Sari la conținut

mihaio07

Super Membru
  • Număr conținut

    1.751
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre mihaio07

  • Rang
    Corsaro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Morini Granpasso
  • Numar Moto
    B-50-TNR

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Supertenere

Vizitatori Recenți Profil

2.687 citiri profil
  1. mihaio07

    alfa, 159, benzen

    10k e doar pentru 3.2, luand in calcul 2 ani de impozit. Sinucidere financiara e sa iei Alfa de noua. Mai ales ca "nu se mai fac masini ca pe vremuri". Iar Alfa nici pe vremuri nu facea cine stie ce monumente ale fiabilitatii. Asta lasand la o parte pretul, care e cat, 35k cu TVA pentru Giulia, dar si deprecierea caracteristica italienelor.
  2. mihaio07

    alfa, 159, benzen

    Sper ca nu diesel Asta cu imprumutatul cand se strica masina ai sa vezi mai mult la belbozi cu BMW. Daca era sa imi iau o masina pe care nu mi-o permit, ma uitam la Delta Integrale. Piese din dezmembrari pentru mine inseamna cutie, eventual motor. In bugetul meu am prevazut casarea masinii la prima dauna de genul, dar ar fi frumos sa am optiunea sa o repar fara sa ma coste cat inca una.
  3. mihaio07

    alfa, 159, benzen

    Ma astept ca prin Italia sa nu fi ajuns deloc prin service. Si nici nu prea ai sanse sa dai de un batran CEO care a mers incet cu ea pana la banca si inapoi.
  4. mihaio07

    E viitorul electric?

    Foarte fals. Sunt mai multe gaze care polueaza, si poluarea aerului care omoara oameni prin incalzire globala e diferita de cea care omoara oameni prin cancer la plamani. Sa vorbim despre varianta 2, si sa ne restrangem la PM2.5. https://phys.org/news/2017-02-residential-tops-sources-pm25-danube.html Deci pana la 35% e "residential heating", si asta in Europa, nu in China unde toata lumea se incalzeste cu carbune. Pana la 32% agricultura, 30% producerea de energie si industrie. Si maxim 25% transport. Transport care inseamna: avion + vapor + camioane + autobuze + masina personala, in ordinea numerelor de pe tricou. https://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/es026473i In Toronto, Motor vehicle traffic 10% din PM2.5. https://soe.environment.gov.au/theme/ambient-air-quality/topic/2016/fine-particulate-matter-pm25 Si in Australia, unde peste 50% din energia electrica e produsa din carbune, si unde masina electrica polueaza mai mult decat masina conventionala, avem asa: 30% incalzire (lemn, carbune), 17% motor vehicles + termocentrale + agricultura, etc Deci nicaieri pe lumea asta, poluarea aerului cu particule PM2.5, care e cea mai nasoala, cauzata de autovehicule personale, nu depaseste 10%. Iar daca vorbim de CO2 si incalzire globala, cifrele sunt si mai rizibile. Apropos, la noi in Romania nici macar nu se masoara / monitorizeaza nivelul de PM2.5. Dar se face in schimb lobby pentru automobile electrice. A da, si era sa uit de chestia aia cum ca un vapor de cargo polueaza cat 50 milioane de masini. https://inews.co.uk/news/long-reads/cargo-container-shipping-carbon-pollution/ http://www.industrytap.com/worlds-15-biggest-ships-create-more-pollution-than-all-the-cars-in-the-world/8182
  5. mihaio07

    alfa, 159, benzen

    Si la tractoare. Treaba asta e o problema, fiindca inseamna ca piesele de 3.2 o sa fie mai scumpe si mai rare. Daca ma lasa cutia de exemplu, as vrea sa pot gasi una mai odihnita la SH de la alte modele. Ma indepartez tot mai mult de ideea cu 3.2, desi pe forumurile din afara consensul e "daca nu iei 3.2, o sa te intrebi tot timpul cum era sa fi luat 3.2" La tuning nu prea ma pricep si nu prea m-as baga. La mobra actuala insa, am pus laptopul pe genunchi si am umblat la harti. Nu ca sa ii cresc puterea, ci ca sa rezolv probleme de liniaritate cauzate de sonda lambda. Chiar azi noapte, intr-o parcare de la mec, am dat peste niste tineri cu o Giulietta (apropos de ce zicea un coleg mai sus) care se oprisera cu capota ridicata pentru ca "mirosea a ars" Soferul, o donsoara (apropos de ce ziceam eu mai sus) spunea ca nu a mai avut probleme "pana acum". Masina avand 800 km
  6. mihaio07

    SUPER TENERE

    Intreaba si pe tenereclub.ro. Erau cateva la dezmembrat.
  7. mihaio07

    E viitorul electric?

