paul_tulcea Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Am scos "capul", desfiletandu-i surubul... Dupa am scos mansonul (de la acceleratie). Am incercat sa le pun pe cele noi luate si nu merge (pare ca sunt cam inguste mansoanele...) Mai trebuie sa fac ceva ca sa mearga? Careva mi-a sugerat sa le las in apa calda mansoanele sa se mai "largeasca" un pic.... Careva cu alte idei? Cea cu apa calda cum vi se pare? Numai bine, Paul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Am scos "capul", desfiletandu-i surubul...Dupa am scos mansonul (de la acceleratie). Am incercat sa le pun pe cele noi luate si nu merge (pare ca sunt cam inguste mansoanele...) Mai trebuie sa fac ceva ca sa mearga? Careva mi-a sugerat sa le las in apa calda mansoanele sa se mai "largeasca" un pic.... Careva cu alte idei? Cea cu apa calda cum vi se pare? Numai bine, Paul. Vezi ca mansoanele sunt diferite ca si dimensiune interioara.Cel mai ingust vine pe acceleratie iar cel mai larg pe stanga.Daca merg mai greu le poti incalzi cu un fheon iat in interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Vezi ca-i invers! cel larg pe acceleratie si cel ingust pe stanga ! cel mai usor le montezi cu aer comprimat,deci ai nevoie de un compresor ! bagi mansonul cat poti iar apoi suflii aer in el in timp ce-l impingi,daca nu ai dop la teava,ghidon tii degetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 (editat) cel mai usor le montezi cu apa si sapun si intr-adevar, cel mai larg se pune la acceleratie Editat Martie 26, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 ai aici un tutorial !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Vezi ca-i invers! cel larg pe acceleratie si cel ingust pe stanga !cel mai usor le montezi cu aer comprimat,deci ai nevoie de un compresor ! bagi mansonul cat poti iar apoi suflii aer in el in timp ce-l impingi,daca nu ai dop la teava,ghidon tii degetul Da Sorine,ma incurcai eu...asa-i! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 no problem,stiu ca te-ai incurcat se intampla si la case mai mari ! Nu montati mansoanele cu apa si sapun !!!!! se vor invartii pe ghidon si nu cred ca ati vrea asta ! daca nu folositi la montare nici un fel de lipici macar montatile uscate pe un ghidon curatat si degresat in prealabil ! in tutorial nenea ala foloseste aerul pe partea dinspre ghidon, mai usor este sa folositi aerul pe partea dinspre exterior ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 cate mansoane ati demontat/montat voi de stiti asa de bine? sau ati vazut numai pe net? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_tulcea Postat Martie 27, 2009 Autor Share Postat Martie 27, 2009 cate mansoane ati demontat/montat voi de stiti asa de bine?sau ati vazut numai pe net? Am montat cu greu acceleratia si foarte usor pe partea opusa. PREA USOR! Ce fel de lipici sa cumpar pentru mansonul de la ambreaj? PS: Mersi de sfaturi! Arata bestial Si o sa arate si mai bine cand imi ajung noile carene in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 cate mansoane ati demontat/montat voi de stiti asa de bine?sau ati vazut numai pe net? Da tu cine esti sa intrebi asta?Daca nu ai auzit de unul si de altul mai bine tine-ti gura. Sorin(Ariciu cum i se mai spune)are unul dintre cele mai inzestrat atelier si magazin cu profil moto din Arad.Mecanic si motociclist cu vechi state.Nu mai spun nimic caci cu ,,dracu,, nu prea ai ce vorbi...daca dadeai si tu un sfat util pe aici mai zicea ceva...dar asa te bagi si tu in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmleu Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 cand mi-am luat mansoane, 1n instructiuni scria sa le pui cu apa si sapun , dupa care sa le lasi 24 ore sa se usuce. Dar cel mai simplu se pun cu compresorul, se sufla aer pe langa si 1ntra 1mediat , 1n aprox 10 secunde le ai montate pe amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crushburn2003 Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 eu le-am montat doar cu apa.... am turnat apa pe interiorul lor si apoi am inceput sa imping prin roatie... au intrat perfect apoi am lasat moto la soare sa se usuce apa ca sa nu mai alunece mansonul si dupa o jumate de ora a fost uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 kato - nu sunt sorin "ariciu" , sunt sorin "soso" domnule draku - am montat - demontat atatea mansoane cate nu ai vazut si nici nu ai sa vezi dumneata ! cu toate ca asta nu conteaza am vrut sa ajut un om care a pus o intrebare ! dumneata pe bicicleta po-ti sa-ti montezi mansoanele cu vaselina ! asa o sa poti invartii de ele sa simulezi ca esti pe motocicleta ! numai bine