asklepios Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 manualul de intretinere al motocicletei mele recomanda diferite grasimi pt ungerea angrenajelor si cailor de rulare. lithium-based grease, molibdenum-disulphite grease, cooper grease etc. e chiar asa de importanta folosirea lor? nici nu stiu daca le gasesc pe la piese auto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 manualul de intretinere al motocicletei mele recomanda diferite grasimi pt ungerea angrenajelor si cailor de rulare. lithium-based grease, molibdenum-disulphite grease, cooper grease etc. e chiar asa de importanta folosirea lor? nici nu stiu daca le gasesc pe la piese auto? Mai important e sa le cureti si ungi ... cu ceva. Totusi, in zone de temperaturi foarte ridicate gen prezoane coliere evacuare, valvula exup etc., este nevoie de vaselina pe baza de cupru care rezista pana la 1500gr.C... cea obisnuita se arde imediat. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Octombrie 4, 2008 Autor Share Postat Octombrie 4, 2008 Mai important e sa le cureti si ungi ... cu ceva. Totusi, in zone de temperaturi foarte ridicate gen prezoane coliere evacuare, valvula exup etc., este nevoie de vaselina pe baza de cupru care rezista pana la 1500gr.C... cea obisnuita se arde imediat. Ride Safe! am o cutie de vaselina pe baza de litium.dar de aia molibden disulfit nu am.si spuneau sa ung in amestec asta cu ulei de motor in proportii egale sa ung axele cu came si pastilele inainte sa le montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 am o cutie de vaselina pe baza de litium.dar de aia molibden disulfit nu am.si spuneau sa ung in amestec asta cu ulei de motor in proportii egale sa ung axele cu came si pastilele inainte sa le montez. Ideea e sa nu le montezi uscate ca pana urca uleiul in rampa sa nu frece fier pe fier. Merge si cu ulei simplu, aplici din belsug cu o pensula mare pe lagare si axe si o sa fie totul OK. Mare atentie insa la mizerie, sa nu cumva sa prinzi materiale dure sub lagare sau orice ar putea obtura canalele traseului de ulei... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.