    Exista niste scutere Taiwanese numite gogoro, care au o baterie detasabila. Si statii de incarcare cu baterii gata incarcate. In 30 de secunde ai facut schimbul. Un sistem ca asta nu prea se potriveste la masini, dar ar rezolva complet problema scuterului electric.
  8. mihaio07

    alfa, 159, benzen

    Aici se discuta despre Alfa - benzina. BMW - diesel e diametral opus din toate punctele de vedere. Nu vreau sa inchid gura nimanui, dpmdv, se poate muta tot offtopicul pe un topic separat "alfa, 159, benzen - varianta bmw diesel". Principala problema e ca mi-e greu sa urmaresc ontopicul. Dar sunt dispus sa fac un efort daca asta inseamna scoaterea lui papa john din carantina. Mi-e greu sa cred ca "nu tine de tine", doar scrie acolo frumos si cu verde "admin".
  9. mihaio07

    alfa, 159, benzen

    Nu pe toti batranii ii duce capul. In rest, facem noi ce facem si tot despre diesel-uri si BMW-uri ajungem sa vorbim. Poate ne ajuti putin cu offtopicul. Sau daca e liber la offtopic, macar sa fie liber si pentru papa john. Pe topicul asta cel putin. Aoleu. Chiar daca nu as fi chitit pe 159, nu as lua Giulietta nici pe gratis.
  10. mihaio07

    alfa, 159, benzen

    Consumul nu ma intereseaza, nu ma astept sa fac mai mult de 10k km pe an. Faptul ca din motorul ala de 1.7 se stoarce deja destul de mult, ma face sceptic sa ma bag la resoftare. Si 3.2-ul banuiesc ca se poate resofta, cu rezultate si mai bune. Cat despre performante, banuiesc ca 4x4 de la 3.2 face diferenta, chiar si la acelasi numar de cai. Mi-e greu sa cred ca o sa ajunga peste ~5000 ron, cum e acum. Ma astept sa penalizeze mai mult diesel, si mai putin cilindreea. Si eu sunt tot de moda veche, cu displacement in loc de turbo. Am inceput sa oscilez acum intre 2.2 si 3.2. 1.7-le e mai nou si mai scump, si parca nu m-as complica cu turbo daca nu e cazul. Pana la urma, pentru inceput ar fi suficient si un 2.2 aspirat pe o masina de 1.4 tone. Pe alte forumuri, am vazut ca lumea lauda V6-le. Dar cand aud de Holden, ma ia cu ameteala. Daca am inteles eu bine, la 2.2 distributia e pe curea, iar la V6 e pe lant? Omoratul de planetare, cutii, etc, nici nu ar fi asa mare problema, daca sunt compatibile cu cele de pe 2.2 si se gasesc mai usor SH.
  11. mihaio07

    alfa, 159, benzen

    Asa papa john, pe tine te asteptam. Ce probleme are 3.2-ul? Chestii banale gen consum de ulei si antigel? Sau treburi mai serioase? Cat despre 1.7 vs 2.2, nu prea imi explic cum 2.2-ul scoate mai putini cai, desi ambele sunt turbo.
  12. mihaio07

    alfa, 159, benzen

    La 3.2 iau in considerare 2 ani de impozit ca parte din pretul de achizitie. Nu exista 4x4 pe 1.7, doar pe 3.2, dar exista 3.2 si fara 4x4. Nu stiu daca merita complexitatea si costurile in plus. Nu ma intereseaza cutie automata si nici selespeed. Nu ma intereseaza optiuni. Nu prea am increderesa iau din tara. Cine si-a luat 3.2, clar l-a luat sa il alerge. Si eu as vrea sa ma tina macar 2 ani / 20k km fara investitii majore. Deci mai degraba as cauta in Germania, poate Italia.
  13. mihaio07

    alfa, 159, benzen

    Ultima oara cand am cerut sfaturi pe-aici s-a terminat cu bine, deci mai apelez o data. A inceput sa ma framante un gand cu Alfa. Am un soft spot pentru 159 de cand ma stiu, si ma gandesc in viitorul apropiat sa imi fortez norocul si cu o masina italiana Deci musai 159, musai benzina, buget pe la 8k euro cu totul, poate 10k in conditii exceptionale. M-ar interesa in primul rand pareri (cat de cat informate) despre fiabilitatea modelului, defectiuni / costuri majore care apar, interactiunea cu service-uri / reprezentanta. In al doilea rand, m-ar interesa o recomandare de motor. Oscilez intre 1.7-le de generatie noua si 2.2-ul clasic, dar nu exclud nici 3.2-ul, daca gasesc ieftin si bun.
  14. mihaio07

    Achizitie masina SH neinmatriculata in Ro

    Daca tin bine minte, eu m-am dus la Fisc cu toate actele si am luat de acolo un certificat cum ca nu se datoreaza TVA. Nu mai tin minte daca a fost pe "propria raspundere" sau au dedus ei din contractul de VC. In orice caz, trebuie traducere legalizata pentru toate actele.
  15. mihaio07

    E viitorul electric?

    Acu 15 ani, VW facea propaganda masiva ca dieselu nu polueaza. Asta in timp ce japonezii incepusera sa se agite cu motoare hibride si electrice. Se refereau atunci la CO2, ca era agitatie mare cu incalzirea globala. Si aveau dreptate, la capitolul CO2 dieselul sta mai bine. Problema e cu ceilalti oxizi, care te omoara mult mai repede decat incalzirea globala. Jumatate din masinile de pe strazi in Ro sunt de pe vremea cand nici macar nu exista DPF, iar din cealalta jumatate, probabil jumatate au DPF-ul anulat. Cand stai in spatele unei masini diesel in trafic, simti cu pierzi zile din viata. Ca sa fac si putin on-topic, Renault Zoe poate fi cumparat in 2 versiuni: cu bateriile incluse sau cu bateriile inchiriate. Reducerea de ~10000 euro se aplica doar la varianta scumpa, cu bateriile incluse. Dar chiar si asa, 20k e destul de mult pentru o masina pe care nu prea poti sa o scoti din oras, mai ales iarna.
×