mihaio07 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) ai avut ktm? ca vad ca esti f convins ps ...pe ktm club sunt cativa baieti care au ff multi km si au intalnit si pe cineva care are 126.000 km si nu a schimbat absolut nimic in motor Deci niste baieti de pe un forum au intalnit niste alti baieti care aveau KTM cu 126 000 km fara sa schimbe nimic in motor si ti-au zis tie. Nu pot sa combat un argument ca asta. Si nu, nu am avut KTM, dar am ajuns la concluzia la care am ajuns si pe baza de rationament inductiv si pe baza de rationament deductiv. Si in plus, stiu si eu niste baieti care stiu niste alti baieti. In final, daca tu consideri faptul ca exista un copil cu 6 degete o dovada ca majoritatea copiilor au 6 degete, chiar nu avem ce discuta. Editat Noiembrie 12, 2009 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 (editat) Deci niste baieti de pe un forum au intalnit niste alti baieti care aveau KTM cu 126 000 km fara sa schimbe nimic in motor si ti-au zis tie. Nu pot sa combat un argument ca asta. Si nu, nu am avut KTM, dar am ajuns la concluzia la care am ajuns si pe baza de rationament inductiv si pe baza de rationament deductiv. Si in plus, stiu si eu niste baieti care stiu niste alti baieti. In final, daca tu consideri faptul ca exista un copil cu 6 degete o dovada ca majoritatea copiilor au 6 degete, chiar nu avem ce discuta. ar fi bine sa mai stai si tu sa citesti pe forumuri sa vezi pe unde ajunge un lc4 adventure ....si cati km tine si tot asa....te rog eu mult stiu ca acei baieti de pe http://www.advrider.com/ spun toti numai minciuni ....dar mai trucheaza si poze...si tot asa... au sf-uri lungi de 15-20 de pagini cu ocolul pamantului si genu ...ceea ce ma oftica e ca nu am gasit nici un ccm probabil sunt cele mai fiabile si nu ajung pe laservice-uri ..tu esti persoana care e in stare sa dea sfaturi de genu ...nu iti lua rc8 ca la red bull romaniacs i s-a stricat ktm-ul lu nu stiu care:) bafta si tie ...si te rog nu ma da sfaturi din necunostinta de cauza Editat Noiembrie 13, 2009 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Nu e de vina neaparat KTM-ul in sine. La mai toate mobrele de genul (monocilindre turate) fiabilitatea e mai subtire.Eu ti-as recomanda un WR450. bla bla bla ... Am monocilindru turat, deci vorbesc in cunostinta de cauza. Nu ma refeream la KTM-uri in special, dupa cum se vede mai sus. In materie de KTM-uri, intr-adevar nu am acelasi nivel de cunostinta de cauza ca tine, care ai LC4 de 2 - 3 saptamani si te uiti la poze pe advrider. Nu am vazut nicaieri poze cu oameni care sa faca ocolul lumii cu KTM si care sa nu umble la ele la fiecare x km din varii motive. Si acolo este vorba de mers in regim touring, nu enduro, nu supermoto. Tu esti genul de persoana care sa recomande frenetic mobra pe care si-a luat-o cu cateva zile in urma, chit ca e WR400, LC4, sau ce o mai fi. Bafta si la mai mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Am monocilindru turat, deci vorbesc in cunostinta de cauza. Nu ma refeream la KTM-uri in special, dupa cum se vede mai sus. In materie de KTM-uri, intr-adevar nu am acelasi nivel de cunostinta de cauza ca tine, care ai LC4 de 2 - 3 saptamani si te uiti la poze pe advrider.Nu am vazut nicaieri poze cu oameni care sa faca ocolul lumii cu KTM si care sa nu umble la ele la fiecare x km din varii motive. Si acolo este vorba de mers in regim touring, nu enduro, nu supermoto. Tu esti genul de persoana care sa recomande frenetic mobra pe care si-a luat-o cu cateva zile in urma, chit ca e WR400, LC4, sau ce o mai fi. Bafta si la mai mare . ti se pare normal sa recomanzi un motor de competitie (wr 450) si sa nu recomanzi un lc4? care repet ...este un motor f fiabil daca ii acorzi intretinerea normala ! pe cand la wr 450 nici vorba de fiabilitate cand vorbm de o motocicleta care cu ca se vrea sa aibe mai putin mentenanta ...alea de competitie au mentenanta prea stricta... cele mai lejere la fiabilitate gen xt660x , lc4,drz si fmx, ....xtx e cat o vaca....drz e prea slab la caluti dar e super jucarie....fmx din start o excluzi ...39 cai 180 kg ) si mai e ktm-ul care este undeva intre relativ putine kg cei mai multi caluti ...si f fiabila pt ce ofera ...mai este si 610sm sa nu o uitam ...dar sunt indecis din cauza fiabilitatii ... lasa omu sa isi ia ce vrea si nu mai critica tu ktm .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.