si ai grija sa nu mergeti 2 pe bitzicla ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_tulcea Postat Martie 27, 2009 Autor Share Postat Martie 27, 2009 kato - nu sunt sorin "ariciu" , sunt sorin "soso" domnule draku - am montat - demontat atatea mansoane cate nu ai vazut si nici nu ai sa vezi dumneata ! cu toate ca asta nu conteaza am vrut sa ajut un om care a pus o intrebare ! dumneata pe bicicleta po-ti sa-ti montezi mansoanele cu vaselina ! asa o sa poti invartii de ele sa simulezi ca esti pe motocicleta ! numai bine si ai grija sa nu mergeti 2 pe bitzicla ! Am ramas cu o nelamurire: Ce trebuie sa fac pentru a nu se mai invarti masnonul de pe stanga. Mi-este ca la o curba daca trag mai mare de partea stanga sa nu raman cu el in mana! Sa il lipesc cu poxipol? (desi nu cred ca asta e raspunsul). Astept raspunsul vostru si as prefera pana sambata dupa-masa ca sa ies si eu cu el la plimbare! Sa aveti un weekend fain, cu asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 la enduro cross se foloseste o sarma , evident la motocicleta ta nu se preteaza ! eu le lipesc cu un lipici special pt mansoane care nu cred ca difera mult de binecunoscutul si folositorul nostru prenadez ! in comert gasesti lipiciuri similare de la Bison mai poti incerca si cu lipiciuri pe baza de rasini epoxidice gen Poxilina ! aici ma refer la lipiciul pe carel gasesti in comert in recipiente in forma de seringa dubla , el fiind din 2 componente! Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 la enduro cross se foloseste o sarma , evident la motocicleta ta nu se preteaza !eu le lipesc cu un lipici special pt mansoane care nu cred ca difera mult de binecunoscutul si folositorul nostru prenadez ! in comert gasesti lipiciuri similare de la Bison mai poti incerca si cu lipiciuri pe baza de rasini epoxidice gen Poxilina ! aici ma refer la lipiciul pe carel gasesti in comert in recipiente in forma de seringa dubla , el fiind din 2 componente! Spor la treaba ! Si apoi il demontezi cu flex-ul daca pui poxilina, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_tulcea Postat Martie 28, 2009 Autor Share Postat Martie 28, 2009 Si apoi il demontezi cu flex-ul daca pui poxilina, nu? De asta imi e frica si mie... Credca am sa incerc cu "prelandez" (nu mai stiu cum se scrie corect cuvantul)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Acuma putina vreme a trebuit sa scot si eu mansonul din stinga. Pentru scos am citit tot felul de variante, care de care mai interesante: ca sufli aer comprimat, ca-l incalzesti cu uscatorul de par, ca torni spirt sub el, ca tre' sa-i spui o poezie etc. Am dat intimplator peste un site unde era descrisa o metoda foarte eficienta, pentru oameni normali (care nu au compresor de aer in camara): se ia una bucata spita de bicicleta/andrea subtire, se indoaie la 90 de grade si se introduce intre manson si teava ghidonului. Folosind partea din afara pe post de "miner", incepi sa-nvirti spita/andreaua. Aceasta va luneca pe ghidonul de metal dar va adera pe mansonul de cauciuc, invirtindu-se astfel de jur-imprejurul tevii. In acelasi timp tragi cu cealalta mina de manson spre exterior. Minerul se va misca treptat cite 1-2 mm la fiecare tura a spitei pe teava. In 2 minute mansonul e scos. Testat de mine, 0 efort, nu am compresor si nici poezii nu stiu. Metoda se poate folosi si la montarea mansonului. Cit despre introducerea mansonului... In primul rind parca as banui ca l-ai inversat pe cel de acceleratie cu cel din stinga (cel de acceleratie are evident diametrul interior mai mare). Mi se pare ciudat ca l-ai introdus greu pe cel de acceleratie, pe cind cel din stinga se misca pe teava. Daca esti convins ca nu le-ai inversat, nu lipi cu un adeziv "permanent", ca la un moment dat va trebui poate si sa-l scoti. Am citit ca unii recomanda aplicarea de fixativ de par pe ghidon, care e foarte lunecos in stare lichida si functioneaza ca un adeziv usor cind se intareste. Pentru cazul in care mansonul intra suficient de fortat pe ghidon si nu e nevoie de adeziv, se poate folosi spirtul ca lubrifiant, merge de minune. Eu am bagat niste spirt in interiorul tevii ca sa pot introduce cauciucul de la capatul de ghidon - a intrat cu 0 efort iar cind a trebuit sa-l scot am tras de el de mi-au iesit ochii din cap. La mine mansonul din stinga parea sa fi fost lipit cu ceva asemanator cu prenadezul, deci ar trebui sa mearga. Oricum, pune doar foarte putin si nu unge tot ghidonul de jur-imprejur, lasa numai o dira in spirala, tot ca sa nu se lipeasca prea tare. Iar am facut teorie multa pt o treaba simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.