Mr_ORL Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) Un Minsk ce a plimbat un bun amic, defapt il plimba de mai bine de juma de deceniu prin tara asta in lung si-n lat, a intrat in odihna si refacere TOTALA... Deh, la cat l-a carat cu bine motoreta asta, omu e indragostit de ea si a decis sa o "aranjeze putin"... Before: Inculpatul...Hell_Boy(nu are aici decat un singur post, asa ca povestesc eu pt el, ca-i lenes) Dupa ce a fost dezmembrat, sablat, vopsit, bietul minsk a primit o tona de modificari atat de natura mecanica si de aspect, cat si pe partea electrica(mai ales acolo).Unele din modificarile generale pe care eu le stiu au fost intaltarea de spate cu ajutorul altor amortizoare(el e genul de om care cand pleaca la un fest ia toata casa cu el, deci motorul cara, si inca bine de tot ).Eu ma gandeam sa-i propun sa-l trecem pe amortizor central, care i-ar fi schimbat complet ciclistica, da nu i-am mai zis, ca ma batea la cat a muncit la el...I s-a dat pe sub aripi cu un fel de silicon pt a amortiza socurile pietrelor sa nu "rupa" vopseaua, trecuta toata mobra pe inbusi si piulite autoblocante(e recomandata o astfel de modificare la orice comunista care de la trepidatii mai pierde cate un surub din mers, sau care zornaie la drum mai ceva ca sarpele cu clopotei cand vede prada...sau primejdia, ma rog...), s-au izolat cutiile laterale si s-au mai adaugat inca doua pe spate, sub forma de coburi, si multe alte ghidusii... Acum.In cutiile de pe spate, intra in fiecare cate un set de acumulatori de 12 V. Fiecare cutie detine lumina pe led-uri, si la inchiderea ei luminile se sting automat, fiind actionate de intrerupatoare...si sunt, izolate frumos, evident, sa nu faca balta si sa afecteze duzina de mufaraie si mataraie(duzina, dar ordonata si refacuta): Iata si magnificul CDI, tinut in brate de proprietarul si "constructorul" de baza al acestuia(ajutor a mai primit si de la pretena lui, de la mine, de la @Ranga, @zoster, si alti baieti care au ajutat ba cu un sfat, ba cu munca, ba o piesa imprumut, ba cu fumul de tigara, etc...) SI CDI-ul pozat la testul de dinaintea montarii: Acum...eu unu sunt mare fan al Minskului pt simplitatea sa.Nu tu grija cu relee, cu incarcari la baterie, etc..Doar ca aceste modificari au mai multe avantaje, printre care...Baterii la indemana, mereu incarcata(are doua, deh, iar incarcarea se face prin acelasi CDI), consum mic(toate becurile au fost schimbate cu led-uri), putere mai mare la lumina farului(daca dai la maxim faci ziua, deci gata bajbaiala prin iarba la montatul cortului prin diverse drumetii), avarii(just in case), schimbatul claxonului cu aiura de rata impuscata, cu unul decent, alarma, posibil si pe viitor o mufa de bricheta pt adaptarea incarcatoarelor de telefon, GPS, etc...Plus ca a scapat de grija fazelor cu lumina slaba cand motorul nu este turat, si la fel si cu claxonul, care oricum avea aiura de rata impuscata, asa cum am mai spus...acum ne gandim daca sa ii punem si girofar Pornirea/oprirea intregului circuit se face din telecomanda, sistem codat, asa ca poti sa lasi cheia in el ca ala de-o sa-l fure(dupa ce trece de alarma, camera video cu night vision si lanturi) n-o sa-l porneasca decat daca il desface bucati si ii reface de la 0 instalatia standard, adica, crima si pedeapsa... Luminile motoretei sunt formate din peste 800 de led-uri...700 are numai farul, pe ambele faze...sa te tot supere taranii care vin fara jena cu faza lunga in moaca ta, noaptea, ca i s-a montat minskului si un flash, normal Ar mai veni montat pe viitor pe aceasta motoreta o statie de comunicare intre conducator si pasager, ca