Sari la conținut

Sfaturi Despre Bmw F 650, And 95-96


Postări Recomandate

Salut,

 

vreau sa mi cumpar un F 650 an 95-96 din Germania. Sunt incepator. As aprecia niste sfaturi de la posesori/cunoscatori vis a vis de manevrabilitate si toleranta pt un incepator/ consum/ taxe/ vicii/ etc.

Din cate stiu, e facuta in UE, deci ar trebui sa platesc cca 400 EUR taxe.

 

E foarte buna! Go for it! Iti faci treaba cu ea si in oras si la drum si la un durm forestier catre o cabana. Trage suficient de bine cu bagaje si pasager.

Consuma 5- 6 l/100 km.

 

Poti sa te uiti si la o Aprilia Pegaso. Cu banii pt un BMW din 95 - 96 iei o Aprilia Pegaso 3 din 97 - 98. E si mai frumoasa si mai manevrabila (furca upside-down). Eu am avut una din '97 si am fost f fericit

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de opinii!

 

Ce inseamna furca 'upside-down' ?:cheers:

Da, ma tenteaza si pegasso - are acelasi motor, nu?

 

Inseamna ca e pusa invers, cu camasa amortizorului in sus ca la motocicletele de hard enduro sau la cele de viteza -> masa amortizata (roata + parte mobila amortizor) este mai mica -> inertie mai mica -> revine mai repede pe sol dupa ce loveste un obstacol. Una peste alta, "lipeste" mai bine fata de sosea.

 

Pana in 2000 motoarele si cutiile au diferente f mici. Dupa 2000 BMW-ul este mult mai bun.

 

Da un search pe forum si o sa gasesti cateva topicuri despre aceste motociclete.

VEzi ca e si un site foarte complet www.f650.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vezi ca aprilia consuma cam 1l-1.5l /100km mai mult

 

La acelasi regim de viteza si sarcina, Aprilia din 96 - 97 consuma aproape la fel ca F650 din 96 - 97.

Eu am avut o Pegaso din 97 si consuma undeva intre 5.5 - 6.5 l/100km (mergeam max 130km/h la drum intins).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.