shadowm60 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 am o nelamurire ar fi nivelu prea mic in carb? ca la 3000 de tuer cam face figuri motoru pana ajunge aproape de 4000 unde iar incepe sa traga am tot incercat reglaj la aer dar tot nu face nimic cand aveam nivelu mare mergea innecat dar mergea hotarat nu facea figuri? sa fie nivelu mic si jigloru de relanti sa nu traga benzina? ce jiglere aveti in carb? e ala de 250 nu ala de 251, ceva idei? am pus si acu mai sus si tot nu vrea, si nici relantiu nu tine sta la 2000 de ture si odata pica la 1000 si se si opreste porma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 cauta un topic deal meu unde am scris cu cotele carbului original....daca nu dai peste ea maine am sa iti spun ca acuma sunt cam obosit si mie lene sa cauta in carte. la mine cand era nivelul prea mare(adica imi era cazut 'supapa' de la acul punctou) pe la 4000rpm tragea sub ea parca era moarta, verifica aprinderea si regleazal cu un comparator(personal am testat o gramada de 'instrumente' de reglat incepand de la subler pana la ceasul comparator si in afara de ceas cu nimic nu puteam regla). daca nu ai cea si vrei sal reglezi cat decat gaoreste o bujie pune in ea un plastic(sau ceva cauciuc in gaora si pune o tija gradata...eu am folosit tija limitator de la bormasina care era deja gradat). multi zic ca 'az dai pa ca merge si la alte valori decat cea data de fabricant' dar ma gandesc ca acestia nu au avut un comparator in mana sau nu au mers cu un etz reglat ca la carte.mai poate fi o problema a axului motorului daca are joc(ca si incazul meu) da scanteea cand are chef(merge motorul dar pe la 5000rpm facea figuri). eu zic sa verifici scateea si dupa aceea treci pe la carb. ps. daca ai joc la subar atunci poti regla mult si bine carbul.ce carb ai?cel de etz250 sau 251(zi codul acela de pe ea 30N....)personal am ambele carburi(250, 251). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowm60 Postat Iulie 29, 2008 Autor Share Postat Iulie 29, 2008 cauta un topic deal meu unde am scris cu cotele carbului original....daca nu dai peste ea maine am sa iti spun ca acuma sunt cam obosit si mie lene sa cauta in carte. la mine cand era nivelul prea mare(adica imi era cazut 'supapa' de la acul punctou) pe la 4000rpm tragea sub ea parca era moarta, verifica aprinderea si regleazal cu un comparator(personal am testat o gramada de 'instrumente' de reglat incepand de la subler pana la ceasul comparator si in afara de ceas cu nimic nu puteam regla). daca nu ai cea si vrei sal reglezi cat decat gaoreste o bujie pune in ea un plastic(sau ceva cauciuc in gaora si pune o tija gradata...eu am folosit tija limitator de la bormasina care era deja gradat). multi zic ca 'az dai pa ca merge si la alte valori decat cea data de fabricant' dar ma gandesc ca acestia nu au avut un comparator in mana sau nu au mers cu un etz reglat ca la carte.mai poate fi o problema a axului motorului daca are joc(ca si incazul meu) da scanteea cand are chef(merge motorul dar pe la 5000rpm facea figuri). eu zic sa verifici scateea si dupa aceea treci pe la carb. ps. daca ai joc la subar atunci poti regla mult si bine carbul.ce carb ai?cel de etz250 sau 251(zi codul acela de pe ea 30N....)personal am ambele carburi(250, 251). Ceau merci de replay, dar buba e mult prea mare sa fie de la carb =)) am patito, nu stiu cum mama dracului a picat siguranta ce tine semeringu in loc, iti dai seama ce a facut, apoi nici nu mai pornea ca na tragea ulei din cutie, si am rausit inainte sa isi da duhul sa il reglez, aprinderea avvea avansul 3 mm ca in carte dar nu ii place am pus mai mic si merge brici numai ca acu mi-a pus-o semeringu.... am nevoie de saiba aia de tabla ce e intre semering si rulment ca a mea a dusa si uite ca face ravagii in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 saiba sau ghid de ulei? eu nu am avut la a mea si sau dus rulmenti..gasesti la motor-line cu 2ron bucata.vezi cum il instalezi! acel semn sa fie spre canalul de ungere(cu partea bombata spre exterior) si deschizatura sigurantei sa fie tot acolo. la aprindere in carte scrie 2.5mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowm60 Postat Iulie 30, 2008 Autor Share Postat Iulie 30, 2008 saiba sau ghid de ulei? eu nu am avut la a mea si sau dus rulmenti..gasesti la motor-line cu 2ron bucata.vezi cum il instalezi! acel semn sa fie spre canalul de ungere(cu partea bombata spre exterior) si deschizatura sigurantei sa fie tot acolo. la aprindere in carte scrie 2.5mm. da, am aflat ca gasesc la aia dar m-am lacuti ca nu sunt in stare sa trimita niciodata cum trebe, aiurea si aia, si au niste preturi nu zic de astea ci in general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 am patito si eu cu comenzile gresite de multeori, incerca sa trimiti poze pe mail poate nu vor gresi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.