touareg Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 (editat) de cand am luat motoru am avut probleme cu apa, dadea apa afara pe gaura respectiva (vezi poza) dar nu in cantitati mari....astazi am schimbat semeringul de apa si cel de ulei (asa mia recomandat cineva ca daca tot il schimb sa le schimb pe amandoua ca tot desface piesa respectiva... din pacate nu am cunostinte tehnice sa va dau mai multe detalii), dupa vre-o 10 min de carat am sesizat ca incepe sa curga din nou dar de data asta ulei pe aceiasi gaura pe care curgea inainte apa (aerisirea respectiva pt ulei sau ce o fi, din ce am inteles eu este pe partea dreapta), maine o sa ne uitam sa vedem ce s-a intamplat (ca astazi am terminat destul de tarziu). Intrebare: este posibil ca uleiul sa se fi amestecat cu apa sau invers ca sa stiu ce am de facut, doar ce am schimbat vineri uleiul si filtrele ? sau care ar putea fi cauza ? Editat Iunie 16, 2008 de touareg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 daca mai curge dupa ce ai schimbat semeringurile, masoara axul pe care calca semeringurile...sunt sanse mari sa fie dus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 nu exista nici un orificiu aerisire ptr ulei..singurul care este are un furtun si se duce direct in filtrul de aer si intr-adevar este pe partea dreapta ..parerea mea este sa chemi pe cineva care se stie..tu ai probleme cu pompa de apa,probabil ca trebuie schimbata cu totul daca semeringurile nu mai etanseaza...nu imi pot imagina de ce ar iesi ulei pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
touareg Postat Iunie 17, 2008 Autor Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) nu exista nici un orificiu aerisire ptr ulei..singurul care este are un furtun si se duce direct in filtrul de aer si intr-adevar este pe partea dreapta ..parerea mea este sa chemi pe cineva care se stie..tu ai probleme cu pompa de apa,probabil ca trebuie schimbata cu totul daca semeringurile nu mai etanseaza...nu imi pot imagina de ce ar iesi ulei pe acolo... poate m-am exprimat eu gresit cu gaurile de aerisire (nu am avut de`aface cu motoare pana acum, sunt aerian), din ce retin prietenul meu spunea ca sunt ca sa vezi cand se duc semeringurile (un fel de martori vizuali), in poza se vede gaura pe partea dreapta si sustine ca daca se duce semeringul pe acolo tre sa dea uleiul afara...ce ma roade cel mai tare este daca sau amestecat apa cu uleiul ? ca semeringurile o sa le schimb din nou Editat Iunie 17, 2008 de touareg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 poate m-am exprimat eu gresit cu gaurile de aerisire (nu am avut de`aface cu motoare pana acum, sunt aerian), din ce retin prietenul meu spunea ca sunt ca sa vezi cand se duc semeringurile (un fel de martori vizuali), in poza se vede gaura pe partea dreapta si sustine ca daca se duce semeringul pe acolo tre sa dea uleiul afara...ce ma roade cel mai tare este daca sau amestecat apa cu uleiul ? ca semeringurile o sa le schimb din nou Hoohoo . Mergi la service. Prietenul tau nu stie deloc mecanica. Orificiul din poza ta este orificiul prin care se scurge apa de la bujie atunci cand treci prin ape mari. Daca pe acolo vine ulei inseamna ca nu ai stransa bujia bine sau un surub nestrins de la capacele de vizitare a culbutorilor. In fine ar fi mai multe de verificat. Sfatul meu este sa mergi la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 acuma dupa ce a scris ketemeu imi dau seama despre ce e vorba..in general daca iese ulei CHIAR pe acolo este clar de la bujia slabita care scapa presiunea pe langa si iese uleiul,daca ar fi un capac slabit ar trebui sa fie toata zona plina de ulei acolo sus...daca uleiul apuca sa se amestece cu apa e foarte simplu..totul se transforma intr-o spuma alba si se verifica foarte simplu..ori la ociul de vizitare de langa frana de picior ori scoti joja si te uiti la ea..daca e ulei normal ai scapat..daca e o chestie alba vascoasa s-au amestecat...si revin la ce a spus si ketemeu..du motorul la cineva care se stie ca il faceti varza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
touareg Postat Iunie 18, 2008 Autor Share Postat Iunie 18, 2008 multumesc pt sfaturi, am rezolvat problema, era vb de un oring rupt, l-am fortat cand am bagat piesa respectiva (aia pe care se monteaza cele doua semeringuri) si s-a rupt...nu s-a amestecat apa cu uleiu doar ca gaura (din prima poza) este comuna si pt apa si pt ulei, daca se rupe oringul sau se duce semeringul de la apa/ulei tot pe gaura aia curge...usor, usor invat si eu mecanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.