6speed Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 4T. la urcari nasoale ,trebuie sa vi ca "dementul" cu un 2T. Cu un 4T mai jonglezi din gaz. Mi se apre prea brutal un 2T. Cel mai mare avantaj al 2T e pornirea....o pedala........doua.........randangdang.....porneste.La modul general,ca e dupa trinta sau inainte de una porneste foarte usor. In alta ordine de idei si un 4T pus la punct,bujie buna,carburator curat,filtru curat,o ia la fel de repede. Si mai e o treaba:sa sti sa dai la pedala,sa sti pina unde sa duci pedala ca sa porneasca feru'. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Cand am citit intrebarea m-am gandit imediat la un prieten,se da pe speed si acuma mai nou si-a luat Yamaha yz250,prima mea intrebare a fost de ce cross,ca si tine a zis ca vrea sa se dea pe coclauri,asta pentru mine inseamna enduro. El a incercat sa ma convinga ca nu e brutala,eu i-am aratat ca se poate schimba si in turatie mare nu la relanti.Eu cu vaca mea l-am facut praf din toate pozitiile(e de inteles ca e incepator pe off-road) a ramas fara benzina si s-a gandit sa ii dau eu 1-2litri ca sa ajunga pana la peco si ia si ulei de acolo,i-am explicat ca la un 2T nici in ruptul capului sa nu faca asa ceva,se astepta la un consum mai mic decat la cbr....suprizaaaa Parerea mea este sa nu iti iei cross daca vrei sa faci trasee de off-road,crossul cu suspensia rigida si rapoartele scurte nu te vor avantaja decat pentru sarituri si trasee pe care sa te dai tare,de-aia exista circuite de cross,pentru genul asta de motoare. Pe off-road puterea mare nu te va avantaja intotdeauna,ba din contra,mai ales ca incepator in domeniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupino1 Postat Iulie 20, 2021 Share Postat Iulie 20, 2021 Am.eu un yz 125, 46 de cai, cu asta am inceput, am 2 ani pe el, dupa ce intra power valve trage de trazneste, e usor, intri in orice rapa si mergi drept prin padure, peste copaci cazuti, bolovani s.a.m.d Problema e daca vrei sa te plimbi, doar ce am schimbat segmenti, piston, s.a.m.d si ma duc cu 20, 25 de litri de benzina cat merge unu in 4t cu 3 litri, mai pui si uleiul motul, te costa iesirea 150 lei 200 lei pentru 100km, deci depinde de ce vrei, rupi padurea si rapele in jurul casei sau te plimbi peste tot si vezi chestii. Ps si 4 t merge peste tot daca nu e 600+ motorul, fiind greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.