sambartonro Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 de ceva vreme mi se pare ca se aude o bataie la motor cand sta la relanti....se aude ca ca si cum ar bate fier pe fier...are idee cineva de la ce poate fi si daca este vreo problema?motorul merge perfect doar ca mi se pare zgomotu asta in plus cand sta la relanti(cand o turez nu se mai aude..pp ca o acopera zgomotul de la esapatie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 de ceva vreme mi se pare ca se aude o bataie la motor cand sta la relanti....se aude ca ca si cum ar bate fier pe fier...are idee cineva de la ce poate fi si daca este vreo problema?motorul merge perfect doar ca mi se pare zgomotu asta in plus cand sta la relanti(cand o turez nu se mai aude..pp ca o acopera zgomotul de la esapatie) pune si tu o carpa la toba si o sa auzi motoru perfect..dak nu auzi nici un rontzait bataie ceva probabil sa ai backfire in fitru de aer nusi face amestecu corect...binenteles asta dak ai schimbat toba sau filtru de aer insa ma indoiesc ca al tau e carburatie si treaba asta e mai probabil valabila doar la injectie oricum verifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 de ceva vreme mi se pare ca se aude o bataie la motor cand sta la relanti....se aude ca ca si cum ar bate fier pe fier...are idee cineva de la ce poate fi si daca este vreo problema?motorul merge perfect doar ca mi se pare zgomotu asta in plus cand sta la relanti(cand o turez nu se mai aude..pp ca o acopera zgomotul de la esapatie) sunt ceva sanse sa fie "boala lor". adica a rf-urilor. ia vezi cand esti la relanti si bate asa aprinde farul pe o faza, nu contea care. daca nu se mai aude e de la angrenajul alternatorului, se mai uzeaza, nu e problema, e ca la honda cu intinzatoarele de distributie. din fericire cei de la suzuki au gandit ceva mai mult partea de motor decat honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Vand suport GIVI pt topcase pt SUZUKI RF - atasez poza cu suport montat pe fostul meu motor ! Brasov 0721/522.633 -imi pare rau dar nu vreau sa zic ca se potriveste la 400-600 si defapt nu se potriveste...normal ar trebui sa mearga ce putin pe ala de 600 ca cadru ar trebui sa fie aceeasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 de ceva vreme mi se pare ca se aude o bataie la motor cand sta la relanti....se aude ca ca si cum ar bate fier pe fier...are idee cineva de la ce poate fi si daca este vreo problema?motorul merge perfect doar ca mi se pare zgomotu asta in plus cand sta la relanti(cand o turez nu se mai aude..pp ca o acopera zgomotul de la esapatie) Si eu am remarcat problema asta. Ma gandeam sa nu fie cumva lantul de distributie slabit. Habar n-am, daca zice stres ca aia e, aia o fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) sunt ceva sanse sa fie "boala lor". adica a rf-urilor. ia vezi cand esti la relanti si bate asa aprinde farul pe o faza, nu contea care. daca nu se mai aude e de la angrenajul alternatorului, se mai uzeaza, nu e problema, e ca la honda cu intinzatoarele de distributie. din fericire cei de la suzuki au gandit ceva mai mult partea de motor decat honda... am ascultat bataia si se aude pe partea stanga din zona alternatorului....am facut chestia care o zici tu si intradevar se diminueaza zgomotul...se poate rezolva cumva chestia asta??