrie 26, 2008 de motoristu66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 (editat) ..tin sa precizez: topicul a fost deschis[minjit] de un fost coleg de endureala[daca il putem numi asa],care la ora actuala nu mai are nici o legatura cu mine si cu ceilalti amici,pentru comportamentul si vocabularul sau,ce lasa de dorit. Acum il puteti intalni pe forum cu user-ul Streetfighter69 laudandu-si un dr si minjind in continuare forumul cu expresiile lui cunoscute de mahala si gramatica dansului de clasa a 2a demna de nota -5! Imi cer scuze adminilor pentru faptul ca l-am lasat sa-mi foloseasca user-ul pentru a se putea lua de altii pe diferite topicuri,fara sa aiba vreun simt de raspundere.Din toata aceasta poveste,m-am ales cu un WARN de toata frumusetea de care nu stiu daca mai scap.Sa-mi fie invatatura de minte,iar voi,ceilalti useri care mai deschideti acest topic.. ..mare grija sa nu patiti ca mine! .. bafta tuturor si sarbatori fericite ! Esti demn de mila ... Editat Decembrie 26, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 El se crede perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 deci pana la urma posesorii de XT 600 s-au ales doar cu niste insulte de la unul pentru altul si cam atat din acest topic ... BRAVO baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarefilip Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 SAL, POSESORII DE YAMAHA XT 350-IMPRESII? DETIN UN YAMAHA XT 350/89 SI CONSIDER CA ACEST MOTOR MERITA MAI MULT DE 68,2% CAT ESTE EL COTAT (RETING) IL FOLOSESC LA ENDURO SAPTAMANAL SI SUNT MULTUMIT DE PRESTATIA MOTORULUI, SINGURA NEMULTUMIRE FURCA FATA ESTE PREA MOALE IN REST CONSUM FOARTE BUN (4-4,5% KM, FORJAT) GREUTATE ACCEPTABILA 130 KG.................. ASTEPT PARERILE VOASTRE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.