Sari la conținut

incarcare la rs 50


Postări Recomandate

sal. Problema sta in felul urmator: am un rs 50 (94), atunci cand merg cu lumina aprinsa (faza scurta)-(mers constant la 6000 rot/min) nu mai am curent in baterie. nu stiu din ce cauza se intampla asa ceva , dar bateria este moarta, nici nu mai pot sa pornesc motorul de la buton :laugh: .

cand nu folosesc lumina nu este nici o problema , am bateria OK. mentionez ca releul incarca.

astept sfaturile voastre !

ASFALT USCAT :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. Problema sta in felul urmator: am un rs 50 (94), atunci cand merg cu lumina aprinsa (faza scurta)-(mers constant la 6000 rot/min) nu mai am curent in baterie. nu stiu din ce cauza se intampla asa ceva , dar bateria este moarta, nici nu mai pot sa pornesc motorul de la buton :wink: .

cand nu folosesc lumina nu este nici o problema , am bateria OK. mentionez ca releul incarca.

astept sfaturile voastre !

ASFALT USCAT :laugh:

poate i-ai pus vreun bec de reflector de vreo 1kW in far :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate i-ai pus vreun bec de reflector de vreo 1kW in far :laugh:

ar fi bine daca ar fi bec de 1kw :laugh:

becul actual este de 55kw ,dar nu cred ca asta este problema

banuiesc ca poate fi cv de la releu(nui legat bn sau nush) DOAR BANUIESC :wink:

De aceea am cerut ajutorul vostru (vad ca nu prea va inghesuiti :lol: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi bine daca ar fi bec de 1kw :laugh:

becul actual este de 55kw ,dar nu cred ca asta este problema

banuiesc ca poate fi cv de la releu(nui legat bn sau nush) DOAR BANUIESC :laugh:

De aceea am cerut ajutorul vostru (vad ca nu prea va inghesuiti :D )

:wink: 55 kW?!? :lol: , da' ce e asta, nene? reflectorul din "Padurea spanzuratilor" a lui Rebreanu?

vezi sa nu ai vreun scurt prin far, sau, pur si simplu, alternatorul sau dinamo-magnetoul, sau ce-oi avea tu acolo, cu spire in scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti incarca cand ai consumatori. verifica prima oara tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit si farul aprins (eventual si alti consumatori: faza lunga, semnale, stop pe frana ) la relanti si in ture. daca valoarea nu este cea care ar trebui (conform manualului, oricum mai mare de 13,5V ) iei releul si altenatorul/magnetoul la verificat/masurat.

 

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
nu iti incarca cand ai consumatori. verifica prima oara tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit si farul aprins (eventual si alti consumatori: faza lunga, semnale, stop pe frana ) la relanti si in ture. daca valoarea nu este cea care ar trebui (conform manualului, oricum mai mare de 13,5V ) iei releul si altenatorul/magnetoul la verificat/masurat.

 

Spor la treaba.

revin cu informatii. am verificat tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit la relanti(fara consumatori)si tensiunea era de 11.05 V ;) ,iar cu consumatori tensiunea scadea in continuu(la relanti).deci sigur ceva nu functioneaza cum trebuie :agree:

mentionez ca odata cu cresterea turatiilor creste si tensiunea la borne.

s-ar putea sa piarda curent pe undeva(din cauza unui scurt)????????,sau releul de incarcare ii defect???????????

astept sfaturile voastre :burnout:

ASFALT USCAT........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...