doar nu degeaba a pus atata amar de acumulatori acolo...Si multe alte ghidusii... Cum arata acum: Motoreta merge super, si chiar se simt modificarile, atat pe partea mecanica(a adus el mai multe imbunatatiri si inovatii pe care nu le mai tin eu minte) cat si pe partea electrica(aici se simt din plin) Acum, montajul facut de mine intregii povesti cu electrica...enjoy: Omu mai are si un KTM lc4 cu ambielajul busit momentan, dar care in viitor va primi ceva mai multe modificari, si pana la el s-ar putea sa urmeze Jawa mea la tehnologizat(am eu niste ghidusii in cap, sper sa le si rezolv), dar pana atunci va pregatesc personal o surpriza la SMAEB, asa ca, tineti aproape, anunt curand LE: a se intelege ca a pornit treaba asta si dintr-o sila de noile piese de schimb venite din est, mai ales fata de "napolitane"...niste pocnitori prost facute(pe vremuri le faceau mai bine) Editat Martie 13, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 13, 2009 Autor Share Postat Martie 13, 2009 LLE: Si din teama omului fata de intuneric si dorinta lui de a avea lumina, a renascut....cavalerul luminii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 nu prea cred ca faru ..bate .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 13, 2009 Autor Share Postat Martie 13, 2009 nu prea cred ca faru ..bate .... Ba baaaateeee...iti zic eu, se face ziua pe toata strada Primu cu ideea dementa a venit Ranga, care si-a pus pe Fireblade...si la fel, zice "copile" la xenon si la halogenskaia...le da ceata grav... Da io raman la parerea ca inafara de poteci foarte intunecate sau bajbaiala prin iarba la lumina "becului" e o chestie destul de inutila Bine, el il duce des la munte, pe diverse drumuri forestiere si de tara, si e de inteles...fiecare pt ce are nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 interesant. pacat ca minskul nu a prea impresionat niciodata ca motocicleta. toti comunistii spun ca este aceasta ratusca mica, puturoasa a "rasaritului", dar fiabila si deloc gurmanda, cum ii sta bine unei urmase a dkw-ului si mz-ului rt de 125. spor la munca constructorului. vrem poze noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) nu prea cred ca faru ..bate .... LAs' ca batem noi si pt el Ontopic : ORL-ule, nu te risti la un far misto din LED-uri, cum facea Ranga? Daca iti suna tentant m-as baga si eu, nu-i mare scofala. Nu stiu cum se intelege cu legea, da' parca nu te opreste nimeni sa bage ochii-n far. Insa de vazut ... a lu' Ranga umilea xenoanele si cand era stins Editat Martie 13, 2009 de shin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 13, 2009 Autor Share Postat Martie 13, 2009 (editat) LAs' ca batem noi si pt el Ontopic : ORL-ule, nu te risti la un far misto din LED-uri, cum facea Ranga? Daca iti suna tentant m-as baga si eu, nu-i mare scofala. Nu stiu cum se intelege cu legea, da' parca nu te opreste nimeni sa bage ochii-n far. Insa de vazut ... a lu' Ranga umilea xenoanele si cand era stins :) Pai de unde crezi ca a venit ideea, si care a fost nebunu de o lipit >700 de leduri?Ranga Initial el gandise si instalatia, da nu se pupau unele chestii, ca deh, minsku-i mai retoric, si a fost regandita/refacuta de amic de la 0 cutia electronica, aranjata frumos, si nici mie nu-mi venea sa cred ca mergea de n-avea greturi...si inca cum merge...Evident ca am facut ore in sir si nopti la rand brainstorming, da a meritat... LE: sa lipesti tu ma atatea leduri, mie nu-mi tre' far pe leduri Editat Martie 13, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Deosebita "bestie" ... si un montaj bine facut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.