mac Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Eu mai mult ma refer la cat "ma tzine" pe mine sa ma inclin, ca motoru sigur poate mai mult, si si cauciucu permite pe un asfalt curat.....cauciucul cred ca se deformeaza, dar asta depinde si de presiunea din cauciuc, deci f relativ, eu pun 2.7 pe spate si 2.5 pe fatza, cu 0.2 mai mult decat tre pe fiecare pt ca sa traga mai bine motorul si sa consume cat mai putzin...Faza cu bolobocul nu cred ca tine, pt ca F centrifuga anuleaza forta de inclinare, plus ca nu am cum sa citesc gradele chiar si ptr strada ai niste presiuni absurd de mari ..deslipeste adezivul ala cu presiunile de pe aparatoarea de lant .e foarte inutil presiunile fiind total gresite alea sunt ptr incarcat la maxim+ autostrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 (editat) chiar si ptr strada ai niste presiuni absurd de mari ..deslipeste adezivul ala cu presiunile de pe aparatoarea de lant .e foarte inutil presiunile fiind total gresite alea sunt ptr incarcat la maxim+ autostrada N-am asa ceva(actibild cu presiuni) am auzit ca unii la R6 si zx-6r baga si pana in 3bari ce-i drept nu la slick si cat am zis mai sus ca trebuie sa am e cat mi-a recomandat un prieten de la vulcanizare, oricum daca la 2-2.3 inca pot apasa(strange) cauciucul cu degetele .....se insemne oare numai ca-s prea tare in antebratz oricum pe asfalt curat nu mi-a fugit spatele asa ca, chiar nu-mi tre ns ce aderentza in plus, mai bine prefer viteza mai mare si consumul mai mic Editat Decembrie 24, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 eu respect recomnadarile alea si pluteste mobra iar daca gumele sunt bine incalzite chiar ma simt bine.Oricum eu ma plimb mereu cu pasager,am 100kg+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 Eu mai mult ma refer la cat "ma tzine" pe mine sa ma inclin, ca motoru sigur poate mai mult, si si cauciucu permite pe un asfalt curat.....cauciucul cred ca se deformeaza, dar asta depinde si de presiunea din cauciuc, deci f relativ, eu pun 2.7 pe spate si 2.5 pe fatza, cu 0.2 mai mult decat tre pe fiecare pt ca sa traga mai bine motorul si sa consume cat mai putzin...Faza cu bolobocul nu cred ca tine, pt ca F centrifuga anuleaza forta de inclinare, plus ca nu am cum sa citesc gradele toata viata mea am mers cu 2.1 fata si spate.mai aderent,adevarat ca se mananca mai repede pneurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 toata viata mea am mers cu 2.1 fata si spate.mai aderent,adevarat ca se mananca mai repede pneurile. Ala iara e un bai de care presiunea mai mare ma scuteste.....fiabilitatea in km a gumei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 eu pe spate pun un pic mai mult, 2.4 dar fata e 2.1 2.2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 fara rautate sau interpretari gresite dar umflati-va gumele si o sa redescoperiti ciclistica mobrei...2.1 fata???nu stiu cum franeaza probabil ai amortizor de ghidon pt ca altfel ai avea surprize! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lawrence Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 fara rautate sau interpretari gresite dar umflati-va gumele si o sa redescoperiti ciclistica mobrei...2.1 fata???nu stiu cum franeaza probabil ai amortizor de ghidon pt ca altfel ai avea surprize! Imi aduc aminte de unii care cindva faceau la fel ......adica redescopereau ciclistica mobrei dupa o presiune buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 2.1 fata e putin prea moale dar 2.2-2.3 sunt cele mai ok valori ptr o utilizare zilnica spatele il punem de obicei putin mai mare la 2.4-2.5 dar asta doar ca sa nu se uzeze excesiv guma spate fiind cea care asigura tractiunea cand ma dadeam pe curbe ..40km de pista prin munti langa resita puneam presiuni de pista iar dupa ce coboram inapoi puneam presiunile normale de strada (ne opream ptr putin relax in omv) presiune prea mare 2.5-> grip mai putin, guma nu se incalzeste la fel de bine, consum mai mic presiuni potrivite 2.2-2.3 grip mai bun, comfort, incalzire mai rapida a gumei, consum neglijabil mai mare vbesc de motoarele sportive-supersportive la touring lucrurile stau altfel ..dar aia fac 25mii cu un set de gume nu uitati un lucru ..e mai periculos sa umbli cu presiuni prea mari decat prea mici cand sunt prea mici simti ca motorul nu e precis in skimbarile de directie, serpuieste putin ..iti dai seama imediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.