Profy_X Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Salut am si eu un ybr 125 din 2007 si cam care ar fi problema ieri m-am dat fara nici o problema pe ea iar astazi cand o pornesc si vreau sa schimb viteza sa o bag intra` 1a moare motorul si se aprinde beculetul de la ulei dar ulei are ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Nu e senzorul de la piciorul lateral/cric stricat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) daca o turezi nitel si bagi a1a, mai moare ? nu ma pricep la ybr, habar am despre ele, dar ce beculet de ulei ? ca nu e 2t ca sa arate cand ramai fara ulei... edit: nu stiu unde ai tu bec de ulei http://www.bikepics.com/pictures/827066/ :| Editat Iulie 26, 2008 de 69WRX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profy_X Postat Iulie 26, 2008 Autor Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) Nu deci nu e cricul ea sta pe cel central si am mai incercat asa si a mers.Cand apas ambreajul si schimb in 1 viteza moare direct chiar si daca o turez,ea sta pornita cand e pe N.Bordul la a mea difera nu e asa are si bec pt ulei ca si in poza de mai jos pacat ca nu se prea vede asa de bine dar alta poza nu gasesc momentan Editat Iulie 26, 2008 de Profy_X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 nu inteleg care e smecheria cu becul de ulei...eu sunt mai retard asa...si de-aia...am mai vazut motorete la care mor motoarele la a1-a in special aprilia rs...nu stiu ce are motoreta ta :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profy_X Postat Iulie 26, 2008 Autor Share Postat Iulie 26, 2008 Deci faza e asa ieri am iesit cu ea m-am dat nu a avut nici o problema.Azi pe cand sa ies cu ea iarasi o pornesc sta pornita in neutru (N) apas ambreajul o bag in 1 viteza moare motorul si se aprinde becul ala de ulei dar ea are ulei dar se aprinde si se stinge deci beculetul nu sta pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Deci faza e asa ieri am iesit cu ea m-am dat nu a avut nici o problema.Azi pe cand sa ies cu ea iarasi o pornesc sta pornita in neutru (N) apas ambreajul o bag in 1 viteza moare motorul si se aprinde becul ala de ulei dar ea are ulei dar se aprinde si se stinge deci beculetul nu sta pornit. vezi ca ai cricul lateral pus sau senzorul s-a stricat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Deci faza e asa ieri am iesit cu ea m-am dat nu a avut nici o problema.Azi pe cand sa ies cu ea iarasi o pornesc sta pornita in neutru (N) apas ambreajul o bag in 1 viteza moare motorul si se aprinde becul ala de ulei dar ea are ulei dar se aprinde si se stinge deci beculetul nu sta pornit. Baga cu motoru oprit in viteza , trage ambreiajul si incearca sa impingi motocicleta. Daca merge sa o impingi inseamna ca ambreiaju decupleaza deci e ok , atunci verifica senzorul de cric. Daca nu merge sa o impingi sau trebuie sa te fortezi ca sa o impingi dupa care isi da drumul verifica cablul de ambreiaj. Eu pateam la fel la cagiva mea si nu am senzor la cric. Am dat cablul jos , i-am uns camasa si cand l`am pus la loc ( dupa 10 mii de reglari ) am reusit sa o fac sa nu mai moara cand bag in treapta 1. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pridon PRD Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Deci faza e asa ieri am iesit cu ea m-am dat nu a avut nici o problema.Azi pe cand sa ies cu ea iarasi o pornesc sta pornita in neutru (N) apas ambreajul o bag in 1 viteza moare motorul si se aprinde becul ala de ulei dar ea are ulei dar se aprinde si se stinge deci beculetul nu sta pornit. da-o mah jos de pe cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 da-o mah jos de pe cric nu,cricul nu apasa pe senzorul ala. numai piciorul lateral,se poate sa se fi dus dr.eq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hector_4me Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Nu ai garantie la ea ? Ca doar e noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profy_X Postat Iulie 27, 2008 Autor Share Postat Iulie 27, 2008 am rezolvat problema multumesc tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 am rezolvat problema multumesc tuturor ce a fost de vina pana la urma? felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Becul de ulei e normal sa fie aprins cand e motorul pornit ca nu are presiune uleiul.Cand e pornit si totusi becul sta aprins atunci e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profy_X Postat Iulie 27, 2008 Autor Share Postat Iulie 27, 2008 Am bagato in viteza cu motorul nepornit am scoso din viteza si am repetat manevra dar cu motorul pornit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.