Sari la conținut

Probleme Set Motor Cagiva Mito 125cc


Postări Recomandate

Salutare

am luat un set de 180cc la cagiva mea, nu este uzat dar este second

l-am montat dar se incalzeste foarte repede si se blocheaza pistonul, asta daca il turez, daca merg in regim normal 5000-7000 ture nu are nimica, dar si atunci se incalzeste tare

stie careva care este vina?

am fost la un mecanic si mia spus ca trebuie rodaj pt ca setu nu are mai mult de 100km

sa fie ca trebuie facut rodaj?

Editat de alex_miclean
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urca repede in turatie ? daca nu, poate ai ceva in ambielaj..rulmenti...sau poate e prea greu pistonu pentru ambielaju ala

Editat de 69WRX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urca repede in turatie ? daca nu, poate ai ceva in ambielaj..rulmenti...sau poate e prea greu pistonu pentru ambielaju ala

 

urca bine in turatie, l-am dus la un mecanic mai priceput si mi-a spus ca este de vina garnitura, camera de ardere etc......... mi-a explicat acolo

pentru ca eu mi-am facut garnitura din clingerit dar este posibil sa nu aiba grosimea garniturii originale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urca bine in turatie, l-am dus la un mecanic mai priceput si mi-a spus ca este de vina garnitura, camera de ardere etc......... mi-a explicat acolo

pentru ca eu mi-am facut garnitura din clingerit dar este posibil sa nu aiba grosimea garniturii originale

 

 

nu are treaba cu grosimea atata timp cat pistonul nu loveste in chiuloasa............ incearca cateva sute de km sa nu treci de 5k de ture shi dupa aia.,........... incearca sa ii dai cox asa pputin.............. DAR intai verifica uleiul pt ungere daca ......ii ok sau daca nu ii vechi............. sau mai bine iai ceva ulei mai bun.......... shi poti sa ii bagi asa putin shi in benzina direct......... :D :D

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

180cc pe ambielajul original?

o sa dam putin cu RIP la ambielajul tau.

singura chestie posibila.....garnitura de chiuloasa dusa si iti fierbe motorul sau pistonul are diametrul prea mare pentru cilindru sau dilatarea prea mare si iti caleaza.

Daca stau putin sa ma gandesc....nu cumva cilindrul e alezat si se dilata materialul?

Editat de seby_mf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum dracu sa alezeze de la 125 cc la 180cc, trece si de nikasil si de camera de racire :D

am zis eu cumva ca e cilindru de 125 alezat pana la 180?am intrebat pur si simplu daca nu cumva e alezat.

tu la geseul tau poti sa iti alezezi cilindrii pe cand la mito nu se poate face(se poate dar nu rezista-se intampla cum ii face baiatului asta)

Editat de seby_mf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis eu cumva ca e cilindru de 125 alezat pana la 180?am intrebat pur si simplu daca nu cumva e alezat.

tu la geseul tau poti sa iti alezezi cilindrii pe cand la mito nu se poate face(se poate dar nu rezista-se intampla cum ii face baiatului asta)

 

relax, am avut si eu cagiva mito si i-am facut bucati pistonul si l-am schimbat si dupa 30 km s-au dus rulmentii de la ambielaj....atunci cand se duce setul cel mai bine schimbi tot daca vrei sa te tina, si nu ma refer doar la chiulasa si piston ci si la rulmenti ambielaj (eventual re-echilibrat ambielajul), biela,colivie,bolt,etc.daca schimbi doar pistonul nu faci altceva decat sa lungesti putin boala motorului

 

cat despre setul de 180cc, eu prefer sa merg pe piesele original, piesele interne au fost proiectate pentru unul de 125cc, prin punerea unuia de 180cc nu faci decat sa fortezi ambielaj,biela,rulmenti...nu tin ele prea mult cu setul original dar pai cu 180cc

 

:D

Editat de black_killer_reloaded
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

relax, am avut si eu cagiva mito si i-am facut bucati pistonul si l-am schimbat si dupa 30 km s-au dus rulmentii de la ambielaj....atunci cand se duce setul cel mai bine schimbi tot daca vrei sa te tina, si nu ma refer doar la chiulasa si piston ci si la rulmenti ambielaj (eventual re-echilibrat ambielajul), biela,colivie,bolt,etc.daca schimbi doar pistonul nu faci altceva decat sa lungesti putin boala motorului

 

cat despre setul de 180cc, eu prefer sa merg pe piesele original, piesele interne au fost proiectate pentru unul de 125cc, prin punerea unuia de 180cc nu faci decat sa fortezi ambielaj,biela,rulmenti...nu tin ele prea mult cu setul original dar pai cu 180cc

 

:D

de obicei producatorii pun ambielaje care sa reziste la o cilindree putin mai mare decat cea din fabrica,adica daca pui 150 pe ambielaj de 125 nu e mare buba,dar deja la 180 e fortat.

Sincer eu unul nu as baga pe un rs sau mito prea multe,costa prea mult si obtii prea putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce debit ai la ulei? vezi ca trebuie marit daca ai acum set de 180cc

:D :D :D verifica shi asta ........... shi cam la ce temperatura iti ajunge motoru?????????????? daca trece de 80-90 ar fi bine sa ii montezi o termocupla....................... :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...