yuk Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 gaurile alea nu te incurca cu nimic poti sa le lasi asa descoperite , dar e destul de ciudat , chiar nu au nici un sens acolo . etanseitatea incintei dintre filtru si carburator e foarte inportanta in ceea ce priveste efectul depresiunii provocate de motor, pentru ca membranele sunt actionate de presiunea atmosferica, aceasta fiind mai mare decat presiunea din airbox. Acesta e motivul pentru care gaurile di filtrul de aer, dar si carpeala care le astupa, sunt tampenii la fel de mari. www.drpiston.com/Cvcarbs.html -citeste aici, vei afla de ce japonezele au scris istorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 etanseitatea incintei dintre filtru si carburator e foarte inportanta in ceea ce priveste efectul depresiunii provocate de motor, pentru ca membranele sunt actionate de presiunea atmosferica, aceasta fiind mai mare decat presiunea din airbox. Acesta e motivul pentru care gaurile di filtrul de aer, dar si carpeala care le astupa, sunt tampenii la fel de mari. www.drpiston.com/Cvcarbs.html -citeste aici, vei afla de ce japonezele au scris istorie Cu tot respectu pt teoria expusa de tine , eu iti demonstrez practic caci acele gauri in acea pozitie nu afecteaza cu nimic functionarea . Am fzr de imediat 3 ani si am l-am facut inclusiv bucati , am avut fel de fel de probleme cu el si pot sa zic ca ii stiu aproape secretele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 etanseitatea incintei dintre filtru si carburator e foarte inportanta in ceea ce priveste efectul depresiunii provocate de motor, pentru ca membranele sunt actionate de presiunea atmosferica, aceasta fiind mai mare decat presiunea din airbox. Acesta e motivul pentru care gaurile di filtrul de aer, dar si carpeala care le astupa, sunt tampenii la fel de mari. www.drpiston.com/Cvcarbs.html -citeste aici, vei afla de ce japonezele au scris istorie Cu tot respectu pt teoria expusa de tine , eu iti demonstrez practic caci acele gauri in acea pozitie nu afecteaza cu nimic functionarea . Am fzr de imediat 3 ani si am l-am facut inclusiv bucati , am avut fel de fel de probleme cu el si pot sa zic ca ii stiu aproape secretele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.