Sari la conținut

Honda CB250 (Hornet) si Yamaha FZX250 (Zeal)


Nk155
 Share

Postări Recomandate

Ma gandesc sa achizitionez unu dintre cele doua modele din titlu si as vrea sa intreb proprietarii:

 

1. daca regreta alegerea facuta,

2. daca ia dezamagit ceva,

3. ce ia impresionat,

4. cum se comporta la 120km/h la drum lung

5. consumul

6. ce atuuri are una fata de cealalta si de ce ati ales modelul respectiv

 

multumesc si asfalt uscat :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vrea un gs 500 din 2 motive:

greutatea: hornet - 151kg

zeal - 145kg

gs500 - 170kg

(sunt slab si fara prea multa putere, am ridicat un gs 500 pe cric central dupa cateva incercari si ma durut spatele 1 zi)

 

al doilea motiv e ca ma tem putin de o motocicleta mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa 2 sapt de mers pe moto o sa razi ca 150 kg ti se par acceptabile si gs-ul de 170 e greu..crede-ma e bicicleta...conteaza inafara de greutatea in sine si centrul de greutate....

iar ca putere nu ai de ce sa te sperii hornetul are undev ala 45 cp si gs-ul la fel...doar ca hornetul trebuie sa-l tii sus de tot in ture iar cu gs-ul mergi mai lejer...cu alte cuvinte hornetul te indeamna mai mult "sa-i dai" fiind un motor de turatie...iar la 120 nu e chiar lejer cu hornetu'....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele astea nu sunt prea fiabile,logic intr-un fel.Cat de fiabil poate fi un motoras de 250 care are turatii asa multe.La drum lung il cam omori.A si consumul nu e chiar asa mic,pt. ca e cu 4 in linie si desi e doar de 250 are ture multe. Consuma mai putin un GS500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele astea nu sunt prea fiabile,logic intr-un fel.Cat de fiabil poate fi un motoras de 250 care are turatii asa multe.La drum lung il cam omori.A si consumul nu e chiar asa mic,pt. ca e cu 4 in linie si desi e doar de 250 are ture multe. Consuma mai putin un GS500.

 

 

:rolleyes: in tot ce a spus

 

referitor la greutate...o sa razi cat de usor o sa ti se para la un moment dat un GS :nono:

 

treaba pe care o spui tu cu cricul central nu este deloc relativa, pentru ca eu inainte de XJR 1300 (230 kg), am avut un Bandit 600 (209 kg) cu care sincer aveam mari probleme de pus pe central, pe cand XJR`u nu vrei sa stii cat de usor il ridic :lool:

 

parerea mea este sa iti iei o motoreta care este cat de cat comuna ca atunci cand (INEVITABIL) o sa ai mici probleme, sa le poti remedia in timp cat mai scurt (piese)

 

sunt un pic baut, dar esenta ai priceput-o tu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...