Nk155 Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Ma gandesc sa achizitionez unu dintre cele doua modele din titlu si as vrea sa intreb proprietarii: 1. daca regreta alegerea facuta, 2. daca ia dezamagit ceva, 3. ce ia impresionat, 4. cum se comporta la 120km/h la drum lung 5. consumul 6. ce atuuri are una fata de cealalta si de ce ati ales modelul respectiv multumesc si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 singura problema cu moto astea ar fii faptul ca sunt cam rare,cel putin pe la noi si piese ioc...mai bine te-ai uita la un gs 500,cb500 sau er5..sunt cam la fel ca putere dar au un cuplu mai bun si piese gasesti peste tot ....in 2000 eur iti iei una in stare ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Noiembrie 9, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2008 Nu vrea un gs 500 din 2 motive: greutatea: hornet - 151kg zeal - 145kg gs500 - 170kg (sunt slab si fara prea multa putere, am ridicat un gs 500 pe cric central dupa cateva incercari si ma durut spatele 1 zi) al doilea motiv e ca ma tem putin de o motocicleta mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 dupa 2 sapt de mers pe moto o sa razi ca 150 kg ti se par acceptabile si gs-ul de 170 e greu..crede-ma e bicicleta...conteaza inafara de greutatea in sine si centrul de greutate.... iar ca putere nu ai de ce sa te sperii hornetul are undev ala 45 cp si gs-ul la fel...doar ca hornetul trebuie sa-l tii sus de tot in ture iar cu gs-ul mergi mai lejer...cu alte cuvinte hornetul te indeamna mai mult "sa-i dai" fiind un motor de turatie...iar la 120 nu e chiar lejer cu hornetu'.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Motoarele astea nu sunt prea fiabile,logic intr-un fel.Cat de fiabil poate fi un motoras de 250 care are turatii asa multe.La drum lung il cam omori.A si consumul nu e chiar asa mic,pt. ca e cu 4 in linie si desi e doar de 250 are ture multe. Consuma mai putin un GS500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Motoarele astea nu sunt prea fiabile,logic intr-un fel.Cat de fiabil poate fi un motoras de 250 care are turatii asa multe.La drum lung il cam omori.A si consumul nu e chiar asa mic,pt. ca e cu 4 in linie si desi e doar de 250 are ture multe. Consuma mai putin un GS500. in tot ce a spus referitor la greutate...o sa razi cat de usor o sa ti se para la un moment dat un GS treaba pe care o spui tu cu cricul central nu este deloc relativa, pentru ca eu inainte de XJR 1300 (230 kg), am avut un Bandit 600 (209 kg) cu care sincer aveam mari probleme de pus pe central, pe cand XJR`u nu vrei sa stii cat de usor il ridic parerea mea este sa iti iei o motoreta care este cat de cat comuna ca atunci cand (INEVITABIL) o sa ai mici probleme, sa le poti remedia in timp cat mai scurt (piese) sunt un pic baut, dar esenta ai priceput-o tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.