Sari la conținut

tehnici de circuit


Ra964
 Share

Postări Recomandate

Eu mai mult ma refer la cat "ma tzine" pe mine sa ma inclin, ca motoru sigur poate mai mult, si si cauciucu permite pe un asfalt curat.....cauciucul cred ca se deformeaza, dar asta depinde si de presiunea din cauciuc, deci f relativ, eu pun 2.7 pe spate si 2.5 pe fatza, cu 0.2 mai mult decat tre pe fiecare pt ca sa traga mai bine motorul si sa consume cat mai putzin...

Faza cu bolobocul nu cred ca tine, pt ca F centrifuga anuleaza forta de inclinare, plus ca nu am cum sa citesc gradele :laugh:

 

chiar si ptr strada ai niste presiuni absurd de mari ..deslipeste adezivul ala cu presiunile de pe aparatoarea de lant .e foarte inutil presiunile fiind total gresite

alea sunt ptr incarcat la maxim+ autostrada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar si ptr strada ai niste presiuni absurd de mari ..deslipeste adezivul ala cu presiunile de pe aparatoarea de lant .e foarte inutil presiunile fiind total gresite

alea sunt ptr incarcat la maxim+ autostrada

 

N-am asa ceva(actibild cu presiuni) :laugh: am auzit ca unii la R6 si zx-6r baga si pana in 3bari ce-i drept nu la slick si cat am zis mai sus ca trebuie sa am e cat mi-a recomandat un prieten de la vulcanizare, oricum daca la 2-2.3 inca pot apasa(strange) cauciucul cu degetele .....se insemne oare numai ca-s prea tare in antebratz :D oricum pe asfalt curat nu mi-a fugit spatele asa ca, chiar nu-mi tre ns ce aderentza in plus, mai bine prefer viteza mai mare si consumul mai mic :(

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mai mult ma refer la cat "ma tzine" pe mine sa ma inclin, ca motoru sigur poate mai mult, si si cauciucu permite pe un asfalt curat.....cauciucul cred ca se deformeaza, dar asta depinde si de presiunea din cauciuc, deci f relativ, eu pun 2.7 pe spate si 2.5 pe fatza, cu 0.2 mai mult decat tre pe fiecare pt ca sa traga mai bine motorul si sa consume cat mai putzin...

Faza cu bolobocul nu cred ca tine, pt ca F centrifuga anuleaza forta de inclinare, plus ca nu am cum sa citesc gradele :laugh:

 

toata viata mea am mers cu 2.1 fata si spate.mai aderent,adevarat ca se mananca mai repede pneurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara rautate sau interpretari gresite dar umflati-va gumele si o sa redescoperiti ciclistica mobrei...2.1 fata???nu stiu cum franeaza probabil ai amortizor de ghidon pt ca altfel ai avea surprize!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara rautate sau interpretari gresite dar umflati-va gumele si o sa redescoperiti ciclistica mobrei...2.1 fata???nu stiu cum franeaza probabil ai amortizor de ghidon pt ca altfel ai avea surprize!

Imi aduc aminte de unii care cindva faceau la fel ......adica redescopereau ciclistica mobrei dupa o presiune buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.1 fata e putin prea moale dar 2.2-2.3 sunt cele mai ok valori ptr o utilizare zilnica

spatele il punem de obicei putin mai mare la 2.4-2.5 dar asta doar ca sa nu se uzeze excesiv guma spate fiind cea care asigura tractiunea

 

cand ma dadeam pe curbe ..40km de pista prin munti langa resita puneam presiuni de pista iar dupa ce coboram inapoi puneam presiunile normale de strada (ne opream ptr putin relax in omv)

 

presiune prea mare 2.5-> grip mai putin, guma nu se incalzeste la fel de bine, consum mai mic

presiuni potrivite 2.2-2.3 grip mai bun, comfort, incalzire mai rapida a gumei, consum neglijabil mai mare

 

vbesc de motoarele sportive-supersportive

la touring lucrurile stau altfel ..dar aia fac 25mii cu un set de gume

 

nu uitati un lucru ..e mai periculos sa umbli cu presiuni prea mari decat prea mici

cand sunt prea mici simti ca motorul nu e precis in skimbarile de directie, serpuieste putin ..iti dai seama imediat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...