Jump to content

mihaio07

Super Membru
  • Content Count

    1,780
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About mihaio07

  • Rank
    Corsaro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Morini Granpasso
  • Numar Moto
    B-50-TNR

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Supertenere

Recent Profile Visitors

3,220 profile views
  1. Daca tin bine minte, la Long Way Round au optat initial pentru KTM, " but KTM ultimately declined to provide them with promotional bikes out of concern that the team might fail." Ca s-a dovedit ulterior o reclama buna pentru BMW, e alta poveste. La iteratia asta, pare ca au o agenda clara.
  2. Pare ca e reclama la mobre electrice, reclama la Harley, reclama la Rivian, reclama la masini electrice. Si eu nu prea obisnuiesc sa ma uit la reclame.
  3. Eu nu m-am uitat. Dar sunt curios ce autonomie medie au avut, fata de cea nominala. Ca ma astept ca la deal / pe offroad / pe frig / la viteza mare, autonomia reala sa nu aiba treaba cu aia din carte. Si mai sunt curios daca au avut generator la indemana prin masinile de asistenta.
  4. Am corectat mai sus. Ma refeream la urcarea din Cheia spre Tabla Butii. Din Slon parca e 100% pietruit, destul de lat si pante destul de line.
  5. Putem sa mutam discutia despre redneck machines pe topicul original si de mare angajament. Acolo offtopicul e binevenit. Dar ontopic, vreau sa vad de unde cumpar Jimny cu 1400 de lei. Cat despre tampenia cu masina pornita, ideea in sine nu e tampita, dar executia poate fi. Daca nu tii cont, de exemplu, de directie, de viteza, de panta, de distanta pana la stalp. Am fost acum 2 ani cu masina, dar era iarna si nu am ajuns pana la capat. Cu mobra am fost mai demult, dar asa tin minte, ca era piatra pana la golul alpin. Parca fix inainte de iesirea din padure e
  6. Din Chiojdu sau din Lunca Jaristei. Pe ambele variante, drumul e pietruit pana la iesirea din padure. Iar pe platou acolo, daca e ud, nu m-as incumeta cu 2wd. @john17 Astea americane. Fermierul Krebbs, mai tii minte? Cu automata fara reductor nu prea ai ce cauta pe offroad.
  7. Intr-a 1-a si cu reductorul cuplat, nu prea are timp sa fuga. Acuma, daca e la vale si e in buza rapei, se numeste lucru manual.
  8. Vreo 10 - 15kg, dar nu prea il tii in brate. Tragi 1 m in 5 minute poate, depinde de conditie fizica. De cele mai multe ori, 1-2 metri e fix cat iti trebuie sa iesi din rahan. La masina automata, poti sa o lasi in drive, si te mai ajuta si rotile. Clar nu poti sa te arunci unde e rahanu mai mare si sa te troliezi din 30 in 30m, cum am mai vazut eu pe la astia profi. Dar nici nu ramai blocat aiurea fiindca nu ai troliu in spate, fiindca s-a rupt cablul / telecomanda sau fiindca ai ramas fara baterie. Cum am mai vazut eu pe la astia profi. Spati
  9. Recomand troliu manual (tirfor). 20-30m de cablu, doua sufe de 9m, o sufa de copac de 3m, 2-3 ocheti si acoperi 90% din situatii, chiar daca esti singur. Portabil, fiabil si ieftin. Poti sa il folosesti in fata, in spate, pe lateral, poti sa urci si masina in copac fara cine stie ce efort fizic. Eu am luat asa ceva, pe la 1000 lei acum vreo 3 ani. https://proflexbrasov.ro/wp-content/uploads/2017/01/PRO-AL-Troliu-Manual-cu-Cablu-Tirfor.jpg
  10. La masinile americane ai 1-a si a 2-a si iti faci treaba cu ele. Lag-ul ala, sau mai bine zis, inertia cutiei cu convertizor te incurca si pe urcare si pe coborare. Si asta la enduro-touring, la offroad suparat cred ca te superi si mai tare. La Rangerul meu am inlocuit puntea spate, open diff, cu una care avea Torsen LSD. E adevarat ca nu se compara cu un blocant ARB pe compresor, dar nu e nici degeaba. La ses, pe nisip, noroi sau zapada light poti sa ramai in RWD. Iar daca te lasa cutia de transfer, cum am si patit, ai o sansa sa iesi la sosea fara 4x4.
  11. Daca nu poti sa o blochezi intr-a 1-a, e anti-miez pe offroad. Iar daca masina nu are nici reductor si cutia schimba cand vrea ea, mai bine alta masina. In plus, automata cu convertizor are un lag care te cam incurca. De exemplu, inainte de o coborare, o blochezi intr-a 1-a si o iei la vale, dar pana incepe efectiv sa te tina, ai parcurs cativa metri buni. Alt exemplu, cand ai nevoie sa controlezi masina la viteza mica pe portiuni tehnice, ai sa vezi cum desi ai luat piciorul din gaz, roata inca se invarte. Are si avantajele ei cutia automata, dar musai sa aiba si mod manual s
  12. Inca o chestie pe care am observat-o, tot asa, semi-empiric, e ca la telefoane dual-sim cu ambele cartele inauntru, semnalul e vizibil mai prost la cartela principala. E de la telefon sau e de asteptat?
  13. Parca am citit mai demult ca Digi foloseste tot antenele de la Vodafone. Cum de are semnal mai bun atunci?
  14. Cred ca ai dreptate. Tocmai ma uitat aici la cateva zone de interes: https://www.aisemnal.ro/home Si intr-adevar pare ca Vodafone sta mai prost fata de restul. Iar Telekom pare ca are acoperirea cea mai buna 4G. Legat de experimentul meu de mai sus, am sunat sa confirm si am aflat ca Huawei-ul ala era de fapt Digi, nu Vodafone :))
  15. Am o problema cu semnalul Vodafone cand ajung prin locuri mai putin circulate. Inclusiv prin Bucuresti, de multe ori ma trezesc cu -80 sau chiar -90 dbm. Asta inseamna cam 3 linii, dar vad in aplicatii de profil cum telefonul tot sare de la un turn la altul, consumand si baterie aiurea. Initial am crezut ca e vina setarilor (APN), apoi a telefonului, apoi a cartelei. Le-am eliminat rand pe rand si am ajuns la concluzia (provizorie) ca ar fi de la ei, de la Vodafone. Pur si simplu au ceva setari de quality of service sa prioritizeze pe cei cu abonament in detrimentul celor cu cartel
×
×
  • Create New...