Jump to content

Lt. Navarro

Moderatori
  • Content Count

    3,002
  • Joined

  • Last visited

About Lt. Navarro

  • Rank
    Soldier of misFORTUNE

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Pm si (poate) va zic.

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    La mijloc de codru des, concrete city - Bucarest
  • Carnet moto din
    oct 2004 (sau p-acolo)
  • Motocicleta
    Furata
  • Numar Moto
    .
  • Club
    Biserica MatolicĂŁ

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Minsku de acum.
  • Interests
    Motorete, trenuri, tractoare, vapoare, planoare, chestiuni culinare, si alte dracovenii.

Recent Profile Visitors

5,195 profile views
  1. Mai am asa: o sticla stop spate. Doar sticla (vad ca n-am mai zis-o la strigarea asta). Si O pereche de saboti de frana, de-acelasi gen (Minsk, Voshod, ceva, dar oricum care probabil ar trebui prelucrati nitel ca sa intre in oala de tambur de Minsk). Coletele sunt ambalate, dar cu umblu peste tot, mai putin la posta nu am apucat sa le trimit. Cei care au "revendicat" ceva sunt rugati sa nu ma injure.
  2. Noroace. Nu sunt sigur de ce sunt, uite o poza.
  3. Mai totul din ce-am zis mai sus s-a promis... dar am mai gasit asa: -cot admisie pentru Nipru, din cauciuc. -bloc comenzi ghidon - electrice dreapta, tot de Nipru- CRED, sau IJ (pot pune o poza daca se arata cineva interesat), cu comanda/contact pentru lumini (cel de contact-pornire e incomplet). -2 amortizoare spate de Minsk, intregi, dar goale pe dinauntru. Fiind capsulate nu stiu daca merita riscul si efortul reparatia, poate-s bube doar pe post de decor pe peretii vreunui atelier, daca iese un "Jolly Roger" din fiare - sau la fiare vechi.
  4. Pai matale pa unde o arzi, breh, stimabile!? Io am ramas destul de constant in carciumi.
  5. Culmea e ca... DA! ) Dar acum vreun an si ceva la ultima vizita mi-a trebuit o incercare inainte.
  6. Bai nene, bai. Sunt cam 11 ani de cand mi-am facut cont pe formul asta. :\ Nu-mi vine sa cred! Salutare, populatie!
  7. Servus, again. Donez un cric central de minsk, niste discuri de ambreiaj, cablu frana/ambreiaj (sau sunt ambele de acelasi tip, nu ma mai prind), o sticla de semnal, o tija de semnal (cred ca am si de fata si de spate). Ar fi alte cateva maruntisuri, un kit de reparatie K65, un contact de stop-pedala-frana de IJ (mai vorbisem cu cineva acum 1-2 ani sa-l trimit prin posta, am si uitat cu cine din pacate, nu am apucat sa o fac, imi cer scuze), doua perechi e saboti de frana (Minsk, Voshod, nu-mi dau seama de ce sunt dar nu s-au potrivit direct pe Minskul meu, ori sunt pentru modele mai noi, ori trebuie prelucrati nitel). Ah da, si un set de garnituri (mai putin cea de chiulasa). Si... daca mai gasesc ceva anunt. Doritorii sunt rugati sa dea PM. Deci, recapitulare -chit reparatie k65 -cablu frana -cablu ambreiaj -discuri ambreiaj -sticla semnal -cric central -contact stop de la pedala (sau ghidon?) IJ -saboti frana -garnituri motor
  8. Donati ORICE grupa, cel care trebuie sa primeasca primeste la schimb grupa de care are nevoie. Tineti minte asta. Verificati si regulile de donat. Trebuie specificat foarte clar pentru cine se doneaza (nume, prenume), si la ce spital, la ce sectie in ce judet e internat. Donatorul primeste un bilet dupa donare... cum se face cu biletul mai departe nu mai stiu exact... ajunge la cel care trebuie sa primeasca, sau poatese poate trimite scanat pe mail, asta nu mai cuosc.
