revo Postat Decembrie 21, 2005 Share Postat Decembrie 21, 2005 Am un carburator dellorto la un motor 2 t -50cc .Cum se face reglajul la aer sau cumulat cu turatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 22, 2005 Autor Share Postat Decembrie 22, 2005 Ba da chiar nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 Pai, in mod normal, reglajul nu se fece ochio/ureche-o metric, ci de unul care stie. DAR, ca sa-ti raspund la intrebare, carburatorul ala ar trebui sa aiba doua surubele pe el. Unul dintre el e amestecul, celalt relantiul. In cazul motorashului tau n-as putea spune clar unde sunt, pentru ca nu stiu... Bafta. PS mai incearca p-aici: http://www.ducatimeccanica.com/dellorto_guide/dellorto.html Sau in cazul schemelor prezentate aici(da un clik), 1 inteleg eu ca reprezinta reglajul amestecului, iar 4 relanti-ul. Mai multe detalii --->http://www.google.ro/search?client=firefox...%83utare+Google Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 depisteaza mai intai care e surubu de la aer strangi la maxim si desfaci 2 ture complete si dupa aia mai reglezi relanti-ul asta tzi-am zis-o ca vad ca n-ai ce face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 (editat) revo..nimeni nu-ti pate raspunde la intrebari incomplete!!! ce model e carburatorul tau. daca vei stii aceste date, avand in vedere ca este un model cat de cat nou, iti va veni f usor sa-i gasesti o schema, dupa care multi de pe aici iti vor putea spune care dintre cele 2 suruburi sunt de relanti/amestec. in privinta intrebarii pusa de tine : "Cum se face reglajul la aer sau cumulat cu turatia?"..unde cred ca ai ratat virgula de dupa reglajul...sper ca ai ratat-o caci altfel nu inteleg ce ai vrut sa intrebi.. in privinta intrebarii tale pot sa-ti spun ca: amestecul aer-carburant+ulei trebuie sa fie aprox 15, 16 gr aer si 1 ml amestec. de aceea ai acel surub despre care dankrp iti zicea sa il strangi ca mai apoi sa-l desfaci 2 ture. surubul de relanti regleaza cat de deschisa sa fie acceleratia atunci cand motorul merge in gol. adica la ce ture sa stea motorul cand e in punctul mort. nu are lagatura cu amestecul. amestecul e f imp caci fara acesta proportie de care iti vorbeam motorul nu poate functiona bine. pe perioada rece se recomanda un amestec mai bogat, cand e cald se recomanda un amestec mai sarac, caci cantitatea de aer este mai mica si de aceea trebuie redusa si cantitatea de amestec combustibil pt a mentine proportia aceea. Editat Decembrie 29, 2005 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 29, 2005 Autor Share Postat Decembrie 29, 2005 mai gsk-ule tu chiar nu intelegi?vreau sa-mi explice cineva cum se face reglajul...Adica ceva de genul :maresti turatia la aprox 2000 ture ,dai gaz 1/4 tura ,slabesti aerul pana motorul merge rotund, reduci turatia......etc.Stiu care sunt suruburile pt aer si combustibil>Am mai citit si le-am nimerit acum . si apropos:modelul carburatorului este chiar in titlul topicului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 (editat) 1. vad ca nu poti face diferenta intre model si marca. marca carburatorului este Dell Orto, modelul poate fi unul din urmatoarele: VHSB, PHBH, PHBL..in fine..sunt mai multe.. 2. pt a regla relantiul, trebuie rotit surubul relanti pana cand motorul merge la turatia pe care o gasesti in cartea tehnica. nu o stiu, nu pot decat sa-mi dau cu parerea... in jur de 1100. 3. pt a regla amestecul, iti tebuie intai si intai o persoana care sa aiba habar si care sa te invete cum suna motorul cand merge bine, cand amestecul este bogat sau sarac. il asculti si iti dai seama. o alta varianta f buna este: reglezi surubul relanti cum crezi tu mai bine... cum zicea dankrp e ok si apoi dai o mare tura de 1 km sa zicem, in care forjezi motorul rau de tot. dupa care verifici bujia.... culoarea ei o sa-ti spuna cum este amestecul. frate...de ce nu pui tu mana pe carte si vrei sa ti se dea mura in gura.. cauta tu frumusel articole scrise de eric gorr sau orice articol despre acest subiect cu gogule..ca asa nu mai merge. succes. Editat Decembrie 29, 2005 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 29, 2005 Autor Share Postat Decembrie 29, 2005 carburatorul este PHBN.Ce dreku e asa greu sa intelegi ca nu trebuie sa scoti bujia ca sa stii sa reglezi un carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 observ ca dintr-o data imi dai sfaturi. (din pacate proaste...) iti doresc bafta in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.