CharlieKing Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 Salut! Ma gandesc sa adaptez un filtru de benzina (din acela ce se infige pe furtun) la Hoinarul meu. Problema mea este ca nu stiu daca trece si uleiul din amestec prin filtrul acela. Am vazut motociclete in 2T cu filtru din acela, dar parea tare imbacsit. Daca exista alta solutie sau daca aceasta e buna va rog sa imi spuneti.Sita aceea la iesirea din rezervor nu o mai am, si mereu gasesc in carburator mizerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tga Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 trece si uleiul ! la fel e si filtrul la motoferastraie (care sunt tot in 2 timpi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CharlieKing Postat Noiembrie 9, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2005 Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 ia-ti unul mare! da' mare! stiu eu de ce! la ij am avut mic si nu trecea destula benzina prin el si imi murea motoru' in mers! am pus unu' mare si gata! de atunci la toate motoarele am pus Liqui-Moly si sunt multumit tare! a! si inca ceva! dupa ce ai umplut carbul "pompeaza" cu mana pe furtun astfel incat sa se umple filtrul de benzina! ajuta la debit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CharlieKing Postat Noiembrie 9, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2005 La ce am vazut eu (pe Hoinar si pe Jupiter) erau din acelea normale, ce se gasesc la orice magazin (le zice de unica folosinta) nu era problema sa ramai fara benzina, curgea bine prin ele. Singura problema era ca pareau imbacsite si ma gandeam ca nu trece uleiul calumea prin el, sau nu in proportia in care ar trebui. Materialul din interior e sintetic, benzina si uleiul au proprietati diferite, nu stiu daca ce iese din filtru mai e in raport 1:25. Dar daca voi ziceti ca mere si ca ati pus, o sa incerc si eu, sper sa nu mai am pe urma treaba cu curatatul carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 pai tot de unica folosinta da' mai mare sa fie pt. ca din cauza uleiului nu trece asa de usor! alea de la drujbe sunt calculate special pt. benzina cu ulei, astea nu de asta am zis sa iei unu' mai mare par imbacsite ca putin ulei ramane in filtru da' trece, stai linisiti in raport nu o sa ajunga cativa km, oricum nu sesizabil asa ca stai linistit pune un ulei mai bun (nu parnaie de aia la 40-50.000) si nu o sa ai treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.