lenin Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 cum depresez ambielajul la simson fara sa bat in el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 cum depresez ambielajul la simson fara sa bat in el? salut,pt depresarea ambielajului exista o presa care este special facuta pt depresarea ambielajelor, daca vrei sa rectifici ambielajul,sigur persoana care se ocupa cu asa ceva va stii sal depreseze nu incerca sa faci nici o inventie ar fii pacat cauta un extractor de depresare,iti va fii de folos...deobicai la un service auto ai putea gasii asa ceva COMPLETEZATI datele din PROFIL,mai bine zis LOCATIA,asa cei de aici poate te pot trimite la cineva prin orasul de unde esti tu salut si bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 asa este faci presa dak nu ai , altfel faci caca pe el si e pacat. (e un magazin de piese wartburg in baicului, nu m-am uitat de unde esti) unde facd un mos ambiel de wartb. facea pe vremuri de simson, am facut eu la eu pt awo. nu mai stiu adresa, era in cartierul 23 august, la casa. il cauti la magazinul ala, daca mai lucreaza cu ei. stia meserie mosul. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenin Postat Ianuarie 16, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2006 cum anume se face presa asta ? dati-mi o schita ,ceva.poate reusesc sa improvizez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 tinere, uite aici o incercare de schita... presare la loc e bine sa se faca la cald, pentru ca oricum la orice presare sau depresare se duce din 'stringerea' ajustarii , si de regula un ambielaj nu suporta prea multe desfaceri.Presa tre' sa fie tzapana si generoasa pentru ca fortele sunt mari. centrarea trebuie facuta de un meserias care stie ce si cum, pe un strung, cu ceas comparator, altfel servus...te-ai chinuit de geaba. Daca-i schimbi rolele ai nevoie si de o rectificare a suprafetelor pentru ca se ovalizeaza. Daca-i pui rulment(NA4906) ai nevoie de asemenea de strunjirea si rectificarea suprafetelor(stringerede 2 sutimi la maneton) plus o gaura de ungere in inelul interior al rulmentului(pe o masina cu electroeroziune sau niste burghie cu vidia si multa rabdare) bafta1 presa.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 cum depresez ambielajul la simson fara sa bat in el? Uite un utilizator pe gustul meu (lenin) PAREREA MEA: 1.Asa ceva nu se face fara "scule profesionale" 2.Nu te apuci sa faci lucru' asta pentru prima data Concluzie: te duci la un meserias care stie ce face si are cu ce. Poti sa stai langa el si "sa-l ajuti" dar NU te apuci singur de mesterit pentru ca-i pacat sa faci experimente pe ambielaj - piesele de Simson se gasesc din ce in ce mai greu... Respecte Drobule Unde ai disparut atata vreme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Respecte Drobule Unde ai disparut atata vreme? HIBERNEZ! firar sa fie, ca nu mai am izmene care sa faca fata la frigurile astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 cum depresez ambielajul la simson fara sa bat in el? Pai. cel mai bine ar fi sa il duci la un om acre este strungar, pt. ca el sigur are o "scula" care te poate ajuta Vreei sa-i schimbi rolele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenin Postat Ianuarie 17, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2006 mersi drobule pentru schita , da' io ori sunt batut in cap ori idiot! ce format are fisierul? php?!? cu ce se deschide? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 ------vad ca degeaba tia dat lumea sfaturi pe aici--oricum e motorul tau ,faci ce vrei cu el,nu uita ca piese de simson se gasesc din ce in ce mai greu,ar fi mai bine sal duci la un om care stie ce face cu ambielajul... COMPLETEAZATI datele din PROFIL,mai bine zis LOCATIA,asa cei de aici poate te pot trimite la cineva prin orasul de unde esti tu salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenin Postat Ianuarie 19, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2006 hai sa pun problema altfel,vad ca mi-ati sarit in cap toti! eu nu ma apuc de "macelarit "ambielaje! daca aveam de gand sa fac asta nu va mai intrebam pe voi ce si cum se face. roby,ti-am facut si tie pe plac si mi-am completat locatia.(Panciu) la mine in oras nu sunt meseriasi,asa ca nu ai unde sa ma trimiti eventual intr-un oras apropiat(Focsani, Bacau,Galati). ambitia mea,pe care voi o considerati prostie,este sa mi-l fac singur. ceva posibilitati am.deocamdata imi lipseste presa. am un mini-strung,am comparatoare(poate pun si o poza). am in proiect sa imi iau si o freza. asa ca deocamdata nu vreau sa apelez la altii decat pentru sfaturi. poate ma mai ajutati cu presa aia,ca nu ma las. va rog ,daca mai aveti ceva schite,link-uri sa mi le trimiteti si mie! bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 mersi drobule pentru schita , da' io ori sunt batut in cap ori idiot! ce format are fisierul? php?!? cu ce se deschide? este un fisier .doc si se deschide cu microsoft word... este un fisier .doc si se deschide cu microsoft word... am sa incerc sa fac o fotografie la o presa, si sa o atasez.... Si revin cu rectificarea suprafetelor care trebuie facuta la mare arta daca vrei sa tina reparatia(coaxiale fara 'butoi' sau conicitate, stringere la inelul interior care alfel se poate roti si va obtura gaura de ungere din maneton).Am un prieten simsonist aici in dej care are modificarile facute pentru rulment si are deja facute trei sezoane cu arborele astfel modificat(5000-6000km/sezon) si este in continuare beton. rulment skf atentie la pozitia gaurilor de ungere la presare, trebuie pozitionate spre exteriorul traiectoriei altfel ramii fara ungere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 (editat) baciule vrancean... la presare arborele se sprijina in ochiul bielei, prin care va iesi manetonul cu tot cu celalta contragreutate.. tre' o bila in virful surubului Editat Ianuarie 20, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.