  9. E, pisici. Ce sa-ti zica ca e in 2 timpi? E normal sa faca toate astea. Se uita doar sa ai frane si toate becurile in regula. Atentie la "comuniste", totusi - mai bine te sui tu pe ea si pui franele sau il atentionezi pe "oagăr" sa nu se suie ca vita pe pedala cu toata greutatea, sau sa-ti rupa cablul de vrana tragand de ea - motiv pt care ar fi bine sa-i desfaci rotile inainte si sa cureti bine bine (degresant, benzina, etc) tot ce-i in tambur: saboti, ferodou, peretii tamburului, tot! In afara de asta, nu se se uita nici dracu la alte chestii, decat daca vii cu vreo nebunie gen 1 din 2 amortizoare pe spate sau un bidon atarnat de cadru in loc de rezervor )) .
  10. Hello, again. Uite in poza cam la ce ma refer cu cauciucul fata. Aveau "talpa" diferita cel fata in comparatie cu cel spate, din cate stiu. Cel de pe spate arata fix ca cel pe care-l vad in pozele tale in fata. D-asta zic. Asa am luat-o, iar cand mi-am luat un set nou (ca alea cu care a venit erau cam de pe cand era si motorul) la fel aratau. Ba chiar cica au si-un sens anume de rotire. Iar despre costuri, desi ai dat deja ceva detalii m-ar interesa putin pentru ca ma gandesc sa ma apuc si eu de inoit ceva la una, dar cum n-o sa am unde s-o tin la loc sigur n-o sa vreau s-o fac prea frumoasa, sa nu ia ochiul.
  11. Este SU-PERBA!!! *drools* O curiozitate: Stiam ca sunt doua tipuri the "tesaturi" la cauciucuri, si am impresia ca cel de pe fata, este model de spate. Nu-l vad calumea pe cel de pe spate, in pozele de-aici. Oricum, SU-PERB. O sa revin cu cateva intrebari legate de preturi/costuri, daca nu te superi... deocamdata o sa iau topicul la citit, ca momentan am fugit asa, prin el.
  12. Am avut aproape acum un an in decembrie 2012 un accident (cu auto). Nu ne-am inteles, am mers la politie, politistul a zis ca el, celalalt sofer, e vinovat dar am dat-o la pace acolo si am facut amiabila. Asigurarea vinovatului era la Uniqa. Le-am trimis mailuri in nestire si nu vor mizerabilii sa raspunda. Le-am dat nr si data dosarului de dauna solicitandu-le sa-mi zica CE LIPSESTE de la dosar si nu au raspuns nici acum. Problema este ca -se deduce- nu se poate face reparatia la service, ca ei nu platesc, pentru ca cica dosarul ar fi incomplet. Ce le pot face? De-asemenea, cata vreme dosarul e depus la ei, chiar si incomplet, exista vreo limita de timp in care pot solicita daunele?
  13. Nu ma pricep dar cred ca era mai degraba SRAD. CRED. Riderul dupa echipamentul lasat in urma nu parea foarte grav. Casca fara zgarieturi vizibile, doar viziera sarita si un pic zgariata. De pieton nu stiu...
  14. -Mai am asa... una bucata superioara carcasa contact aprindere - cel de pe ghidon - cred ca asta e de fapt de ij sau nepra, nu de Minsk. -O "sticla" de stop nou-nouta, neutilizata - un contact de frana de picior pentru IJ (mi s-a zis ca este), asta e "pending" spre a fi dat, ramane de vazut". si... daca mai gasesc ceva mai zic.
  15. -2 bucati Sinterom 14NP18 neutilizate. -un cric central de Minsk (nu gasesc axul, dar il caut - se poate utiliza un montant mai lung de semnalizare - are fix acelasi diametru) -Niste bucati de semnalizatoare, fara sticla - dar bune (adica fasung, carcasa de plastic, totul la locul lor), -un cablu - nu stiu de care e frana/ambreiaj, ca "toate arata la fel", iar dupa lungime nu ma pot lua ca le-au schimbat astia din fabrica oricum de n ori si nu mai semanau 2 unul cu altul la lungime. -O pereche saboti (tot de Minsk, cica, dar mie nu-mi intraau in oala, au "scobitura" care calca pe boltul acela ep care reazama prea mica) -2-3 discuri de ambreiaj uzate - s-ar putea sa nu mai poata fi folosibile, ramane de vazut de cel care le-o vrea. -ar mai fi 1-2 maruntisuri mici de gen, ma mai uit in lada si zic. Toate astea sunt pentru Minsk. Da-ti-mi PM, care le doriti.
×
×
  • Create New...