Sari la conținut

touareg

EX+
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    N/A
  • Motocicleta
    suzuki dr 350 / ktm exc 400
  • Numar Moto
    N/A
  • Club
    N/A

touareg's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. de curiozitate, cand colegu din fata e blocat in namol si trage de gaz de iti arunca 1kg de noroi in fata ai sa stai drept sa te uiti sau incerci sa te feresti? pe mine ma ajuta cozorocul in situati din acestea sau cand mergi pe o carare plina de crengi cu spini cum am patit eu si am stat drept, crengile la nivelul ochilor si am inceput sa le iau in plin desi purtam ochelari de protectie UFO, la un moment dat ma agatat o creanga pe laterala castii si ochelari, mia tras capul pe spate suficient cat sa ma dezechilibreze si sa dea cu mine de pamant, daca bagam cozorocul la inaintare n-o mai muscam...cel putin eu il folosesc mai mult decat doar ca simpla protectie pt soare
  2. cozorocul ala mai ajuta sa nu-ti intre soarele in ochi, sa te feresti de crengi sau in momentul in care ai un coleg in fata blocat sau de abea merge prin noroi si trage de gaz (fara sa se uite in spate, se mai intampla) pui barbia in piept si nu mai vine direct in fata (sau in ochi) noroiul si pietrele
  3. Ieri am reusit sa ma fac de tot cacatu, mergeam pe langa un lac si ma intalnesc cu o veche cunostinta dea mea (de sex feminin ), o conving sa se suie pe motor si plecam sa facem o tura, trag de cateva ori de gaz, individa din spate impresionata la maxim, toate bune si frumoase...ajung la o poteca care cobora la lac (o coborare ff usoara) dar prudent o rog sa se dea jos ca sa nu facem vre-o prostie....aici incepe distractia, imi dau drumu la vale si vreau sa opresc motoru cu frana de spate in derpaj ca sa imi arat talentu , pun frana de spate in ultimul moment TEAPA imi dau seama ca doar ce am dat jos placutele ca era fier pe fier si asteptam sa-mi vina altele, la care dau brutal in frana de fata (ca nu mai aveam ce sa fac) imi fuge fata (am caucicuri de turing) si eu zbor peste ghidon direct in lac (apa de vre-o 50 de cm ) si motorul se opreste intr-un brad...imaginati-va ce a urmat dupa aia ...blonda se pisa pe ia de ras si eu saream cu piceoarele pe motor de nervi, np ca timpul vindeca orice rana
  4. am un prieten care a curatat cu polish (cu granulatie mare, nu mai stiu marca) si a iesit destul de bine
  5. nice ....si filmuletele cu bicicleta sunt super...tine-o tot asa ca ai talent
  6. cat de curand o sa-ti fie frica sa te mai asezi pe seaua daca continua sa le micsoreze si sa le ingusteze...cand esti obosit si te intorci catre casa si nu mai ai "gaz" sa faci toate hopurile din picioare si tre sa stai in sea incepi sa-ti blestemi zilele cand te-ai suit pe ea sau fumezi un pachet de tigari drept pretext ca sa-ti mai dezmortesti posteriorul (eu tot timpul incep sa visez la dr`ul meu cu seaua si suspensile "de mercedes " super comode)...in rest sunt foarte misto, stick`urile incep sa semene cu cele de pe japoneze (mie imi plac)
  7. n-are sens sa facem flame, sunt deacord ca e ff scump guleru respectiv dar pare super safe...nu stiu cata mobilitate mai ai sa intorci capul, cat de incomod este (detalii de genu asta am vrut sa aflu), probabil ca o sa ma indrum catre o varianta mai ieftina deocamdata , mai ales ca vreau sa achizitonez o Husqvarna TE 510 (2008) si o sa ma rupa de bani...totusi, eu am ramas socat de cat de tare ma lovit baza casti in cervicala la 3 km/h (chiar nu exagerez, poate am eu un model de casca prost gandita )
  8. ma repet cu o intrebare pusa mai devreme...chiar n-a puratat nimeni guler ??? ps: ca tot se vb de braul ala cu zolzi, puteti sa postati o poza cu el sa vedem cum arata ?
  9. multumesc pt sfaturi, am rezolvat problema, era vb de un oring rupt, l-am fortat cand am bagat piesa respectiva (aia pe care se monteaza cele doua semeringuri) si s-a rupt...nu s-a amestecat apa cu uleiu doar ca gaura (din prima poza) este comuna si pt apa si pt ulei, daca se rupe oringul sau se duce semeringul de la apa/ulei tot pe gaura aia curge...usor, usor invat si eu mecanica
  10. poate m-am exprimat eu gresit cu gaurile de aerisire (nu am avut de`aface cu motoare pana acum, sunt aerian), din ce retin prietenul meu spunea ca sunt ca sa vezi cand se duc semeringurile (un fel de martori vizuali), in poza se vede gaura pe partea dreapta si sustine ca daca se duce semeringul pe acolo tre sa dea uleiul afara...ce ma roade cel mai tare este daca sau amestecat apa cu uleiul ? ca semeringurile o sa le schimb din nou
  11. de cand am luat motoru am avut probleme cu apa, dadea apa afara pe gaura respectiva (vezi poza) dar nu in cantitati mari....astazi am schimbat semeringul de apa si cel de ulei (asa mia recomandat cineva ca daca tot il schimb sa le schimb pe amandoua ca tot desface piesa respectiva... din pacate nu am cunostinte tehnice sa va dau mai multe detalii), dupa vre-o 10 min de carat am sesizat ca incepe sa curga din nou dar de data asta ulei pe aceiasi gaura pe care curgea inainte apa (aerisirea respectiva pt ulei sau ce o fi, din ce am inteles eu este pe partea dreapta), maine o sa ne uitam sa vedem ce s-a intamplat (ca astazi am terminat destul de tarziu). Intrebare: este posibil ca uleiul sa se fi amestecat cu apa sau invers ca sa stiu ce am de facut, doar ce am schimbat vineri uleiul si filtrele ? sau care ar putea fi cauza ?
  12. zi-mi pls o platosa pt marimea noastra ca eu am incercat cateva si nu intrau nici pe departe xxl`urile lor (eu am 190 si 125 kg)
  13. recomandati-mi un guler (niste sfaturi de la cineva care are si-l poarta)....acum 2 zile am avut o experienta nefericita care ma pus pe ganduri, am venit de la carat si eram ff obosit cand am intrat in garaj (eu pe motor) n-am fost atent si am dat cu capul (purtam casca) de pragul de sus cam la 3 km/h (practic am sters cu casca pragul) capul mi s-a dat pe spate si baza casti ma lovit la gat destul de zdravan lucru care mia dat serios de gandit.... ii multumesc lui Dumnezeu ca pana acum n-am avut cazaturi foarte serioase desi am picat la greu, referitor la plasa aia de la ufo scorpion nu sunt prea multumit de de ea deoarece in momentul cand cazi are tendinta de a pleca de pe tine (se trage de pe coate, umeri) si pot sa va spun ca pe mine sta foarte fixa
  14. cam 4.5/100 km imi ia mie (dr 350) pe deal...pe strada n-am incercat ca n-am carnet (inca )
  15. sunt incepator....lamureste-ma si pe mine, ce sunt alea crashbaruri ?
×
×
  • Creează nouă...