MacLeod Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 (editat) Salutare. Am un DR 650 RSE din 92 cu 10.400 km la bord. E achizitionat anu asta, adica in decembrie, si atunci cand l-am luat avea 9.600 KM. La el proprietarul a aschimbat uleiul si filntru in 2004 si a mers cu el 200 KM, plus ce am mai mers eu ar face 1000 KM. Furca pe fata e ok, adica suspensia nici nu face ca barca si nici nu e foarte tare. Frana pe fata nu imi face probleme, adica tine foarte sus si nu scade presiunea in timp Intrebarile sunt urmatoarele: 1. Uleiul trebuie schimbat? Alaturi de asta si filtru sau se poate curata acesta care e, nu de alta dar e din metal si stiu ca se poate spala in motorina? 2. E nevoie sa schimb uleiul la furca? Sa o curat si pe aceasta? 3. Acelasi intrebare si pentru lichidul de frana. 4. Filtru de aer? si el e pe lista? 5. Cam la ce intreval se face revizia? Si la ce interval se schimb fluidele. Considerati ca modul de rulare nu e unu foarte sportiv iar endurache doar asa putin pe poteca. Ideea e ca nu am banii sa fac toate aceste operatiuni, si nu numai asta, dar inafara de uleiul din motor si filtru de aer, eu unu nu as schimba nimic, pentru ca merge struna, o spun si eu si prietenii care au mai mers cu ea. Asa ca, ce ma sfatuiti sa fac??? Editat Ianuarie 18, 2006 de MacLeod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 Uleiul se schimba la citeva mii de km sau o data pe an. La cit exact, scrie in manual. Filtrul de obicei se schimba. Eu nu am vazut filtru cu plasa metalica pina acum. Uleiul de la furca se schimba si el, dar mai rar. In general se tine cont de timp la schimbarea lui. Curatatul este o chesti de bun simt la fiecare intretinere. Lichidul de frina este hidrofob, adica absoarbe apa. Se schimba si el regulat. Filtrul de aer se schimba, dar exista si filtre care se pot curata si refolosi (exemplu K&N). Se schimba daca este de unica folosinta, conform manualului. Reviziile sint prevazute in manual. Respecta-le pentru binele tau si al motocicletei. Ah, sa nu uit: difera de la model la model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.