Sari la conținut

Galerie Admisie Etz 250


christensen
 Share

Postări Recomandate

am schimbat aprinderea si la testare cum schimbam carburatoarele mia cedat galeria.

a avut o fisura(se vedea din interior), in exterior era vopsit, dupa ce sa rupt amdat jos vopseaua am observat ca a fost si aici fisurat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut urgent galerie admisie ETZ 250.

sa fie in stare buna, nelovita sau fisurata!

 

post-22733-1214212458_thumb.png

 

pm sau aicea astept oferte.

 

Multumesc

Salut ! Tot la Okanyi gasesti : taiwanez, polonez sau unguresc.Daca are, cere polonez, daca nu unguresc.Daca totusi optezi pt. nemtesc, atunci incearca la gdr_peter, poate face el rost din dezmembrari, dar ceva de calitate... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gudor Peter nu raspunde deloc. Am incercat si eu sa iau legatura cu el...Tie iti raspunde ?

:crack: Da, acum 2 zile mi-a scris.E drept ca e cam ocupat deobicei....Mie mi-a propus o aprindere electronica la 400 roni, nemtesc, dar folosita.Ma mai gandesc, dar imi trebuie.Deocamdata sunt pe platina inca, dar n-am avut pana acum probleme cu ea... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Da, acum 2 zile mi-a scris.E drept ca e cam ocupat deobicei....Mie mi-a propus o aprindere electronica la 400 roni, nemtesc, dar folosita.Ma mai gandesc, dar imi trebuie.Deocamdata sunt pe platina inca, dar n-am avut pana acum probleme cu ea... :)

 

 

Totusi, cu maxim 100 de lei poti sa folosesti aprinderea Go Tronic. Asta daca nu vrei neaparat sa reconditionezi ETZ-ul ca la carte . Eu am fost mahnit ca a mea are sistemul clasic cu platina crezand ca numai probleme o sa am din cauza oxidarii, etc...(asa auzisem pe forum).... Pana acum absolut nici o problema nu am avut. Am scanteie buna ,nu imi moare motorul, trage bine la toate turatiile....Am abandonat planul de construire a unei aprinderi tranzistorizate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe platina si cu bobina legata in serie am avut si eu, dar clar nu am fost multumit de ea, in teste comparative net inferior sa dovedit chiar mam mirat cum de merge motorul cu asa aprindere.

macar final de putere sa fie ca nui obligatoriu sa schimbi platina, dar ea fiind actionat mecanic uzura va aparea(depinde cat de mult umbli cu ea si cat de intretinut ii cama..adica unsa).

 

eu doream pe moment sa folosesc platina impreuna cu partea de putere controlat de tranzistor(iar partea cu senzor so las pe iarna cand am timp de testare) dar avand joc in ambielaj(momentan schimb rulmenti) am fost nevoit sa pun una pe senzori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe platina si cu bobina legata in serie am avut si eu, dar clar nu am fost multumit de ea, in teste comparative net inferior sa dovedit chiar mam mirat cum de merge motorul cu asa aprindere.

macar final de putere sa fie ca nui obligatoriu sa schimbi platina, dar ea fiind actionat mecanic uzura va aparea(depinde cat de mult umbli cu ea si cat de intretinut ii cama..adica unsa).

 

eu doream pe moment sa folosesc platina impreuna cu partea de putere controlat de tranzistor(iar partea cu senzor so las pe iarna cand am timp de testare) dar avand joc in ambielaj(momentan schimb rulmenti) am fost nevoit sa pun una pe senzori.

 

Cred intr-adevar ca performantele aprinderii electronice sunt mai bune. Ce nu cred: pastila cu reducerea consumului cu pana la 10%....asta scrie si pe cele tranzistorizate si pe cele cu senzor hall...Chestia asta nu o cred...In rest , cred totul...

 

 

Nu imi dau seama cum arata rulmentii aia daca ai joc in asa hal. Inseamna ca sunt de cand lumea acolo. Bine naiba ca nu s-au gripat cand mergeai...Ar fi bine sa pui rulmenti FAG sau SKF,nu sa cumperi de la Ocany sau de la cine stie cine vreo marca necunoscuta...E pacat sa desfaci motorul des

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred intr-adevar ca performantele aprinderii electronice sunt mai bune. Ce nu cred: pastila cu reducerea consumului cu pana la 10%....asta scrie si pe cele tranzistorizate si pe cele cu senzor hall...Chestia asta nu o cred...In rest , cred totul...

 

 

Nu imi dau seama cum arata rulmentii aia daca ai joc in asa hal. Inseamna ca sunt de cand lumea acolo. Bine naiba ca nu s-au gripat cand mergeai...Ar fi bine sa pui rulmenti FAG sau SKF,nu sa cumperi de la Ocany sau de la cine stie cine vreo marca necunoscuta...E pacat sa desfaci motorul des

Poti sa crezi cu reducerea consumului deoarece cu aprindere electronica scanteia dureaza timpil de descarcare a uni condensator adica 1 s/ cateva mii. Scanteia este foarte mare energia ei practic este aceeasi insa timpul este f. scurt si explozia se produce exact in momentul adecvat. In fiecate treapta de viteza schimbi mai repede viteza ca se tureaza in draci. De unde rezulta aceea scadere de consum.Orice uzura are rulmentul cu bile nu blocheaza cel cu role da.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@augustin87r nu pt consum mai mic am schimbat aprinderea ci pt fiabilitate, performanta.(in teste, sursa de alimentare mai de nu murea cand am utilizat platina legata in serie cu bobina iar cu final eletronic nici nu se observa vreo oscilatie a sursei....acuma nu am masurat cu osciloscopul vreau sa spun ca nu sa observat cu ledul de control de pe sursa....sursa in cauza avea un debit de 1A).

 

o aprindere slaba nu face aprinderea corecta deci rezulta combustibil nears+la motoarele in 2t aprinderea este mai greoaie din cauza amestecului de ulei.

daca teai uitat la testul meu (intregistrarea aceea) poti observa diferenta(mai multe scantei(o plaja mare pe care dadea scanteea)+mai rapid poate incarca bobina=rezulta o scantee mai puternica).

 

ps. o problema am constatat la teste de care mam mirat....cand puneam contact(campul magnetic de la alternator a afectat si magnetul de pe cama) si dadeam la pedala nu dadea scantee dar cand puneam o cheie(orice obiect de metal pe surubul camei atunci dadea).Cum apropiam de surub un obiect metalic se tura motorul.

la teste am folosit carbul mikuni si a pornit, la fiecare a2 rotatie a arborelui a dat scantee(am avut legat un led la iesirea senzorului) dar motorul a mers, turatia a scazut sub 1000rpm aprox 1 minut a mers si a umezit bujia si mia murit motorul cu aprinderea clasica nici numi pornea + sub 1000rpm nu puteam cobora nici in ruptul capului folosind carbul etz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...