Sari la conținut

ridersowg

Super Membru
  • Număr conținut

    1.406
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Or

Vizitatori Recenți Profil

1.756 citiri profil

ridersowg's Achievements

  1. Va salut, o intrebare pentru cei ce detin varianta SM, dar folosesc si rotile de enduro ( 21/18 ) : a reusit cineva sa treaca in carte si rotile de enduro ? Conform celor de la RAR, pentru a putea trece alte dimensiun in carte, ele trebuie sa fie " menţionate în documentele de omologare de tip a vehiculului ", asta dupa ce se prezinta cu vehiculul la RAR. Chestiunea este daca se ia ca baza de date modelul general "Drz 400 ", unde ar trebui sa apara ca valabile ambele dimensiuni de roti, sau se iau separat " Drz 400 S " vs." DRZ 400 SM " Mersi !
  2. Va salut, Dupa ce am incercat si pe alte forumuri, incerc si aici, poate,poate.....stiti cumva unde s-ar putea gasi un Crf 300 L de inchiriat/test drive macar pentru 15-30 de minute ? La reprezentante nu au in stoc pana in martie, iar cele care au totusi, nu sunt inmatriculate. La firmele de inchirieri nu am gasit nimic. Specificatiile si review-urile le stiu pe derost, am mers cu modelul 250 L in urma cu ceva ani dar avea ambreiajul pe duca si nu mi-am putut da deloc seama de cum ar trebui sa traga in mod normal,. Am mers si cu DRZ 400 al unui prieten si mi-a placut plusul de cuplu si putere, am fost si inca sunt chitit pe modelul asta pentru plusul de cuplu si putere ( necesar pentru dimensiunile mele...) dar pana acum nu am reusit sa gasesc in piata un model in mintile lui, ( din 3 vazute, toate erau cu probleme tehnice serioase si/sau cu actele ) si au totusi in jurul a 20 de ani vechime. Mentionez ca nu caut nimic moca, platesc pretul corect si eventual ma pot deplasa in zona Ag, Vl, Db, Buc., etc. Mersi anticipat !
  3. Daca ar scoate un DRZ updatat la secolul actual, cu injectie , 6 trepte, si cel mai important Euro "x"..... , cred ca ar rupe norma in Eu. Chiar atat de dificil sa fie? consider ca e un potential enorm pe piata, si ca este o cerere mare, inca nesatisfacuta, pentru zona light dual-sport, fiabil si economic.
  4. Salutare, sunt interesat sa cumpar urmatoarele, daca aveti sau stiti pe cineva care vinde, puteti da de stire : - jug superior pentru SV 650 N ,gen II ( NU de S) - furtune metalice pentru frana fata, tot de SV 650 N, gen II ( NU de S) - suport topcase ( eventual si topcase + placa de prindere, daca imi fac cu ochiul ) Mersi anticipat !
  5. Pretul intradevar se mentine destul de sus pentru DRZ, insa asta are si o motivatie, sunt moto foarte bune pentru scopul pentru care au fost gandite. Intretinerea este foarte simpla, piesele ieftine si usor de gasit. Daca gasiti un model in mintile lui din 2006-2007 pana in 3000 eur, merita. Se simte clar diferenta fata de crf 250 L de exemplu, nu exista comparatie, mobrele avand aceeasi greutate. Am mers cu ambele.
  6. drz 400 s sau e , ar implini exact cam toate punctele.
  7. Privitor la echipament : geaca o poti asigura foarte usor cu antifurtul tip cablu, pur si simplu il treci printr-o maneca, sau prin ambele. Cu un antifurt de 1 m lungime , am legat 2 geci si 2 casti...
  8. Salutare, stie cineva unde s-ar putea aleza un cilindru de Dnepr in Arges sau imprejurimi ? Mersi fain !
  9. Erau ceva modele de scutere electrice de 4kw, cu viteza max. de 85 km/h, la o cautare rapida pe google ar trebui sa apara...
  10. Mersi pentru rapuns. Cel mai bine e sa probeze una, sa vada exact...
  11. Salutare tuturor, Un prieten ar vrea sa treaca la un xt 660 x, problema este ca are 1.67 inaltime, credeti ca s-ar descurca ? se mai poate lasa din suspensii ? Mersi
  12. ske087: da, asa mi-a spus si el. Si eu sunt in dilema daca sa fac sau nu schimbarea, dar pana la urma cred ca fac pasul sa vedem ce si cum...
  13. calin_cz : mersi pentru info. Semicarena o sa o pastrez, vreau sa schimb doar ghidonul pentru o pozitie mai relaxata, sa vad cum ma impac.
×
×
  • Creează nouă...