Sari la conținut

Probleme Semering Ktm Exc 400


Postări Recomandate

de cand am luat motoru am avut probleme cu apa, dadea apa afara pe gaura respectiva (vezi poza) dar nu in cantitati mari....astazi am schimbat semeringul de apa si cel de ulei (asa mia recomandat cineva ca daca tot il schimb sa le schimb pe amandoua ca tot desface piesa respectiva... din pacate nu am cunostinte tehnice sa va dau mai multe detalii), dupa vre-o 10 min de carat am sesizat ca incepe sa curga din nou dar de data asta ulei pe aceiasi gaura pe care curgea inainte apa (aerisirea respectiva pt ulei sau ce o fi, din ce am inteles eu este pe partea dreapta), maine o sa ne uitam sa vedem ce s-a intamplat (ca astazi am terminat destul de tarziu). Intrebare: este posibil ca uleiul sa se fi amestecat cu apa sau invers ca sa stiu ce am de facut, doar ce am schimbat vineri uleiul si filtrele ? sau care ar putea fi cauza ?

post-35500-1213647580_thumb.jpg

Editat de touareg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista nici un orificiu aerisire ptr ulei..singurul care este are un furtun si se duce direct in filtrul de aer si intr-adevar este pe partea dreapta ..parerea mea este sa chemi pe cineva care se stie..tu ai probleme cu pompa de apa,probabil ca trebuie schimbata cu totul daca semeringurile nu mai etanseaza...nu imi pot imagina de ce ar iesi ulei pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista nici un orificiu aerisire ptr ulei..singurul care este are un furtun si se duce direct in filtrul de aer si intr-adevar este pe partea dreapta ..parerea mea este sa chemi pe cineva care se stie..tu ai probleme cu pompa de apa,probabil ca trebuie schimbata cu totul daca semeringurile nu mai etanseaza...nu imi pot imagina de ce ar iesi ulei pe acolo...

poate m-am exprimat eu gresit cu gaurile de aerisire (nu am avut de`aface cu motoare pana acum, sunt aerian), din ce retin prietenul meu spunea ca sunt ca sa vezi cand se duc semeringurile (un fel de martori vizuali), in poza se vede gaura pe partea dreapta si sustine ca daca se duce semeringul pe acolo tre sa dea uleiul afara...ce ma roade cel mai tare este daca sau amestecat apa cu uleiul ? ca semeringurile o sa le schimb din nou

post-35500-1213692817_thumb.jpg

Editat de touareg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate m-am exprimat eu gresit cu gaurile de aerisire (nu am avut de`aface cu motoare pana acum, sunt aerian), din ce retin prietenul meu spunea ca sunt ca sa vezi cand se duc semeringurile (un fel de martori vizuali), in poza se vede gaura pe partea dreapta si sustine ca daca se duce semeringul pe acolo tre sa dea uleiul afara...ce ma roade cel mai tare este daca sau amestecat apa cu uleiul ? ca semeringurile o sa le schimb din nou

 

Hoohoo :D . Mergi la service. Prietenul tau nu stie deloc mecanica.

Orificiul din poza ta este orificiul prin care se scurge apa de la bujie atunci cand treci prin ape mari.

Daca pe acolo vine ulei inseamna ca nu ai stransa bujia bine sau un surub nestrins de la capacele de vizitare a culbutorilor.

In fine ar fi mai multe de verificat.

Sfatul meu este sa mergi la un mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma dupa ce a scris ketemeu imi dau seama despre ce e vorba..in general daca iese ulei CHIAR pe acolo este clar de la bujia slabita care scapa presiunea pe langa si iese uleiul,daca ar fi un capac slabit ar trebui sa fie toata zona plina de ulei acolo sus...daca uleiul apuca sa se amestece cu apa e foarte simplu..totul se transforma intr-o spuma alba si se verifica foarte simplu..ori la ociul de vizitare de langa frana de picior ori scoti joja si te uiti la ea..daca e ulei normal ai scapat..daca e o chestie alba vascoasa s-au amestecat...si revin la ce a spus si ketemeu..du motorul la cineva care se stie ca il faceti varza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt sfaturi, am rezolvat problema, era vb de un oring rupt, l-am fortat cand am bagat piesa respectiva (aia pe care se monteaza cele doua semeringuri) si s-a rupt...nu s-a amestecat apa cu uleiu doar ca gaura (din prima poza) este comuna si pt apa si pt ulei, daca se rupe oringul sau se duce semeringul de la apa/ulei tot pe gaura aia curge...usor, usor invat si eu mecanica :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...