(am uploadat si o inregistrare) si inca ceva ... mi se pare cam moale suspensia... de ex furca fata daca tin frana si ma apas cu putere pe ghidon bratele furcii intra cam jumatate din cursa totala..e normal sau trebuie completat ulei ceva? Editat Aprilie 16, 2009 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 toba sport pentru rf are idee cineva unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 de ce nu o desfaci pe asta care o ai scoti sita din ea ... si apoi face de numa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 de ce nu o desfaci pe asta care o ai scoti sita din ea ... si apoi face de numa ) e pacat de ea ca e noua si o stric aiurea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Si eu am remarcat problema asta. Ma gandeam sa nu fie cumva lantul de distributie slabit. Habar n-am, daca zice stres ca aia e, aia o fi. aia e, lantul de distributie bate relativ regulat. am ascultat bataia si se aude pe partea stanga din zona alternatorului....am facut chestia care o zici tu si intradevar se diminueaza zgomotul...se poate rezolva cumva chestia asta??(am uploadat si o inregistrare) si inca ceva ... mi se pare cam moale suspensia... de ex furca fata daca tin frana si ma apas cu putere pe ghidon bratele furcii intra cam jumatate din cursa totala..e normal sau trebuie completat ulei ceva? depinde de cum revine. trebuie sa revina relativ repede dar constant (ca si viteza) in pozitia ei. e cam nasol sa incerc sa iti explic pe net. nivelul de ulei se verifica dupa ce dai jos ambele amortizoare, le tii drept si verifici cu o joja nivelul. nu bag mana-n foc dar parca trebuia sa fie la 92 mm fata de buza tubului. amortizorul comprimat la maxim si arcul scos. verifica in manual pt. nivelul corect ca nu-s tocmai sigur de acei 92 de mm. daca nu ai manual ti-l pot trimite eu. toba sport pentru rf are idee cineva unde gasesc? gasesti predator, sistemul complet de evacuare din inox la 2200 de lei de prin anglia cu tot cu transport. dar este facut sa respecte specificatiile de sunet gasesti si blueflame, tot in anglia, numai finalul la 240-320 de lire. astea-s race cu dbkiller. acum depinde, daca ai modelul dinainte de '95, cel cu colier adica in loc de cel cu prindere a finalului in 3 suruburi, nu poti pune finalele astea. gasesti si fuel, tot finale cu prindere in 3 suruburi intre 100 si 200 de lire. tot in anglia scorpion la fel, in anglia cu vreo 170-180 tot final. daca te intereseaza si iti convin preturile iti dau si link-urile. nu aduc eu sau vreun cunoscut de-al meu asa ceva, sa nu inteleaga nimeni gresit. dar o parte din ei trimit in romania. e pacat de ea ca e noua si o stric aiurea... plus ca iti trebuie pt. itp. sau pt. cand o sa iti ia politia certificatul pt. toba zgomotoasa. o pui la loc pe cea originala, iei certificatul inapoi, pui toba aftermarket la loc si tot asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 sa-mi trimiti si mie linkurile alea ca ma bate gandul....mi se pare silentioasa rau cu toba stock...dak nu ii dau peste 9000 ture nu se aude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 sa-mi trimiti si mie linkurile alea ca ma bate gandul....mi se pare silentioasa rau cu toba stock...dak nu ii dau peste 9000 ture nu se aude btw..dupa 8-9000 ture scoate fumul mai inchis la culoare..negricios asa..e vreo problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 sa-mi trimiti si mie linkurile alea ca ma bate gandul....mi se pare silentioasa rau cu toba stock...dak nu ii dau peste 9000 ture nu se aude btw..dupa 8-9000 ture scoate fumul mai inchis la culoare..negricios asa..e vreo problema? depinde, negru-albastrui sau negru si atat? daca e negru-albastrui papa ulei. ucru nu tocmai nasol avand in vedere ca majoritatea rf-urilor au macar 100.000 de km reali. si ma refer la cele din '98 ca alea dinainte pot sa treaca si de 200.000, cele din '93-'94 de exemplu. eu zic ca daca iti papa in 5000 de km uleiul de la full pana la minim sa nu iti faci probleme. daca papa mai mult gandeste-te la ghiduri, supape si simeringuri de supape noi. nu costa mult, cam 2000 de lei cu tot cu manopera si garnituri. setul motor in sine la rf e cam "bulletproof", de obicei daca ai nevoie de segmentare (nici aia nu e scumpa, stai linistit) sunt si cuzinetii pe duca. daca e negru si atat da jos carburile si regleaza nivelul de benzina, amestecul si fa-le o sincronizare. o sa iti dau si linkurile cand ajung acasa la laptop ca acolo le am salvate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 e pacat de ea ca e noua si o stric aiurea... la capatul tobei finale este o gaurica mica jos, am dat o gaura acolo cu un burghiu de 8 si.. pana mea, inainte se auzea ca un scuter, acuma se aude ca un scuter de 125 parca imi vine sa ii mai dau cateva gauri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 depinde, negru-albastrui sau negru si atat? daca e negru-albastrui papa ulei. ucru nu tocmai nasol avand in vedere ca majoritatea rf-urilor au macar 100.000 de km reali. si ma refer la cele din '98 ca alea dinainte pot sa treaca si de 200.000, cele din '93-'94 de exemplu. eu zic ca daca iti papa in 5000 de km uleiul de la full pana la minim sa nu iti faci probleme. daca papa mai mult gandeste-te la ghiduri, supape si simeringuri de supape noi. nu costa mult, cam 2000 de lei cu tot cu manopera si garnituri. setul motor in sine la rf e cam "bulletproof", de obicei daca ai nevoie de segmentare (nici aia nu e scumpa, stai linistit) sunt si cuzinetii pe duca. daca e negru si atat da jos carburile si regleaza nivelul de benzina, amestecul si fa-le o sincronizare. o sa iti dau si linkurile cand ajung acasa la laptop ca acolo le am salvate. fumul este negru si apare doar in ture mari...ulei nu papa..sau daca a papat nu se observa ca nivelul e la normal...sa-mi dai linkurile alea sa vad care e treaba cu amestecul de benzina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 poate cineva sa mi explice cum reglez amestecu de benzina si aer la carburatoare?..ca nu am mai facut si mie sa nu stric ceva pe acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 poate cineva sa mi explice cum reglez amestecu de benzina si aer la carburatoare?..ca nu am mai facut si mie sa nu stric ceva pe acolo.... dute la un meserias ca ai sa iti prinzi urechile si o sa plangi pe urma mai tare...inplus nu ai sculele necesare sa faci chestia asta tu acasa...asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 poate cineva sa mi explice cum reglez amestecu de benzina si aer la carburatoare?..ca nu am mai facut si mie sa nu stric ceva pe acolo.... mare branza nu-i, dar iti trebuie scula de sincronizat carburatoare pentru ca fiind 4 tu nu ai de unde sa stii care si cum merge. deci cum ti-a spus si scamosu_gl trebuie sa te duci la un meserias.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ok..multam..sa vad cum fac ca in constanta e plin de ce vrei dar numai de meseriasi nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ok..multam..sa vad cum fac ca in constanta e plin de ce vrei dar numai de meseriasi nu oamenii cand nu stiu ce spun dar cand cred ca au o idee despre ceea ce vorbesc spun tampenii. manual ai? daca nu iti trimit eu. iti spune acolo care este nivelul de benzina, la cate ture se desfac suruburile de aer, etc. sincronizator faci din 2 sticle si 3 furtune, principiul vaselor comunicante. mult mai ieftin decat niste manometre si mult mai precis decat ele. fizica de clasa a 6-a. cat despre meserias in constanta, ia legatura cu rat_jawa de pe forum, andrei il cheama pe baiat si e super-mecanic si baiat de gasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 oke mersi stress....inca ceva..am desfacut acum filtrul de aer cu tot cu cutia lui de plastic,si am observat ca in ineriorul cutiei pe pereti era un lichid uleios de culoare bruna...ala e ulei cumva cumva sau e apa amestecata cu diverse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ulei epuratorul duce in cutia filtrului, vaporii de ulei ajuta la ungerea clapetelor de acceleratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 oamenii cand nu stiu ce spun dar cand cred ca au o idee despre ceea ce vorbesc spun tampenii. manual ai? daca nu iti trimit eu. iti spune acolo care este nivelul de benzina, la cate ture se desfac suruburile de aer, etc. sincronizator faci din 2 sticle si 3 furtune, principiul vaselor comunicante. mult mai ieftin decat niste manometre si mult mai precis decat ele. fizica de clasa a 6-a. cat despre meserias in constanta, ia legatura cu rat_jawa de pe forum, andrei il cheama pe baiat si e super-mecanic si baiat de gasca. esti la furat bre.. daca tu crezi ca un carburator merge la fel ca altul cu aceleasi ture la suruburi mai bine nu mai scrie nimica ca se iau oamenii dupa tine si fac motoru sa mearga mai rau decat e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 esti la furat bre.. daca tu crezi ca un carburator merge la fel ca altul cu aceleasi ture la suruburi mai bine nu mai scrie nimica ca se iau oamenii dupa tine si fac motoru sa mearga mai rau decat e. vezi ca o iei pe urmele lui reistiuning nu-s carburatoare de dacie si nici dacii motoarele astea. setarile din fabrica sunt un punct de plecare foarte bun in majoritatea cazurilor, rar vezi motoare si/sau carburatoare asa de moarte incat la unul, de exemplu, sa ai o tura si la altul 3. dealtfel suruburile de aer nu afecteaza decat relanti-ul si o oarecare parte din primul sfert al acceleratiei. se poate lasa motorul la relanti 10 minute si dupa aia se pot citi bujiile foarte frumos dar unora trebuie sa le explici ca pt. prosti ce inseamna sa reglezi un carburator. tu de exemplu bag mana-n foc ca nu ai umblat la carburatoare personal pe rf si nici cat de simple sunt de fapt nu stii. dar da, fata de carbul de dacie ti se poate parea cine-stie-ce racheta nasa. rf am de cativa ani de acum si il stiu pe dinafara pe tot, dealtfel l-am si facut de 750. stiu tot ce trebuie sa stiu despre motorul asta si toate bubele si punctele lui forte. ma mai si ocup cu mecanica de vreo 12 ani, nu ma fa sa iti dau lectii amanuntite, ocup pagini intregi pt. orice intrebare ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 vezi ca o iei pe urmele lui reistiuning nu-s carburatoare de dacie si nici dacii motoarele astea. setarile din fabrica sunt un punct de plecare foarte bun in majoritatea cazurilor, rar vezi motoare si/sau carburatoare asa de moarte incat la unul, de exemplu, sa ai o tura si la altul 3. dealtfel suruburile de aer nu afecteaza decat relanti-ul si o oarecare parte din primul sfert al acceleratiei. se poate lasa motorul la relanti 10 minute si dupa aia se pot citi bujiile foarte frumos dar unora trebuie sa le explici ca pt. prosti ce inseamna sa reglezi un carburator. tu de exemplu bag mana-n foc ca nu ai umblat la carburatoare personal pe rf si nici cat de simple sunt de fapt nu stii. dar da, fata de carbul de dacie ti se poate parea cine-stie-ce racheta nasa. rf am de cativa ani de acum si il stiu pe dinafara pe tot, dealtfel l-am si facut de 750. stiu tot ce trebuie sa stiu despre motorul asta si toate bubele si punctele lui forte. ma mai si ocup cu mecanica de vreo 12 ani, nu ma fa sa iti dau lectii amanuntite, ocup pagini intregi pt. orice intrebare ai. mai da ce te-ai mai umflat.. poate te-ai descurca tu 'la ureche' sa le reglezi, si da, mi-am desfacut carburatoarele cand am avut de umblat la ele, dar asta nu inseamna ca le poate desface oricine si le pune inapoi gata reglate cum scrie in carte si merge tot beton. si alta chestie, un forum ma gandesc eu e pt a-i ajuta pe altii cu sfaturi bune in a rezolva unele probleme si nu sa te dai tu tehnic ca stii si ai facut si modificat, samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.